Altijd tegen ons.quote:Op zondag 18 februari 2024 15:59 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Vasthouden, op de bal liggen. Mag allemaal.
Staat dit Ajax qua puntengemiddelde (en tegengoals en andere statistieken) inmiddels niet ruim onder het Ajax van 99/2000?quote:Op zondag 18 februari 2024 15:50 schreef PowerLoungen het volgende:
Hato is de Chivu van dit Ajax in zijn eerste jaar.
Nee dit is het creme de la creme van de Toekomst.quote:Op zondag 18 februari 2024 16:01 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Loopt er bij Ajax -15 niet betere backs rond dan Martha en Gooijer?
Ik zou graag een Laudrup zien maar ook dat zit er niet in.quote:Op zondag 18 februari 2024 16:01 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Staat dit Ajax qua puntengemiddelde (en tegengoals en andere statistieken) inmiddels niet ruim onder het Ajax van 99/2000?
Het is echt legendarisch slecht.
1.66 nu, 1.8 einde seizoen toen.quote:Op zondag 18 februari 2024 16:01 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Staat dit Ajax qua puntengemiddelde (en tegengoals en andere statistieken) inmiddels niet ruim onder het Ajax van 99/2000?
Het is echt legendarisch slecht.
Sosa en Gaaei zijn niet goed maar wel beter.quote:Op zondag 18 februari 2024 16:01 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Loopt er bij Ajax -15 niet betere backs rond dan Martha en Gooijer?
Supertalenten Hato, Martha en De Gooijer worden er nog wel ingegooid. (Althans, de supporters doen alsof het nog wat is)quote:Op zondag 18 februari 2024 16:01 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik zou graag een Laudrup zien maar ook dat zit er niet in.
Ik zie ze daar weer een bal inpassen , dat is echt ongelofelijk hoor Tristan!quote:Op zondag 18 februari 2024 16:04 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Supertalenten Hato, Martha en De Gooijer worden er nog wel ingegooid. (Althans, de supporters doen alsof het nog wat is)
Opgeleid door Stekelenburg?
Want je kan er nu nog niks van, hè Jorrel!!quote:Op zondag 18 februari 2024 16:05 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik zie ze daar weer een bal inpassen , dat is echt ongelofelijk hoor Tristan!
Of Linskens tegen Real in 88quote:Op zondag 18 februari 2024 16:07 schreef Dale__Cooper het volgende:
Doet me denken aan die twee goals van Club Brugge tegen Real Madrid. Door pure onkunde je tegenstander op het verkeerde been zetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |