Het is van een droevige kinderachtigheid. En conform de regels past het dus totaal niet.quote:Op woensdag 21 februari 2024 20:16 schreef TLC het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)mbassade-in-den-haag
Mooi plan, ik hoop dat het slaagt
https://www.ad.nl/buitenl(...)en-noemen~a429a7002/quote:Poetin-criticus Aleksej Navalny (47) is omgebracht met een oude methode van de KGB, de geheime dienst van de Sovjet-Unie, zegt Vladimir Ozetsjkin, een erkende klokkenluider en deskundige op het gebied van Russische gevangenissen.
Ozetsjkin, oprichter van de bekende klokkenluiderswebsite Gulagu.net die in 2021 werd geïnterviewd in een reportage van Nieuwsuur, doet zijn bewering op basis van een bron in de strafkolonie waar de oppositieleider vastzat. Eerst moest Navalny uren buiten in de ijzige kou staan. Daarna kreeg hij de genadeslag.
Gulagu.net werkt op basis van een uitgebreid netwerk van gedetineerden en gevangenispersoneel. De site wordt gezien als een autoriteit op het vlak van mensenrechtenschendingen in Russische gevangenissen.
De mensenrechtenactivist deed de onthulling in de Britse krant ‘The Times’. Volgens Ozetsjkin werd Navalny eerst tussen tweeënhalf en vier uur opgesloten in een cel onder de blote hemel, waar de temperatuur kan dalen tot -27 graden. Normaal gezien worden gevangenen daar nooit langer dan een uur in gestopt. En al zeker niet als de weersomstandigheden zo extreem zijn.
,,Ik denk dat ze eerst zijn lichaam kapot hebben gemaakt door hem lange tijd in de kou te laten staan en zijn bloedcirculatie tot een minimum te beperken”, aldus Ozetsjkin. ,,Dan wordt het heel gemakkelijk om iemand binnen enkele seconden te vermoorden, als de executeur daar enige ervaring mee heeft.”
Navalny zou daarop één enkele slag op zijn hart hebben gekregen. ,,Dat is een oude techniek die de voormalige KGB gebruikte”, aldus de mensenrechtenactivist. ,,Ze trainden hun agenten om iemand te doden met een enkele slag op het hart, centraal op het lichaam. Dat was een handelsmerk van de KGB.”
Een bron die werkt in de strafkolonie waar Navalny vrijdag stierf, vertelde aan Ozetsjkin dat de blauwe plekken op het lichaam van de oppositieleider overeenkwamen met de speciale KGB-techniek. Voormalige gevangenen die ooit in het noordpoolgebied vastzaten getuigden in het verleden ook al over gedetineerden die op deze manier om het leven werden gebracht door hun cipiers.
Officieel is er nog niets bekend over de doodsoorzaak van Navalny. De Russische autoriteiten lieten alleen weten dat hij onwel werd na een wandeling en overleed. Zijn familie kreeg zijn lichaam nog niet te zien.
Vorige week meldde hij nog dat agenten van de Russische veiligheidsdienst (FSB) de strafkolonie van Navalny bezochten twee dagen voor zijn dood en enkele beveiligingscamera's uitschakelden. Volgens Ozetsjkin het beste bewijs dat Navalny stierf in opdracht van het Kremlin.
Dat Navalny's vrouw alleen geïnteresseerd is in giften en designer jurken kunt u vast met bronnen onderbouwen.quote:Op donderdag 22 februari 2024 11:18 schreef ExTec het volgende:
"Gelukkig" neem z'n vrouw de mantel over. Keep the grift going. Designer jurken zijn immers niet goedkoop, ziet u.
[x]https://twitter.com/McFaul/status/1760371373141369131[/x]
quote:Op donderdag 22 februari 2024 11:18 schreef ExTec het volgende:
"Gelukkig" neem z'n vrouw de mantel over. Keep the grift going. Designer jurken zijn immers niet goedkoop, ziet u.
[x]https://twitter.com/McFaul/status/1760371373141369131[/x]
Hebben die mensen ook maar enige machtsbasis in rusland zelf?quote:Op donderdag 22 februari 2024 11:25 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Dat Navalny's vrouw alleen geïnteresseerd is in giften en designer jurken kunt u vast met bronnen onderbouwen.
Maar in het wilde weg iets beweren, gewoon omdat het kan ofzo, slaat natuurlijk helemaal nergens op.quote:Op donderdag 22 februari 2024 11:41 schreef ExTec het volgende:
[..]
Hebben die mensen ook maar enige machtsbasis in rusland zelf?
En hoe bedoel je "bronnen"?
Want als queen-grifter zelf niet in een of andere publicatie gewoon openlijk toegeeft dat het alleen maar om "LALALA geld!" gaat - dan is het niet zo?
Lekker simpel wereldbeeld.
Heb je er wel eens van gehoord dat oneerlijke mensen niet altijd duidelijk zijn over hun motieven? Volgens mij zit dat ook in het 'oneerlijke' element besloten?
Waarom kinderachtig? En welke regels? Die kun je dan vast wel even hier plaatsen.quote:Op donderdag 22 februari 2024 10:45 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Het is van een droevige kinderachtigheid. En conform de regels past het dus totaal niet.
quote:Op donderdag 22 februari 2024 12:13 schreef Forbry het volgende:
[..]
Maar in het wilde weg iets beweren, gewoon omdat het kan ofzo, slaat natuurlijk helemaal nergens op.
Ik kan hier verder op ingaan door te vragen wat voor 'bronnen' dan acceptabel zouden zijn.quote:Want als queen-grifter zelf niet in een of andere publicatie gewoon openlijk toegeeft dat het alleen maar om "LALALA geld!" gaat - dan is het niet zo?
Heb je er wel eens van gehoord dat oneerlijke mensen niet altijd duidelijk zijn over hun motieven? Volgens mij zit dat ook in het 'oneerlijke' element besloten?
Ik kan er geen touw aan vastknopen. Je bent aan het raaskallen. En je weet serieus niet wat een bron is? Zo achterlijk ben je toch niet?quote:Op donderdag 22 februari 2024 12:20 schreef ExTec het volgende:
[..]
[..]
Ik kan hier verder op ingaan door te vragen wat voor 'bronnen' dan acceptabel zouden zijn.
Maar daar komt dan geen antwoord op.
En ten overvloedde: van mij had dodo niet dood gehoeven. Van mij hoeft niemand dood.
Maar ik verlies niet uit het oog dat dodo het oppositie-lievelingetje van het westen is. In rus is/was die gewoon geen factor. En dat bv keiharde veroordelingen van de oorlog, en de erkenning van dat imperialisme een probleem is, & en de aard van het beestje is, er gewoon niet zijn, vanuit de grifters die comfortabel gezeten in het westen de 'oppositie' uithangen.
Het komt in de regel niet verder dan: "Corruptie bad" en "wat schandelijk dat 'onze jongens' zo slecht behandeld worden door putin c.s.
" allemaal leuke verhalen die werkelijk 0 doen om deze oorlog tot een einde te brengen.
3de ronde:quote:Op donderdag 22 februari 2024 12:28 schreef recursief het volgende:
[..]
Ik kan er geen touw aan vastknopen. Je bent aan het raaskallen. En je weet serieus niet wat een bron is? Zo achterlijk ben je toch niet?
quote:Want als queen-grifter zelf niet in een of andere publicatie gewoon openlijk toegeeft dat het alleen maar om "LALALA geld!" gaat - dan is het niet zo?
Maar zeg het maar:quote:Ik kan hier verder op ingaan door te vragen wat voor 'bronnen' dan acceptabel zouden zijn.
Ik vernam dat er ergens in moskou een straatveger was, die ook een 'mening' over putin heeft, zullen we daar ook maar voor gaan collecteren?quote:Op donderdag 22 februari 2024 12:31 schreef NY_Giant het volgende:
Mensen die Navalny onbeduidend vinden omdat hij in Rusland nauwelijks een factor van belang was.
Oeh, sterk punt! Je hebt me bijna overtuigd!quote:Op donderdag 22 februari 2024 12:40 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ik vernam dat er ergens in moskou een straatveger was, die ook een 'mening' over putin heeft, zullen we daar ook maar voor gaan collecteren?
Laat die truukjes nou maar achterwege. Jij komt met ongefundeerde feitenvrije lulkoek aanzetten en je weet best wat een bron is.quote:Op donderdag 22 februari 2024 12:32 schreef ExTec het volgende:
[..]
3de ronde:
[..]
[..]
Maar zeg het maar:
Wat is dan een acceptabele bron?
Wat een wazige post en gaat opeens ook nog eens over hele andere dingen.quote:Op donderdag 22 februari 2024 12:20 schreef ExTec het volgende:
[..]
[..]
Ik kan hier verder op ingaan door te vragen wat voor 'bronnen' dan acceptabel zouden zijn.
En ten overvloedde: van mij had dodo niet dood gehoeven. Van mij hoeft niemand dood.
Maar ik verlies niet uit het oog dat dodo het oppositie-lievelingetje van het westen is. In rus is/was die gewoon geen factor. En dat bv keiharde veroordelingen van de oorlog, en de erkenning van dat imperialisme een probleem is, & en de aard van het beestje is, er gewoon niet zijn, vanuit de grifters die comfortabel gezeten in het westen de 'oppositie' uithangen.
Het komt in de regel niet verder dan: "Corruptie bad" en "wat schandelijk dat 'onze jongens' zo slecht behandeld worden door putin c.s.
" allemaal leuke verhalen die werkelijk 0 doen om deze oorlog tot een einde te brengen.
Nee, jij moet 'truukjes' a'la blijven zeiken om, terwijl ook jij wel snapt die er niet zijn achterwege laten.quote:Op donderdag 22 februari 2024 12:53 schreef recursief het volgende:
[..]
Laat die truukjes nou maar achterwege. Jij komt met ongefundeerde feitenvrije lulkoek aanzetten en je weet best wat een bron is.
quote:Op donderdag 22 februari 2024 11:41 schreef ExTec het volgende:
Want als queen-grifter zelf niet in een of andere publicatie gewoon openlijk toegeeft dat het alleen maar om "LALALA geld!" gaat - dan is het niet zo?
quote:Op donderdag 22 februari 2024 12:20 schreef ExTec het volgende:
quote:Op donderdag 22 februari 2024 13:02 schreef Forbry het volgende:
Maar goed, hij was zo geen factor van belang, dat ze het nodig vonden hem te vermoorden (en daar al eerder pogingen toe hadden gedaan)![]()
quote:Op donderdag 22 februari 2024 12:31 schreef NY_Giant het volgende:
Mensen die Navalny onbeduidend vinden omdat hij in Rusland nauwelijks een factor van belang was.
Ik ben niet de enige, die erkent dat hij er gewoon niet toe deed.quote:
O.k. Nou, leuk voor je ofzo.quote:Op donderdag 22 februari 2024 13:09 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ik ben niet de enige, die erkent dat hij er gewoon niet toe deed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |