Ja, want daarvoor was het juist zo sprankelend.quote:Op zondag 18 februari 2024 15:13 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Het tempo is vooral te traag omdat ze bang zijn een verkeerde pass te geven. Bodo Glimt heeft er in gehakt denk.
Dat is het al het hele seizoen niet, dus ik snap niet wat je verwachting van deze pot dan was, uiteindelijk stel je alleen maar jezelf teleur als je had gedacht dat Ajax NEC wel even zou wegspelen.quote:Op zondag 18 februari 2024 15:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja, want daarvoor was het juist zo sprankelend.
Neuh, het tempo is laag omdat er vooruit amper iemand aan te spelen is. Dit Ajax kan niet zonder Bergwijn en Berghuis.quote:Op zondag 18 februari 2024 15:13 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Het tempo is vooral te traag omdat ze bang zijn een verkeerde pass te geven. Bodo Glimt heeft er in gehakt denk.
Volgend seizoen niet veel beter.quote:Op zondag 18 februari 2024 15:18 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Tja dat blijft wel tot het einde van het seizoen denk.
Nou er klopt sowieso weinig van, dat middenveld staat ook voor geen meter zo. 0 diepgang ook. Hlynsson op rechts is ook totaal verkeerd aan het uitpakken.quote:Op zondag 18 februari 2024 15:20 schreef GwaiLow het volgende:
Begrijp John ook niet hoor. Waarom moet Gooijer zo nodig spelen waardoor hij Rensch in het centrum moet zetten en Hato als linksback? Weet dat Sosa geen geweldenaar is, maar dat is nog steeds een stuk beter. Dan kan Rensch weer op zijn eigen positie staan als RB, Sutalo weer naar rechts centraal en Hato weer links centraal. Echt waanzin dat hij de hele verdediging op de schop gooit omdat Gooijer moet spelen.
Probleem is vooral dat we geen enkele geschikte linksback hebben.quote:Op zondag 18 februari 2024 15:20 schreef GwaiLow het volgende:
Begrijp John ook niet hoor. Waarom moet Gooijer zo nodig spelen waardoor hij Rensch in het centrum moet zetten en Hato als linksback? Weet dat Sosa geen geweldenaar is, maar dat is nog steeds een stuk beter. Dan kan Rensch weer op zijn eigen positie staan als RB, Sutalo weer naar rechts centraal en Hato weer links centraal. Echt waanzin dat hij de hele verdediging op de schop gooit omdat Gooijer moet spelen.
Geen geweldenaar is een behoorlijke understatement. Hij zal vast wel kunnen voetballen, maar tijdens elke wedstrijd staat die verdedigend wel ergens enorm te slapen. Dat is waarom het helemaal omgegooid wordt.quote:Op zondag 18 februari 2024 15:20 schreef GwaiLow het volgende:
Toch kan je je afvragen of je dan niet beter een slechte linksback kan opstellen met wat extra dekking vanuit het middenveld ipv je gehele defensieve linie om te gooien zodat er niemand meer op zijn eigen positie staat.quote:Op zondag 18 februari 2024 15:22 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Probleem is vooral dat we geen enkele geschikte linksback hebben.
Ik was cynisch.quote:Op zondag 18 februari 2024 15:16 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat is het al het hele seizoen niet, dus ik snap niet wat je verwachting van deze pot dan was, uiteindelijk stel je alleen maar jezelf teleur als je had gedacht dat Ajax NEC wel even zou wegspelen.
Ik zou dan vooral een linksback neerzetten met als enige taak verdedigen. Niet mee naar voren gaan maar lekker achterop blijven. Dan speel je uiteindelijk toch een soort veredelde 5-3-2quote:Op zondag 18 februari 2024 15:31 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Toch kan je je afvragen of je dan niet beter een slechte linksback kan opstellen met wat extra dekking vanuit het middenveld ipv je gehele defensieve linie om te gooien zodat er niemand meer op zijn eigen positie staat.
Dit nog afgezien van de tombola op het middenveld en voorin.
"Het moet veel beter, ik ook natuurlijk. Ja, man"quote:Op zondag 18 februari 2024 15:42 schreef PowerLoungen het volgende:
Jade-Anna's sletje weet van zichzelf dat die niet moet slenteren naar het schijnt.
Die ''Ja man '' illustreert alles . Mokerdom jochie is het.quote:Op zondag 18 februari 2024 15:42 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
"Het moet veel beter, ik ook natuurlijk. Ja, man"
quote:Op zondag 18 februari 2024 15:45 schreef RipCity het volgende:
[x]https://twitter.com/VoetbalUltras/status/1759225610499490064[/x]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |