Haha jaquote:Op donderdag 16 mei 2024 20:40 schreef BasNijmegen het volgende:
Ik houd daar altijd rekening mee. Heb een paar sneakers die eventueel nat mogen worden met regen. Ik heb een paar sneakers die eventueel 'vies' mogen worden. Maar bij het koken enzo doe ik mijn sneakers altijd uit..... Eigenlijk doe ik thuis altijd uit. Blijven ze netter van
Is die app/online only dan?quote:Op vrijdag 24 mei 2024 10:40 schreef linebear het volgende:
Zo, die Air Max 180 was ook weer niet aan te komen.
was niet alleen bij Nike te koop. Maar was meteen uitverkochtquote:Op vrijdag 24 mei 2024 10:43 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Is die app/online only dan?
En limited?
Jep, die prijzen gaan steeds hoger. Ik zag dat de BW Rotterdam al richting ¤500 gaat.....quote:Op vrijdag 24 mei 2024 10:46 schreef StateOfMind het volgende:
Jammer.
De AM Classic/BW van vorig jaar (of het jaar ervoor) heb ik ook nergens meer te koop gezien
Jammer dat ze geen BW Nijmegen hebben uitgebrachtquote:Op vrijdag 24 mei 2024 22:53 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
Jep, die prijzen gaan steeds hoger. Ik zag dat de BW Rotterdam al richting ¤500 gaat.....
Haha dat zou tof zijn, maar qua geschiedenis pas Rotterdam perfect bij de BW. Nijmegen heeft niet echt geschiedenis met sneakers.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 22:55 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Jammer dat ze geen BW Nijmegen hebben uitgebracht
Nou heb ik niks met voetbal, maar als oud-Nijmegenaar ben ik wel benieuwd naar een plaatjequote:Op zaterdag 25 mei 2024 18:12 schreef Xurk het volgende:
Afgelopen jaar werd wel die NEC AM1 uitgebracht, al was dat volgens mij een "1 of 1"
Waarom destijds niet gekocht?quote:Op vrijdag 24 mei 2024 10:46 schreef StateOfMind het volgende:
Jammer.
De AM Classic/BW van vorig jaar (of het jaar ervoor) heb ik ook nergens meer te koop gezien
Ik ging er vanuit dat die gewoon ook in de winkels te koop zouden zijnquote:Op zaterdag 25 mei 2024 18:25 schreef Nober het volgende:
Nog steeds TBA![]()
https://www.sneakerjagers(...)-blackpersian/207753
[..]
Waarom destijds niet gekocht?
Mogelijk weer in 2026, 35 jaar na de originele release.
Even een link teruggezocht die ik met een vriend van me destijds heb gedeeld, die een NEC seizoenskaart heeft:quote:Op zaterdag 25 mei 2024 18:17 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Nou heb ik niks met voetbal, maar als oud-Nijmegenaar ben ik wel benieuwd naar een plaatje
Niet mijn club, maar tering wat een dik paarquote:Op zaterdag 25 mei 2024 21:38 schreef Xurk het volgende:
[..]
Even een link teruggezocht die ik met een vriend van me destijds heb gedeeld, die een NEC seizoenskaart heeft:
https://www.instagram.com(...)MThpMW04ZzhhYmF4cA==
Was dus een custom van Vijz Bespokes:
[ afbeelding ]
afbeelding
Wel mijn club, maar ik vind ze niks aan haha. Iets over de top ofzo.quote:Op zondag 26 mei 2024 01:46 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Niet mijn club, maar tering wat een dik paar![]()
True. Die maken toffe customsquote:
Deze heb ik mijn vrouw ook cadeau gedaan.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 09:37 schreef Donna het volgende:
Deze cadeau gekregen. Heb langzaam aan toch al wel een flinke collectie AM1 opgebouwd.![]()
![]()
[ afbeelding ]
Jouw vrouw heet Donna toevallig?quote:Op dinsdag 28 mei 2024 10:37 schreef dimmak het volgende:
[..]
Deze heb ik mijn vrouw ook cadeau gedaan.Tof paar!
quote:Op dinsdag 28 mei 2024 11:29 schreef Donna het volgende:
[..]
Ik ben niet getrouwd!
En ik heet geen Donna.
quote:
Bedoel je de mesh? Als het 'slechte' mesh is (zie mijn post hierboven) is dat altijd een beetje tricky. Maar ik haal het beste resultaat met wat Vanish Oxi Action en een tandenborstel. Vervolgens een dag laten drogen.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 11:51 schreef Document1 het volgende:
Iemand tips hoe ik een modderachtige streep uit m’n am1 krijg? Ik heb heel m’n schoen schoon gekregen met een druppeltje dreft en een zachte borstel, behalve de bovenkant van de neus. (Weet ff niet hoe ik dat anders moet omschrijven)
Ja dat bedoel ik inderdaad. Ik ga het proberen.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 11:53 schreef Xurk het volgende:
[..]
Bedoel je de mesh? Als het 'slechte' mesh is (zie mijn post hierboven) is dat altijd een beetje tricky. Maar ik haal het beste resultaat met wat Vanish Oxi Action en een tandenborstel. Vervolgens een dag laten drogen.
Ik word wel warm van deze simpele CW's eigenlijk. Niet alle kleuren kunnen mij bekoren, maar het is toch een beetje het originele silhouette dus voor mij heeft het iets nostalgisch.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 11:51 schreef Xurk het volgende:
Wat vinden jullie van de onslaught aan simpele AM1 colorways die er de laatste maanden aangekondigd/uitgebracht worden? Ik vind het intussen een beetje ongeīnspireerd worden, mede ook doordat de kwaliteit ervan vrij laag lijkt te zijn (matige mesh en mudguard/swoosh wat van een soort vilt lijkt te zijn gemaakt i.p.v. sučde).
Daarnaast lijken veel van deze CW's niet eens buiten de VS in de winkel te liggen waardoor je aangewezen bent op StockX of bijv. een PRIME (uit Utrecht) om er toch (voor vaak teveel geld kijkend naar de kwaliteit) aan te kunnen komen.
Liever heb ik dat ze dan maar wat minder uitbrengen maar dan wel met uniekere uitvoeringen (zoals die van Donna hierboven bijv., al is ook dat motief van 'dierenprints' in het afgelopen 1-2 jaar héél vaak door Nike gebruikt) waarbij er in elk geval sprake is van een klein beetje premium materiaal.
Ik doel dus op de AM1's die inmiddels in één oogopslag te herkennen zijn als carbon copies van elkaar met andere kleuren, hieronder wat afbeeldingen die ik van de website van BasNijmegen heb geplukt (links achter de afbeeldingen voor doorklik)
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
De laatste twee hieronder vind ik gaaf en zou ik best willen hebben maar doordat ik me niet heel serieus genomen voel door Nike als consumer houdt het me ergens toch tegen (ook doordat ze alleen in de VS officieel uit zijn gekomen) en geef ik mijn geld liever uit aan kwalitatief betere sneakers.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
quote:Op dinsdag 28 mei 2024 11:51 schreef Xurk het volgende:
Wat vinden jullie van de onslaught aan simpele AM1 colorways die er de laatste maanden aangekondigd/uitgebracht worden? Ik vind het intussen een beetje ongeīnspireerd worden, mede ook doordat de kwaliteit ervan vrij laag lijkt te zijn (matige mesh en mudguard/swoosh wat van een soort vilt lijkt te zijn gemaakt i.p.v. sučde).
Daarnaast lijken veel van deze CW's niet eens buiten de VS in de winkel te liggen waardoor je aangewezen bent op StockX of bijv. een PRIME (uit Utrecht) om er toch (voor vaak teveel geld kijkend naar de kwaliteit) aan te kunnen komen.
Liever heb ik dat ze dan maar wat minder uitbrengen maar dan wel met uniekere uitvoeringen (zoals die van Donna hierboven bijv., al is ook dat motief van 'dierenprints' in het afgelopen 1-2 jaar héél vaak door Nike gebruikt) waarbij er in elk geval sprake is van een klein beetje premium materiaal.
Ik doel dus op de AM1's die inmiddels in één oogopslag te herkennen zijn als carbon copies van elkaar met andere kleuren, hieronder wat afbeeldingen die ik van de website van BasNijmegen heb geplukt (links achter de afbeeldingen voor doorklik)
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
De laatste twee hieronder vind ik gaaf en zou ik best willen hebben maar doordat ik me niet heel serieus genomen voel door Nike als consumer houdt het me ergens toch tegen (ook doordat ze alleen in de VS officieel uit zijn gekomen) en geef ik mijn geld liever uit aan kwalitatief betere sneakers.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Persoonlijk vind ik dat ze er teveel uitbrengen per jaar. Maar als liefhebber kan je wel gaan voor de kleur die je gaaf vindt of kunt combineren met je dagelijkse fit.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 11:51 schreef Xurk het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Nice. Probeer ik ook dagelijks op te letten.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 15:38 schreef Donna het volgende:
Ik heb idd inmiddels bij elke outfit een 'eigen' AM1
Hahaha, dan verkocht ik ze wel, die Aston Martins.quote:Op donderdag 30 mei 2024 09:25 schreef StateOfMind het volgende:
Bij elke outfit een eigen Aston Martin
Dat wordt een dure hobby andersquote:Op donderdag 30 mei 2024 09:30 schreef Donna het volgende:
[..]
Hahaha, dan verkocht ik ze wel, die Aston Martins.
Die klacht hoor je vaker bij winkels als Zalando, Size, JD, etc. Heeft die Tim Hofman van Boos ooit een aflevering van gemaakt.quote:Op donderdag 30 mei 2024 12:12 schreef Donna het volgende:
Nou, bummer. Kwamen ze gisteren, die luipaardprint AM1, van Zalando. De doos was helemaal vernaggelt, de extra veters zaten er niet bij en er zat geen beschermd papier meer om en in de sneakers. Meteen natuurlijk klacht ingediend en retour gestuurd.
Heb ze nu bij Footlocker besteld. Ben benieuwd.
Baal echt als een stekker, want wilde ze vandaag aan.
Linkje?quote:Op donderdag 30 mei 2024 13:42 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
Die klacht hoor je vaker bij winkels als Zalando, Size, JD, etc. Heeft die Tim Hofman van Boos ooit een aflevering van gemaakt.
Niet te doenquote:Op donderdag 30 mei 2024 19:50 schreef Ener-G het volgende:
Iemand nog de air 180 ultramarine weten te bemachtigen? Volgens mij waren ze in 30 seconden uitverkocht
Jammer dat alles Big Bubble ('86) moet zijn.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 18:28 schreef Nober het volgende:
Voor bij je tasje.
[ x ]
https://sneakernews.com/2(...)86-release-date/?amp
https://www.jacquemus.com(...)1FO158-4327-100.html
quote:Op donderdag 30 mei 2024 19:54 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Linkje?
JD vind ik persoonlijk een fijne winkel.
De webshop geen ervaring mee, schoenen koop ik in fysieke winkels.
Wil ze toch passen en zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |