Willem II en NAC? Die zijn al tien+ jaar geen subtop meer.quote:Op zondag 18 februari 2024 20:32 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Alleen klaag ik nergens, ik constateer slechts. Het is een mindere prestatie om in zo'n eredivisie vierde te worden dan wanneer clubs met meer mogelijkheden als Heerenveen, Groningen, Willem II, Utrecht, NAC wel gewoon naar hun mogelijkheden presteren.
hahaha jaquote:Op zondag 18 februari 2024 20:04 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Kan je nagaan als het je nog lukt 4e te worden
Klopt, maar dat zijn in potentie nog altijd grotere clubs dan Go Ahead.quote:Op zondag 18 februari 2024 20:39 schreef CR7 het volgende:
[..]
Willem II en NAC? Die zijn al tien+ jaar geen subtop meer.
Daar geloof ik totaal niet in, Sutalo is bepaald niet de comfortabelste aan de bal.quote:Op zondag 18 februari 2024 20:49 schreef AmaninFull het volgende:
Kieft (was hij het?) schreef laatst dat Sutalo verkeerd wordt gebruikt. Dat ie meer een verdedigende middenvelder is dan een voorstopper.
Neh, het eigen vermogen van Go Ahead is inmiddels 3x zoveel als dat van NAC. Eagles is ook veel stabieler dan NAC.quote:Op zondag 18 februari 2024 20:54 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Klopt, maar dat zijn in potentie nog altijd grotere clubs dan Go Ahead.
Gaan ook het stadion uitbreiden en dat krijgen ze binnen no-time vol.quote:Op zondag 18 februari 2024 21:11 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Neh, het eigen vermogen van Go Ahead is inmiddels 3x zoveel als dat van NAC. Eagles is ook veel stabieler dan NAC.
Laat hem maar lekker in de verdediging en gewoon met Hato naast hem voor nu.quote:Op zondag 18 februari 2024 20:59 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Daar geloof ik totaal niet in, Sutalo is bepaald niet de comfortabelste aan de bal.
Ja, mooi nieuws. Volgend jaar maar weer eens een paar keer adelaarshorst meepakken.quote:Op zondag 18 februari 2024 21:15 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Gaan ook het stadion uitbreiden en dat krijgen ze binnen no-time vol.
Dit was te verwachten na de aanstelling van John van 't Schip. Iedereen wist dat hij niets ingrijpends ging doen en dat hij absoluut geen toptrainer is. Gewoon een veredelde interim-trainer die het seizoen moet uitzitten, meer niet.quote:
Er is geen enkele verdediger aangetrokken in de winterstop. Dit is bewust gedaan. Het mag duidelijk zijn dat Ajax een andere strategie heeft wat betreft het aankopen van nieuwe spelers in combinatie met eigen jeugd laten doorstromen. Dit seizoen boeit dat ook heel weinig, want om de prijzen speel je allang niet meer.quote:Op zondag 18 februari 2024 21:37 schreef wimderon het volgende:
Wanneer stopt John met het opstellen van opvulling van Jong Ajax? Het wachten is wat dat betreft alleen nog op Aertssen, want die kan er nóg minder van.
En dat geld gaan ze komend seizoen flink omhoog gooien. Daarbij zal Ajax weinig voor een hoofdprijs verkopen van dit brandhout en zal PSV veel interesse krijgen voor een aantal spelers.quote:Op zondag 18 februari 2024 22:57 schreef LethalNinja het volgende:
Daar ben ik niet zo zeker van. Minder geld te besteden en ook geen toekomstige gelden via CL voetbal.
Ach wij blijven de beste en doen over een jaar of 3 weer meequote:Op zondag 18 februari 2024 23:10 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
En dat geld gaan ze komend seizoen flink omhoog gooien. Daarbij zal Ajax weinig voor een hoofdprijs verkopen van dit brandhout en zal PSV veel interesse krijgen voor een aantal spelers.
Met 200 miljoen euro te besteden kon Ajax geen betere selectie formeren dan PSV en Feyenoord.quote:Op zondag 18 februari 2024 22:57 schreef LethalNinja het volgende:
Daar ben ik niet zo zeker van. Minder geld te besteden en ook geen toekomstige gelden via CL voetbal.
Snap wel dat het seizoen al afgeschreven was, maar als je ziet hoeveel punten AZ de afgelopen tijd heeft laten liggen, dan denk ik toch dat je je achter je oren krabt waarom je nu niet wat meer hebt geïnvesteerd en met Twente vecht om het vCL ticket.quote:Op zondag 18 februari 2024 22:27 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Er is geen enkele verdediger aangetrokken in de winterstop. Dit is bewust gedaan. Het mag duidelijk zijn dat Ajax een andere strategie heeft wat betreft het aankopen van nieuwe spelers in combinatie met eigen jeugd laten doorstromen. Dit seizoen boeit dat ook heel weinig, want om de prijzen speel je allang niet meer.
Volgend seizoen zal er wel een volledig nieuwe defensie moeten staan.
3-0.quote:Op maandag 19 februari 2024 00:45 schreef De_Pel het volgende:
Wat zijn hier de verwachtingen voor AZ uit? Die hebben voor het eerst in 7 wedstrijden de punten weer eens meegenomen.
75/25 in voordeel AZ.quote:Op maandag 19 februari 2024 00:45 schreef De_Pel het volgende:
Wat zijn hier de verwachtingen voor AZ uit? Die hebben voor het eerst in 7 wedstrijden de punten weer eens meegenomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |