SPOILER: ... van de F1 :POm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Whutquote:Op zaterdag 17 februari 2024 17:49 schreef Dotteke het volgende:
Yeahhh met frikandellen en moorkoppen
Het is weekend, Yeahh met frikandellen en moorkoppenquote:
Dan liever alleen een moorkopquote:Op zaterdag 17 februari 2024 17:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is weekend, Yeahh met frikandellen en moorkoppen
Je houdt niet van frikandellenquote:Op zaterdag 17 februari 2024 17:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dan liever alleen een moorkop
DIe ken ik niet,quote:Op zaterdag 17 februari 2024 18:01 schreef Lovely het volgende:
Heb net een heerlijk kip royal burger op
Is nieuwe en alleen deze maand.. ze hebben bij de snackbar hier elke maand is anders op de menu staanquote:
O bij de cafetaria , ik dacht in de winkel gekochtquote:Op zaterdag 17 februari 2024 18:11 schreef Lovely het volgende:
[..]
Is nieuwe en alleen deze maand.. ze hebben bij de snackbar hier elke maand is anders op de menu staan
Is kipburger met saus spek rode ui dorito chips sla
Nee dat is niet lekker kant en klare burgersquote:Op zaterdag 17 februari 2024 18:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O bij de cafetaria , ik dacht in de winkel gekocht
Klinkt wel als lekker
Lekker toch. Wij hebben hier alleen een kwalitaria en die is niet echt lekker (vind ik)quote:Op zaterdag 17 februari 2024 18:12 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nee dat is niet lekker kant en klare burgers
Tweede keer dat ik het besteld heb
Hoor daar meer slechte reviews over.. heb daar een keer gegeten. Maar dat is ook al weer aantal jaren geledenquote:Op zaterdag 17 februari 2024 18:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker toch. Wij hebben hier alleen een kwalitaria en die is niet echt lekker (vind ik)
Nee, vind ze niet lekker.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 17:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je houdt niet van frikandellen
Moet eerlijk zeggen eet ze niet vaak. Maar zag ze van de week voorbij komen en kreeg er zin in
Dat kan.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 18:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, vind ze niet lekker.
Kroketquote:Op zaterdag 17 februari 2024 18:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat kan.
Het liefste heb ik een bamibal of een lekkere rundvleeskroket een knakworstje is ook wel lekker. SOms een berenklauw of een frikandel
Het vriendinnetje van Mini-ToT (die hier bleef logeren) had er gisteren tussen 14.30 en 20.30 6 stuks van opgegeten, en wilde vanmorgen als ontbijt nog meer!quote:Op zaterdag 17 februari 2024 18:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, vind ze niet lekker.
Bitterballen ook zoquote:
Dat blijft geen mini zo!quote:Op zaterdag 17 februari 2024 18:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Het vriendinnetje van Mini-ToT (die hier bleef logeren) had er gisteren tussen 14.30 en 20.30 6 stuks van opgegeten, en wilde vanmorgen als ontbijt nog meer!
ZO danquote:Op zaterdag 17 februari 2024 18:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Het vriendinnetje van Mini-ToT (die hier bleef logeren) had er gisteren tussen 14.30 en 20.30 6 stuks van opgegeten, en wilde vanmorgen als ontbijt nog meer!
Valt heel erg mee; ze heeft wel een buikje, maar is voor de rest heel tenger!quote:Op zaterdag 17 februari 2024 19:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat blijft geen mini zo!
Ik heb uiteindelijk een pokebowl gehaaldquote:
quote:Op zaterdag 17 februari 2024 19:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Valt heel erg mee; ze heeft wel een buikje, maar is voor de rest heel tenger!
O dat ken ik niet, even google vragenquote:Op zaterdag 17 februari 2024 19:47 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Ik heb uiteindelijk een pokebowl gehaald
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |