Goh dat nou nooit iemand eerder daaraan gedacht heeft! (Behalve een stel simpele sportvolgers in een topic op Fok)quote:En dus gooit Van der Ham het over een andere boeg. Dat doet hij niet alleen. Samen met oud-wereldkampioen Guillaume Elmont als directeur Topsport waait er nu een frisse wind door de Nederlandse judowereld. De twee kiezen voor een aanpak waarbij de samenwerking met de clubs in het land een prominente plek krijgt.
"De afstand tussen de clubs en Papendal, waar de nationale top de afgelopen tien jaar met elkaar heeft getraind, was enorm. Er was totaal geen connectie meer, en dat zorgt er voor dat alle kennis en kunde in het land is afgebrokkeld en dat de toevoer van nieuw talent naar de nationale ploeg is gestopt. We moeten ervoor zorgen dat we die afstand veel kleiner maken, zodat we de kennis weer in het land gaan brengen en zo op die manier van elkaar kunnen leren."
Was mij, als oud judoka, allemaal al bekend.quote:Op zondag 21 december 2025 12:53 schreef RobertoCarlos het volgende:
Heel bijzonder artikel dit...:![]()
![]()
https://www.judoinside.com/news/7580/Nederlandse_judo_geschiedenis_op_historische_Nederlandse_Judotoernooien_al_veel_ouder_dan_Geesink
Bijzonder dat je daar overheen leest.....quote:Op zondag 21 december 2025 17:07 schreef golfer het volgende:
[..]
Was mij, als oud judoka, allemaal al bekend.
De ervan van Jaap Nauwelaaerts D’Age hebben nog steeds hier in mijn woonplaats een sportschool die zijn naam draagt.
Waar lees ik overheen?quote:Op zondag 21 december 2025 17:10 schreef RobertoCarlos het volgende:
Bijzonder dat je daar overheen leest.....De enige verklaring lijkt me dat ze gehackt zijn...
Het is echt dood en doodzonde dat ze dat compleet mislukte "experiment" zolang hebben laten doorgaan.quote:Op zaterdag 20 december 2025 11:46 schreef Szura het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)-nu-in-cruciale-fase
[..]
Goh dat nou nooit iemand eerder daaraan gedacht heeft! (Behalve een stel simpele sportvolgers in een topic op Fok)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |