Mooi zo, hier ook alles okidokiequote:Op zondag 18 februari 2024 09:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jazeker, alles zijn gangetje, en met jou?
nu nog steeds zekerquote:Op zondag 18 februari 2024 09:04 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Was ooit op ski vakantie.. met mijn walkman.. was ik mijn bandjes vergeten.
Had ik alleen het bandje wat er in zat. Aan één zijde UB40... en aan de andere Terence Trent Darby
2 weken lang.. kan alle liedjes mee zingen
In de jaren 80 waren ze in Ahoy, toen heb ik ze daar gezien en kon je gratis stoned worden omdat er binnen heel veel geblowd werdquote:Op zondag 18 februari 2024 09:04 schreef Prisha het volgende:
[..]
Klopt. Ik heb ze echt nog in de originele samenstelling gezien. Was erg leuk live.
Daar is de tt inderdaad op gebaseerdquote:
quote:Op zondag 18 februari 2024 09:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In de jaren 80 waren ze in Ahoy, toen heb ik ze daar gezien en kon je gratis stoned worden omdat er binnen heel veel geblowd werd
omg ik ookquote:
Zeker wel. Weet ik uit ervaringquote:Op zondag 18 februari 2024 09:09 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat moet AI zijn.. kan nergens zo mooi zijn
Als je eenmaal in tropische warme wateren heb gezwommen wil je nooit meer andersquote:
Goffer, dat is het betere werkquote:Op zondag 18 februari 2024 09:11 schreef Prisha het volgende:
Mijn zusje vertrekt zo dadelijk naar Schiphol. Ze gaat naar de Seychellen. Arghhhh ik wil ook!!!!!!!!
Precies, heerlijk!quote:Op zondag 18 februari 2024 09:11 schreef Prisha het volgende:
[..]
Als je eenmaal in tropische warme wateren heb gezwommen wil je nooit meer anders
Dat doet ze goed, heerlijk zeg.quote:Op zondag 18 februari 2024 09:11 schreef Prisha het volgende:
Mijn zusje vertrekt zo dadelijk naar Schiphol. Ze gaat naar de Seychellen. Arghhhh ik wil ook!!!!!!!!
success pullie!!! Hopelijk net zo goed als gisterquote:Op zondag 18 februari 2024 09:13 schreef pullup het volgende:
Ik ben nu een beetje de klos helaas, op naar Delft voor wat roeiracen
Succes!!quote:Op zondag 18 februari 2024 09:13 schreef pullup het volgende:
Sterkte met dit weer!quote:Op zondag 18 februari 2024 09:13 schreef pullup het volgende:
quote:Op zondag 18 februari 2024 09:13 schreef pullup het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |