abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_212464652
Hmmmm beetje stoffig hier. :) Hoog tijd voor een fris, nieuw topic! ^O^

Dit topicic gaat over spirituele muziek in de breedste zin:

Ayreon - Cosmic fusion.

"I'm drawn towards the Sun
And then we will be one
My soul will melt into the universe
It's all a lie
You will just die
So don't give in
For we can win"

(En ik ga later nog veel meer hekserij-muziek posten! :P )

Boeddhistische death metal! _O_ Ik heb jarenlang gehoopt dat er zoiets zou bestaan en stomtoevallig heb ik laatst dit ontdekt! *O*

Ik heb een enorm mooie versie van deze mantra, maar die is niet zomaar online te vinden. Ik weet wel dat er een vereenvoudigde is zonder de muzikale ondersteuning die het juist zo mooi maakt, maar ook die kan ik niet terug vinden aangezien ik de naam van de artiest vergeten ben! :') Is in ieder geval een Amerikaanse dame die elk stuk in 1 ademteug achter elkaar zingt.

Meer volgt! ^O^
Is misschien handiger om het per segment in te delen: metal / heskerij / meditatie enz maar soms overlapt het elkaar ook wel aardig.
pi_212464894
(Ook gevonden toen ik naar wat anders op zoek was.)

In een ander topic had ik ook nog een hele reeks van dit soort mantra's e.d. gepost. Moet ik even in mijn history terug zien te vinden; zo op FOK kan ik dat haast wel vergeten. :P
pi_212468716
Ik heb nog een mooie van Om Vakratundaya die ik zo niet op Youtube terug kan vinden.

Ook van Gate Gate kan ik niet de juiste versie vinden, dan deze maar:

Ik heb nog een hoop mooie Keltische muziek en dergelijke wat spiritueel aan kan voelen, maar dat linkje is helaas net ff wat te zwak m hier te posten. :)

Dan maar mijn absolute favoriet van Iron Maiden:

"There's got to be
Just more to it than this
Or tell me, why do we exist?
I'd like to think that when I die
I'd get a chance, another time
And to return and live again
Reincarnate, play the game
Again and again and again and again"

Even een pauze, kijken wat mensen er van vinden. Mocht het bevallen, dan post ik later een keer meer! ^O^
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')