Hoe veel zullen ze er op heterdaad pakken? Ik zeg niet zo veel.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:33 schreef Momo het volgende:
[..]
Dan kunnen hun rechten nog ingetrokken worden toch?
Klopt, daardoor kan het enkel erger worden.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:23 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Als je nu ingrijpt als politie en het wordt wat te ruw sta je sneller in het beklaagdenbankje dan de relschoppers.
Wel in wat je hier plaatst.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:33 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Alsof ik invloed heb hoe mensen zich op x uitten
Wat gaan we nu kijken?quote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:34 schreef Ali_boo het volgende:
De rust lijkt voorlopig teruggekeerd
[ twitter ]
Ja jezus, ik kocht dit toen we nog niet deden thuiswerken he, denk lekker dicht bij de zaak, grote tuin, garage, bos en hertenkamp om de hoek, wat wil je nog meer...quote:
Kan zijn boodschap niet aanpassen en het is niet zo dat tientallen andere opties heb, die ons van beelden voorzienquote:
En dat allemaal om een onafhankelijkheidviering... In een ander land gaan wonen en dan boos op elkaar worden om iets van aan de andere kant van de wereld. Dan heb je een zeer laag iq.quote:
De branden worden straks wellicht verspreid vanwege een bepaalde wet? Iets met gedeelde smart?quote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:31 schreef R-woud93 het volgende:
Wat ben ik blij dat ik een boerenlul op het het platteland ben, zou gek worden daar
Regio 15 heeft er genoeg duidelijk in beeld:quote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:34 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Hoe veel zullen ze er op heterdaad pakken? Ik zeg niet zo veel.
Lekker, zeker met zo'n waardeloze politiemacht die niet durft in te grijpen.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:33 schreef Aether het volgende:
[..]
Hangt van je verzekering af, standaard/basisverzekering niet.
Die hebben we al in/op het platteland, ik noem een Ter Apel.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:40 schreef Monomeism het volgende:
[..]
De branden worden straks wellicht verspreid vanwege een bepaalde wet? Iets met gedeelde smart?
Mag met toestemming regio15.nl gebruiken op de FP met bronvermeldingquote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:41 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Regio 15 heeft er genoeg duidelijk in beeld:
https://regio15.nl/nieuws(...)eritreeers-fruitweg/
https://regio15.nl/images(...)ent-39402/cSnQTC.JPG (hotlinken mag niet, klik er maar op)
Een hoop ophef om niets dus.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:34 schreef Ali_boo het volgende:
De rust lijkt voorlopig teruggekeerd
[ twitter ]
Misschien, of misschien niet, ik weet het nog niet.quote:
De nabeschouwingenquote:
Ik begin te denken dat het geweld in eigen land komt door de mentaliteit van het hele volk.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 19:56 schreef Cupfighter het volgende:
Wat ik me altijd af vraag, vluchten voor geweld in eigen land en het dan hier weer opzoeken
Misschien, of misschien niet, ik weet het nog niet.quote:
Gast, die knuppelen we zo het dorp uit.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:40 schreef Monomeism het volgende:
[..]
De branden worden straks wellicht verspreid vanwege een bepaalde wet? Iets met gedeelde smart?
quote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:48 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Hopelijk zijn er goede analisten
Er moet daar simpelweg betere scholing komen. Is helaas niet makkelijk voor elkaar te krijgen.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:49 schreef LaDaDiDa het volgende:
[..]
Ik begin te denken dat het geweld in eigen land komt door de mentaliteit van het hele volk.
Hond had vrij vandaagquote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:49 schreef BlaZ het volgende:
Waarom hebben ze die Eritreërs eigenlijk ook niet op deze manier aangepakt?
Die Omtzigt die vertrouw ik niet bepaald. Eerst leek hij mij wel ok maar hij zegt steeds het een en doet dan steeds het ander. Net als die Carloline. Ik stem al jaren niet meer inmiddels. Het is een grote farce.quote:
Ik vind hem wel standvastig eigenlijk, maar goed dat is een andere discussiequote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:56 schreef NatteLont het volgende:
[..]
Die Omtzigt die vertrouw ik niet bepaald. Eerst leek hij mij wel ok maar hij zegt steeds het een en doet dan steeds het ander. Net als die Carloline. Ik stem al jaren niet meer inmiddels. Het is een grote farce.
Onze woke kruisvaarder Harvest zeikt liever over achterlijke Limburgersquote:
Politie is alleen voorberied op voetbalhoolies en corona demonstranten. Rest krijgt altijd vrij spelquote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:56 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[ afbeelding ]
Echt groot zijn die mannetjes niet he? Maar ja, het zijn er zoveel...
Jij bent iets op het spoor!quote:Op zaterdag 17 februari 2024 21:04 schreef RipCity het volgende:
[..]
Politie is alleen voorberied op voetbalhoolies en corona demonstranten. Rest krijgt altijd vrij spel
Die term heb je gestolen van mij en heeft betrekking op jou.quote:
Nog steeds kwaad.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 21:12 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
Vroeger deden ze nog moeite he, bouwden ze een heel paard en daar gingen ze dan in zitten met zijn allen. Maar dat zit er godverdomme niet eens bij met dit inspiratieloze infantiele uitschot
Staat in zijn post dat de rust is teruggekeerd. Daar ging ik vanuit.quote:
Het hudige Eritrea mag cultureel nog niet eens in de schaduw staan van de oude Griekenquote:Op zaterdag 17 februari 2024 21:12 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
Vroeger deden ze nog moeite he, bouwden ze een heel paard en daar gingen ze dan in zitten met zijn allen. Maar dat zit er godverdomme niet eens bij met dit inspiratieloze infantiele uitschot
Alsof jij koekjes uitdeelt man goddommequote:
"Wat rellen"...quote:Op zaterdag 17 februari 2024 21:14 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Die term heb je gestolen van mij en heeft betrekking op jou.
Wat rellen in Den Haag, en Etto is weer gulzig op zoek om "woke" aan te vallen.
Dat waren Grieken. En is waarschijnlijk helemaal niet gebeurd.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 21:12 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
Nee das dan ook weer zo maar ik wilde een diepzinnige parallel trekken. Jezus zeg....quote:Op zaterdag 17 februari 2024 21:15 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Het hudige Eritrea mag cultureel nog niet eens in de schaduw staan van de oude Grieken
Geen idee.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 19:51 schreef Starhopper het volgende:
Wat is daar aan de hand dan? Zo uit het niets rellen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |