Haha jaquote:Op donderdag 16 mei 2024 20:40 schreef BasNijmegen het volgende:
Ik houd daar altijd rekening mee. Heb een paar sneakers die eventueel nat mogen worden met regen. Ik heb een paar sneakers die eventueel 'vies' mogen worden. Maar bij het koken enzo doe ik mijn sneakers altijd uit..... Eigenlijk doe ik thuis altijd uit. Blijven ze netter van
Is die app/online only dan?quote:Op vrijdag 24 mei 2024 10:40 schreef linebear het volgende:
Zo, die Air Max 180 was ook weer niet aan te komen.
was niet alleen bij Nike te koop. Maar was meteen uitverkochtquote:Op vrijdag 24 mei 2024 10:43 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Is die app/online only dan?
En limited?
Jep, die prijzen gaan steeds hoger. Ik zag dat de BW Rotterdam al richting ¤500 gaat.....quote:Op vrijdag 24 mei 2024 10:46 schreef StateOfMind het volgende:
Jammer.
De AM Classic/BW van vorig jaar (of het jaar ervoor) heb ik ook nergens meer te koop gezien
Jammer dat ze geen BW Nijmegen hebben uitgebrachtquote:Op vrijdag 24 mei 2024 22:53 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
Jep, die prijzen gaan steeds hoger. Ik zag dat de BW Rotterdam al richting ¤500 gaat.....
Haha dat zou tof zijn, maar qua geschiedenis pas Rotterdam perfect bij de BW. Nijmegen heeft niet echt geschiedenis met sneakers.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 22:55 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Jammer dat ze geen BW Nijmegen hebben uitgebracht
Nou heb ik niks met voetbal, maar als oud-Nijmegenaar ben ik wel benieuwd naar een plaatjequote:Op zaterdag 25 mei 2024 18:12 schreef Xurk het volgende:
Afgelopen jaar werd wel die NEC AM1 uitgebracht, al was dat volgens mij een "1 of 1"
Waarom destijds niet gekocht?quote:Op vrijdag 24 mei 2024 10:46 schreef StateOfMind het volgende:
Jammer.
De AM Classic/BW van vorig jaar (of het jaar ervoor) heb ik ook nergens meer te koop gezien
Ik ging er vanuit dat die gewoon ook in de winkels te koop zouden zijnquote:Op zaterdag 25 mei 2024 18:25 schreef Nober het volgende:
Nog steeds TBA![]()
https://www.sneakerjagers(...)-blackpersian/207753
[..]
Waarom destijds niet gekocht?
Mogelijk weer in 2026, 35 jaar na de originele release.
Even een link teruggezocht die ik met een vriend van me destijds heb gedeeld, die een NEC seizoenskaart heeft:quote:Op zaterdag 25 mei 2024 18:17 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Nou heb ik niks met voetbal, maar als oud-Nijmegenaar ben ik wel benieuwd naar een plaatje
Niet mijn club, maar tering wat een dik paarquote:Op zaterdag 25 mei 2024 21:38 schreef Xurk het volgende:
[..]
Even een link teruggezocht die ik met een vriend van me destijds heb gedeeld, die een NEC seizoenskaart heeft:
https://www.instagram.com(...)MThpMW04ZzhhYmF4cA==
Was dus een custom van Vijz Bespokes:
[ afbeelding ]
afbeelding
Wel mijn club, maar ik vind ze niks aan haha. Iets over de top ofzo.quote:Op zondag 26 mei 2024 01:46 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Niet mijn club, maar tering wat een dik paar![]()
True. Die maken toffe customsquote:
Deze heb ik mijn vrouw ook cadeau gedaan.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 09:37 schreef Donna het volgende:
Deze cadeau gekregen. Heb langzaam aan toch al wel een flinke collectie AM1 opgebouwd.![]()
![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |