Dan zou je dit hele topic inderdaad af kunnen schrijven, samen met 90% van FOK!quote:Op woensdag 21 februari 2024 08:33 schreef Innisdemon het volgende:
[..]
Het zou wat zijn als je alleen reacties zou posten die er toe doen.
Beetje een gekke reden. Blacklight kost geen drol. Iedereen die 50 euro biljetten aanneemt checkt standaard of ze echt zijn, waarom zou dat niet kunnen bij grotere biljetten?quote:Op vrijdag 16 februari 2024 21:45 schreef sturmpie het volgende:
[..]
heeft te maken met vervalsing denk ik, als je ze niet aanneemt hoef je ze ook niet te vervalsen omdat je er dan toch weinig mee kan.
Ik zit zo vaak te schelden dat hier in Duitsland zo veel nog met contant geld gaat, maar soms, heel soms is het toch echt handig.quote:Op zondag 18 februari 2024 07:23 schreef stavromulabeta het volgende:
Ik heb er nog een paar van toen ik een keer een dure fiets verkocht.
Bij de bouwmarkt en Lidl kun je ze nog kwijt maar het is wel zo dat je er aangekeken wordt alsof je de broer van Pablo Escobar bent. Vandaar dat ik meestal toch maar ga pinnen in plaats van zo'n 100-euro biljet eindelijk kwijt te raken.
Kreeg ie zomaar 200 euro korting omdat ie contant betaalde? Nice.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 10:25 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Ik zit zo vaak te schelden dat hier in Duitsland zo veel nog met contant geld gaat, maar soms, heel soms is het toch echt handig.
Vorige week stond er een bouwvakker/klusser voor me aan de bouwmarkt kassa, betaalde zijn 1800 euro aankoop gewoon met 8 200 euro biljetjes. En niemand kijkt er van op. Heerlijk.
Wauw, scherp - hoofdrekenen is niet mijn sterkste kwaliteit, dat geef ik toe.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 10:28 schreef Farenji het volgende:
[..]
Kreeg ie zomaar 200 euro korting omdat ie contant betaalde? Nice.
quote:Het lukt de grote banken niet hun belofte waar te maken dat de beschikbaarheid van geldautomaten op peil komt. Door storingen of onderhoud kunnen mensen soms geen geld uit de muur halen. Sinds het eind van de zomer haalt Geldmaat, het bedrijf dat de automaten voor Rabobank, ABN Amro en ING onderhoudt, de afgesproken norm niet.
"Zorgelijk", zegt het ministerie van Financiën in een reactie. "Contant geld moet voor iedereen bereikbaar zijn." Het ministerie spoort Geldmaat aan zich aan de afspraken te houden, maar zegt geen sancties op te kunnen leggen.
Was dit eigenlijk "vroeger" ook zo, toen iedere bank nog zijn eigen automaten had? Ik bedoel, waren er toen ook zo veel storingen? Kan ik me namelijk niet herinneren.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 10:36 schreef Farenji het volgende:
Ondertussen in Nederland: https://nos.nl/artikel/25(...)tomaten-opnieuw-niet
[..]
Vast wel, maar dan ging je naar de volgende die om de hoek zatquote:Op vrijdag 23 februari 2024 11:41 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Was dit eigenlijk "vroeger" ook zo, toen iedere bank nog zijn eigen automaten had? Ik bedoel, waren er toen ook zo veel storingen? Kan ik me namelijk niet herinneren.
Maar waarschijnlijk was er ook geen berichtgeving over a.k.a. geen cijfers bekend.
Of je liep even naar binnenquote:Op vrijdag 23 februari 2024 11:43 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Vast wel, maar dan ging je naar de volgende die om de hoek zat
Ik kreeg ooit briefjes van 200 euro en die kon ik kwijt bij de Ikeaquote:Op vrijdag 16 februari 2024 21:37 schreef sturmpie het volgende:
biljetten hoger dan ¤50 kan je weinig mee, worden nergens aangenomen voor zover ik weet.
Ja, da’s echt rap gegaan dat dat allemaal niet meer kan. Ik moet vanuit de kop van Noord-Holland naar het ING-kantoor in Alkmaar als ik iets wil regelen, volgens mij alleen op afspraak en geld hebben ze daar niet.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |