Maar filmen vaak wel van een grotere afstand waardoor je er nog steeds geen fuck van meekrijgt.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:33 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Heb jij wel eens van een politieperskaart gehoord? De journalisten hoeven niet weg.
NSCquote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:33 schreef NatteLont het volgende:
[..]
Hm. Op welke partij behalve deze die je hier noemt kun je dan stemmen? Serieuze vraag.
Toch al geruime tijdquote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:33 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
Ja het wordt tijd dat ik hier de toko ook aan een halve verwilderde ga slijten vrees ik. De randstad is opgegeven.
Hoe veel zullen ze er op heterdaad pakken? Ik zeg niet zo veel.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:33 schreef Momo het volgende:
[..]
Dan kunnen hun rechten nog ingetrokken worden toch?
Klopt, daardoor kan het enkel erger worden.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:23 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Als je nu ingrijpt als politie en het wordt wat te ruw sta je sneller in het beklaagdenbankje dan de relschoppers.
Wel in wat je hier plaatst.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:33 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Alsof ik invloed heb hoe mensen zich op x uitten
Wat gaan we nu kijken?quote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:34 schreef Ali_boo het volgende:
De rust lijkt voorlopig teruggekeerd
[ twitter ]
Ja jezus, ik kocht dit toen we nog niet deden thuiswerken he, denk lekker dicht bij de zaak, grote tuin, garage, bos en hertenkamp om de hoek, wat wil je nog meer...quote:
Kan zijn boodschap niet aanpassen en het is niet zo dat tientallen andere opties heb, die ons van beelden voorzienquote:
En dat allemaal om een onafhankelijkheidviering... In een ander land gaan wonen en dan boos op elkaar worden om iets van aan de andere kant van de wereld. Dan heb je een zeer laag iq.quote:
De branden worden straks wellicht verspreid vanwege een bepaalde wet? Iets met gedeelde smart?quote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:31 schreef R-woud93 het volgende:
Wat ben ik blij dat ik een boerenlul op het het platteland ben, zou gek worden daar
Regio 15 heeft er genoeg duidelijk in beeld:quote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:34 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Hoe veel zullen ze er op heterdaad pakken? Ik zeg niet zo veel.
Lekker, zeker met zo'n waardeloze politiemacht die niet durft in te grijpen.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:33 schreef Aether het volgende:
[..]
Hangt van je verzekering af, standaard/basisverzekering niet.
Die hebben we al in/op het platteland, ik noem een Ter Apel.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:40 schreef Monomeism het volgende:
[..]
De branden worden straks wellicht verspreid vanwege een bepaalde wet? Iets met gedeelde smart?
Mag met toestemming regio15.nl gebruiken op de FP met bronvermeldingquote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:41 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Regio 15 heeft er genoeg duidelijk in beeld:
https://regio15.nl/nieuws(...)eritreeers-fruitweg/
https://regio15.nl/images(...)ent-39402/cSnQTC.JPG (hotlinken mag niet, klik er maar op)
Een hoop ophef om niets dus.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:34 schreef Ali_boo het volgende:
De rust lijkt voorlopig teruggekeerd
[ twitter ]
Misschien, of misschien niet, ik weet het nog niet.quote:
De nabeschouwingenquote:
Ik begin te denken dat het geweld in eigen land komt door de mentaliteit van het hele volk.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 19:56 schreef Cupfighter het volgende:
Wat ik me altijd af vraag, vluchten voor geweld in eigen land en het dan hier weer opzoeken
Misschien, of misschien niet, ik weet het nog niet.quote:
Gast, die knuppelen we zo het dorp uit.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:40 schreef Monomeism het volgende:
[..]
De branden worden straks wellicht verspreid vanwege een bepaalde wet? Iets met gedeelde smart?
quote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:48 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Hopelijk zijn er goede analisten
Er moet daar simpelweg betere scholing komen. Is helaas niet makkelijk voor elkaar te krijgen.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:49 schreef LaDaDiDa het volgende:
[..]
Ik begin te denken dat het geweld in eigen land komt door de mentaliteit van het hele volk.
Hond had vrij vandaagquote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:49 schreef BlaZ het volgende:
Waarom hebben ze die Eritreėrs eigenlijk ook niet op deze manier aangepakt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |