Nou ja hij heeft natuurlijk gewoon gelijk dat het kwalitatief heel beroerd is. Maar het moment van dat benoemen is wel treurig nu de resultaten tegenvallen. Toen hij van plek 18 naar plek 5 ging hoorde je hem er niet over.quote:Op maandag 19 februari 2024 11:31 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ach kijk naar Utrecht. Daar werd het ook gezegd en nu presteren ze uitstekend. Als een selectie 'uit balans' is dan moet je als trainer zorgen dat de selectie in balans komt.
Het is kwalitatief beroerd maar de selectie is niet slechter dan NEC, Almere, Zwolle of Heerenveen waartegen je bij vlagen totaal wordt weggespeeld.quote:Op maandag 19 februari 2024 11:33 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nou ja hij heeft natuurlijk gewoon gelijk dat het kwalitatief heel beroerd is. Maar het moment van dat benoemen is wel treurig nu de resultaten tegenvallen. Toen hij van plek 18 naar plek 5 ging hoorde je hem er niet over.
Dat denk ik dus wel. Vooral door de leeftijd. Nu vallen beide Bergen weg en sta je met tien gasten van onder de 22 en Henderson op het veld. Jong Ajax in de Eredivisie, dat is dus van het niveau NEC, Almere, Zwolle, Heerenveen of zelfs minder. Zoals Schip volgens mij al zei, sommige van die jonge jongens zouden in andere jaren uberhaupt niet eens bij de selectie hebben gezeten. Maar dat wist 'ie ook al toen we een paar keer op rij wonnen.quote:Op maandag 19 februari 2024 11:35 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Het is kwalitatief beroerd maar de selectie is niet slechter dan NEC, Almere, Zwolle of Heerenveen waartegen je bij vlagen totaal wordt weggespeeld.
Het veldspel is mensonterend slecht.
Ik hoorde Vink zeggen dat die jeugdspelers zelfs bij Jong aan de onderkant zaten, is dat dan een soort persoonlijke hetze tegen de aankopen van de olijke mof?quote:Op maandag 19 februari 2024 11:46 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dat denk ik dus wel. Vooral door de leeftijd. Nu vallen beide Bergen weg en sta je met tien gasten van onder de 22 en Henderson op het veld. Jong Ajax in de Eredivisie, dat is dus van het niveau NEC, Almere, Zwolle, Heerenveen of zelfs minder. Zoals Schip volgens mij al zei, sommige van die jonge jongens zouden in andere jaren uberhaupt niet eens bij de selectie hebben gezeten. Maar dat wist 'ie ook al toen we een paar keer op rij wonnen.
Mwah, die gasten zijn niet beter gebleken op die posities (Gaaei, Avila, Sosa, Akpom en Forbs), Daarnaast zijn er flink wat blessures bij jonge gasten die eigenlijk ook boven een Martha en Banel in de pikorde zouden staan (Godts, Van Axel Dongen)quote:Op maandag 19 februari 2024 11:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik hoorde Vink zeggen dat die jeugdspelers zelfs bij Jong aan de onderkant zaten, is dat dan een soort persoonlijke hetze tegen de aankopen van de olijke mof?
Vink zit zelf aan de onderkant der analisten. Paar keer geprobeerd te kijken. Maar wat een triestheid.quote:Op maandag 19 februari 2024 11:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik hoorde Vink zeggen dat die jeugdspelers zelfs bij Jong aan de onderkant zaten, is dat dan een soort persoonlijke hetze tegen de aankopen van de olijke mof?
quote:Op maandag 19 februari 2024 12:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vink zit zelf aan de onderkant der analisten. Paar keer geprobeerd te kijken. Maar wat een triestheid.
avila is wel echt bizar, net als de vele blessures overigens wmbquote:Op maandag 19 februari 2024 12:05 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Mwah, die gasten zijn niet beter gebleken op die posities (Gaaei, Avila, Sosa, Akpom en Forbs), Daarnaast zijn er flink wat blessures bij jonge gasten die eigenlijk ook boven een Martha en Banel in de pikorde zouden staan (Godts, Van Axel Dongen)
Er kon weinig hersteld worden, financiën zijn beperkt en een hoop jongens kon je niet kwijt omdat die al 2 clubs hebben gehad dit speeljaar.quote:Op maandag 19 februari 2024 12:09 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Trainer die vlak na een transferwindow roept dat de selectie uit balans is, dat zou ik wel zien als een motie van wantrouwen richting technische leiding. Wat de kans op een voortzetting van Schip als trainer kleiner maakt, lijkt mij.
Ajax had onder Ten Hag de zaken fysiek prima op orde, ook daar lijkt onder Steijn en co wel iets mis te zijn gegaanquote:Op maandag 19 februari 2024 12:25 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
avila is wel echt bizar, net als de vele blessures overigens wmb
Dat is onder Schreuder al fout gegaan, maar goed je zag PSV het tegen Ajax ook moeilijk hebben tegen het einde van de wedstrijd qua conditie, dan zie je toch wel dat de competitie een lachertje is, die spelen hun meeste wedstrijden ook uit met 2 vingers in de neus.quote:Op maandag 19 februari 2024 12:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ajax had onder Ten Hag de zaken fysiek prima op orde, ook daar lijkt onder Steijn en co wel iets mis te zijn gegaan
Mooi trippie tochquote:Op maandag 19 februari 2024 10:06 schreef dimmak het volgende:
Woensdag lekker vliegen naar Noordwegen.
Hetze geloof ik niet, maar denk wel dat je bij Schip in het voordeel bent als je eigen jeugd bent.quote:Op maandag 19 februari 2024 11:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Die Martha vind ik wel heel vreemd hoor, jongen komt bij Jong tekort als rechtsbuiten en wordt omgeturnd tot linksback waar hij laat zien dat hij het niveau ook niet heeft en valt in als rechtsbuiten.quote:Op maandag 19 februari 2024 12:46 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Hetze geloof ik niet, maar denk wel dat je bij Schip in het voordeel bent als je eigen jeugd bent.
Heeft niks met Schip te maken. Wanneer was je in het nadeel als je als talent bij Ajax speeldequote:Op maandag 19 februari 2024 12:46 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Hetze geloof ik niet, maar denk wel dat je bij Schip in het voordeel bent als je eigen jeugd bent.
Wat is daar vermakelijk aan, is toch duidelijk die je die gasten mist?quote:Op maandag 19 februari 2024 12:49 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Toch vermakelijk dat de stevigste kritieken op Ajax komen na een duel waarin Ajax zijn belangrijkste creatievelingen mist.
Het trieste is ook dat de huidige creativelingen het vaakst bekritiseerd worden door de eigen achterban, terwijl dat soort spelers vroeger werden omarmd. Nu moeten we plots een waterdrager uit Engeland als Ajacied omormen.quote:Op maandag 19 februari 2024 12:49 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Toch vermakelijk dat de stevigste kritieken op Ajax komen na een duel waarin Ajax zijn belangrijkste creatievelingen mist.
Dat is raar idd. Krol, Suurbier, Reiger en Bogarde waren ook omgeturnde aanvallers.quote:Op maandag 19 februari 2024 12:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die Martha vind ik wel heel vreemd hoor, jongen komt bij Jong tekort als rechtsbuiten en wordt omgeturnd tot linksback waar hij laat zien dat hij het niveau ook niet heeft en valt in als rechtsbuiten.
Het ligt eraan wat je een hetze noemt, maar het lijkt er toch wel op dat een aantal Sven-aankopen melaats zijn verklaard. Zo'n Gooijer en Martha kunnen echt niet. Banel is ook geen geweldenaar.quote:Op maandag 19 februari 2024 12:23 schreef Bofjijff het volgende:
[..]dat valt wel mee toch?
@:Caland het lijkt wel op een hetze maar geloof er zelf niet zo is om eerlijk te zijn. Wellicht denken ze dat het qua kwaliteit toch niet uitmaakt en dan de voorkeur hebben voor eigen jeugd. Geen idee of dat zo is en waarom ze dat zouden denken overigens.
Als die belangrijkste creatievelingen Bergwijn en Berghuis zijn, dan lijkt me alle kritiek terecht.quote:Op maandag 19 februari 2024 12:49 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ik vind die focus op Van 't Schip domweg bijzonder. Het was twintig jaar geleden al duidelijk dat hij een matige trainer is/was. Hij is slechts de vierde matige trainer in een fraai rijtje 'sinds Ten Hag'. Toch, met de afwezigheid van de creatievelingen, wordt de razernij op hem gericht.quote:Op maandag 19 februari 2024 12:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat is daar vermakelijk aan, is toch duidelijk die je die gasten mist?
Heel vreemd indd. Denk niet dat hij het niveau uberhaupt heeft maar je verpest zo'n jongen ook nog gewoon.quote:Op maandag 19 februari 2024 12:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die Martha vind ik wel heel vreemd hoor, jongen komt bij Jong tekort als rechtsbuiten en wordt omgeturnd tot linksback waar hij laat zien dat hij het niveau ook niet heeft en valt in als rechtsbuiten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |