SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
quote:Op zaterdag 17 februari 2024 23:38 schreef livelink het volgende:
Maria - West Side Story/Leonard Bernstein
Klinkt als een prima tijd.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 23:38 schreef Melting het volgende:
Vandaag ga ik er rond middernacht overigens een einde aan breien.
Ben best moe.
Heb je een zware week gehad?quote:Op zaterdag 17 februari 2024 23:38 schreef Melting het volgende:
Vandaag ga ik er rond middernacht overigens een einde aan breien.
Ben best moe.
Ja..... flink verkouden, kan weinig lucht aan, flink snotteren. Had geen zakdoek meer over. Wordt nu gelukkig wel beter....quote:
Gelukkig maar!quote:Op zaterdag 17 februari 2024 23:40 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja..... flink verkouden, kan weinig lucht aan, flink snotteren. Had geen zakdoek meer over. Wordt nu gelukkig wel beter....
Ja.... werd er niet vrolijk van. Vooral het hoesten. Borstkas deed echt voort pijn van het hoesten, en dat het niet los kwam.quote:
Ik ook. Nooit zelf gezien.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 23:49 schreef livelink het volgende:
Snip & Snap ken ik alleen uit verhalen van mijn ouders.
Ik had het daar toevallig gisteren nog over met mijn zoon. Moest ik hem uitleggen wat een kwartje, een dubbeltje en een stuiver was. En dan heb ik de rijksdaalder maar niet eens genoemd.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 23:51 schreef Melting het volgende:
Heb je een kwartje om te bellen...... lang vervlogen tijden.
Het lijkt nog maar zo kort geleden..... en toch zo ver weg......quote:Op zaterdag 17 februari 2024 23:53 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik had het daar toevallig gisteren nog over met mijn zoon. Moest ik hem uitleggen wat een kwartje, een dubbeltje en een stuiver was. En dan heb ik de rijksdaalder maar niet eens genoemd.
Tja, mijn kinderen hebben nooit anders meegemaakt.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 23:53 schreef Melting het volgende:
[..]
Het lijkt nog maar zo kort geleden..... en toch zo ver weg......
Ook wel apart toch?quote:Op zaterdag 17 februari 2024 23:53 schreef livelink het volgende:
[..]
Tja, mijn kinderen hebben nooit anders meegemaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |