"Eind twintigste eeuw begon de aftakeling. De speed werkte niet meer in de vaste mix met alcohol waarop Brood zo lang had geleefd en gewerkt. Hij bleef drinken, veranderde in een alcoholisch wrak, kreeg last van incontinentie. En zijn weduwe Xandra moest hem luiers omdoen"quote:Op maandag 19 februari 2024 20:09 schreef TLC het volgende:
[..]
Incontinent en impotent zijn twee totaal verschillende dingen he
En daarvoor moest Eva dan +5 uur in de make-up.quote:Op woensdag 21 februari 2024 14:46 schreef RipCity het volgende:
Was leuk maar mamma Mia wel erg low-budget zeg.
Dacht ff dat Wendy van dijk in dat hoofd van patty zat.
Eva was niet meer te herkennen, jemig. Wel leuk dat ze nu weer dezelfde tegenspeler had als in A'dam - E.V.A, erg leuke serie was dat.quote:Op woensdag 21 februari 2024 15:04 schreef Eightyone het volgende:
[..]
En daarvoor moest Eva dan +5 uur in de make-up.
Ik heb aflevering 1 gekeken, en ik ga ook verder kijken.quote:
HUH? Spoileren in een Videoland topic?quote:Op woensdag 21 februari 2024 17:38 schreef Jacy-Jacy het volgende:
[..]
Ik heb aflevering 1 gekeken, en ik ga ook verder kijken.
Ik vond het leuk. Verder kan ik niks zeggen, want ik ga niet spoileren.
Wordt ook lineair uitgezonden op RTL volgens mij.quote:Op woensdag 21 februari 2024 18:21 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
HUH? Spoileren in een Videoland topic?
Heb ik vierkant schijt aan, dat gezeik over spoileren, manoman. Er staan recensies in kranten die meer spoileren dan hier.quote:Op woensdag 21 februari 2024 19:04 schreef Japepk het volgende:
[..]
Wordt ook lineair uitgezonden op RTL volgens mij.
Ik en vond het ook leuk. Snap de kritieken in de recensies wel, het verspringen in tijdlijn was af en toe best irritant. Door de serie ben ik gaan sneupen naar haar rl-serie Patty's posse op youtube en ach ja, dat kwam ook terug in de serie.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lezer Jan heeft na 40 jaar z'n abonnement stopgezet; de 6 pagina's Patty Brard waren de druppel.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 10:36 schreef Eightyone het volgende:
Voor de liefhebbers: in de VaraGids van komende week staat een uitgebreid Patty Brard-dossier. Ze (of eigenlijk: een tekening ervan) staat ook op de cover.
Dat verwacht je daar in eerste instantie niet, maar ze zijn er niet heel strikt wat betreft het enkel schrijven over mensen die bij de eigen maatschappelijke 'kleur' passen.
[ link | afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |