Oooh dat is wel heftig Dot..quote:Op zaterdag 17 februari 2024 09:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Komt door de chemo mijn hormoonhuishouding is naar de knoppen. Heb het altijd warm
O valt wel mee hoor, ik ben er nog.quote:
Morguh Enginequote:
😂quote:Op zaterdag 17 februari 2024 09:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O valt wel mee hoor, ik ben er nog.![]()
Scheelt weer in de stookkosten moet je maar denken. Omdraaien naar het positieve
quote:
Jou buikspieren zitten dus ook verstopt 😂quote:Op zaterdag 17 februari 2024 09:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]beter toch
Ben ook aan gekomen door de chemo. Zeg tegen de kids
'Jullie dachten allemaal dat ik dood ging maar je hebt er een paar kilo bij gekregen om van te houden'
Leuk jouw optimisme. Siert je.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 09:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]beter toch
Ben ook aan gekomen door de chemo. Zeg tegen de kids
'Jullie dachten allemaal dat ik dood ging maar je hebt er een paar kilo bij gekregen om van te houden'
Het is weekendquote:Op zaterdag 17 februari 2024 09:30 schreef Tuttebolleke het volgende:
Heren wat zijn jullie laat je bed uit !
quote:Op zaterdag 17 februari 2024 09:34 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Jou buikspieren zitten dus ook verstopt 😂
Weekend !!!quote:Op zaterdag 17 februari 2024 09:30 schreef Tuttebolleke het volgende:
Heren wat zijn jullie laat je bed uit !
Dank je. Ik probeer altijd maar naar het leuke te kijkenquote:
quote:Op zaterdag 17 februari 2024 09:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O valt wel mee hoor, ik ben er nog.![]()
Scheelt weer in de stookkosten moet je maar denken. Omdraaien naar het positieve
Net geweest, we hoeven niet te verhongeren vandaag (alhoewel het wel net niet zal zijn wat de puber in leven houdt..)quote:Op zaterdag 17 februari 2024 09:42 schreef Tuttebolleke het volgende:
Ik moet echt naar de appie maar geen zin……
Het hoort er allemaal bij.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 09:38 schreef Tuttebolleke het volgende:
Ik begin een beetje een hekel te krijgen van die zwaartekracht…..
Geweldig ! 😂quote:Op zaterdag 17 februari 2024 09:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dank je. Ik probeer altijd maar naar het leuke te kijken
Is ook altijd leuk in de winkel.
Door de opratie ben ik in een scootmbiel terecht gekomen.
Sommige mensen bij de kassa zijn dan heel lief en zeggen , "u mag wel voor hoor mevr".
Waarop ik altijd vriendelijk bedank maar zeg dat dacht echt niet nodig is. "Ik zit er bij en hoef niet te staan, dus ga gerust u gang "
Of ze zeggen. "niet leuk afhankelijk te zijn van zo ding", Waarom ik dan weer zeg. "Ach het heeft ook weer voordelen. Teneerste hoef ik niet te sjouwen met zware tassen. Mijn schoenen slijten niet en ik kan er ook nog eens op mijn gemak bij zitten en jullie moeten staan"soms kijken ze je verbaasd aan
Hey Irethquote:Op zaterdag 17 februari 2024 09:44 schreef Ireth het volgende:
[..]
Net geweest, we hoeven niet te verhongeren vandaag (alhoewel het wel net niet zal zijn wat de puber in leven houdt..)
Zo ff paar uurtjes werken en dan hé ik ook weekend
Jij bent echt wel een optimist.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 09:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dank je. Ik probeer altijd maar naar het leuke te kijken
Is ook altijd leuk in de winkel.
Door de opratie ben ik in een scootmbiel terecht gekomen.
Sommige mensen bij de kassa zijn dan heel lief en zeggen , "u mag wel voor hoor mevr".
Waarop ik altijd vriendelijk bedank maar zeg dat dacht echt niet nodig is. "Ik zit er bij en hoef niet te staan, dus ga gerust u gang "
Of ze zeggen. "niet leuk afhankelijk te zijn van zo ding", Waarom ik dan weer zeg. "Ach het heeft ook weer voordelen. Teneerste hoef ik niet te sjouwen met zware tassen. Mijn schoenen slijten niet en ik kan er ook nog eens op mijn gemak bij zitten en jullie moeten staan"soms kijken ze je verbaasd aan
Met werken in een winkel die 7 dpw geopend is heb je soms ook weekend op hele andere dagen dan "normaal"quote:Op zaterdag 17 februari 2024 09:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Ireth![]()
Jou weekend begint dus iets later
😂quote:Op zaterdag 17 februari 2024 09:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het hoort er allemaal bij.lekker laten hangen wat niet meer wil staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |