Bijzonder dat ze dat nog niet hebben ingevoerd, het zou zo veel problemen oplossen.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tijd voor een verbod op illegaliteit.
En wat moet je met die mensen dan?quote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Er wordt hier flink gemodereerd, maar dit soort geintjes levert PVV gewoon weer zetelwinst op.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:13 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Het is treurig dat we onze mening zo moeten verbloemen! Ik weet wat je bedoelt en met het helemaal met je eens
Dit volk is hier niet illegaalquote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:21 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Bijzonder dat ze dat nog niet hebben ingevoerd, het zou zo veel problemen oplossen.
Als je nu ingrijpt als politie en het wordt wat te ruw sta je sneller in het beklaagdenbankje dan de relschoppers.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:14 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Het is vooral vervelend dat de politie niet ingrijpt waardoor de schade veel groter dan noodzakelijk is. Ik hoop wel dat de verzekering de schade van de slachtoffers vergoedt.
Het is een zalencentrum. Opera's zijn te zien in Amare, en soms de Koninklijke Schouwburg.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:20 schreef RipCity het volgende:
[..]
Opera? Concertgebouw ofzo? Dat zal flink kosten dan als dat affikt?
Denk dat statushouders net zo hard met elkaar knokken.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Welk land in Afrika?quote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:23 schreef WheeledWarrior het volgende:
Verscheep dit tuig maar gewoon naar Afrika, heeft hier niks te zoeken. Waarschijnlijk ook nog op valse gronden asiel aangevraagd.
Ik probeer sarcastisch over te komenquote:
Je meent het.quote:
Jullie mogen veel zeggen, maar doodverwensingen of racisme haal ik weg. Ik snap de woede, het is gewoon tuig.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:22 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Er wordt hier flink gemodereerd, maar dit soort geintjes levert PVV gewoon weer zetelwinst op.
En dan gaat de rest van de Klaverkliek weer helemaal geschokt zijn enzo.
telkens als scootmobielmeneer over een paddestoel heen rijd, krijgt hij een extra levenquote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:26 schreef R-woud93 het volgende:
Scootmobiel meneer zijn accu zal straks wel leeg zijn
is het echt een scootmobiel. Dacht al wat een raar mandje maar leek me dat hij te snel reedquote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:26 schreef R-woud93 het volgende:
Scootmobiel meneer zijn accu zal straks wel leeg zijn
Ik heb geen idee maar het lijkt er het lijkt er wel heel veel op.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:28 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
is het echt een scootmobiel. Dacht al wat een raar mandje maar leek me dat hij te snel reed
Je hebt je twitteraar wel gevonden, zodra Kees te ver gaat in zijn tweetd haal ik die ook weg.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:28 schreef Ali_boo het volgende:
Nog meer autos in de fik![]()
[ twitter ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |