https://nextplay.nl/films(...)original-serie-pattyquote:De Videoland Original serie “PATTY” over het roerige leven van Patty Brard.
De Videoland Original serie “PATTY” werpt een fascinerende blik op het leven van een van de meest iconische vrouwen uit de Nederlandse showbizzwereld: Patty Brard (68). Deze vijfdelige dramaserie, geïnspireerd door het turbulente leven van Patty, belicht haar hoogte- en dieptepunten, triomfen en tegenslagen en is geproduceerd naar een idee van Will Koopman. In de serie komen we een aantal bekende tegen als Gerard Joling.
De cast van de serie bestaat o.a. uit:
Holly Mae Brood en Eva van de Wijdeven vertolken beiden de rol van Patty Brard.
De meiden van de legendarische groep Luv’ worden gespeeld door Julia Lammerts (José) en Teunie de Brouwer (Marga).
Dook van Dijck neemt de rol van Gerard Joling, de presentator van “Sterren Springen”, op zich.
Patty’s ex-mannen worden vertolkt door: Chris Peters als Patty’s eerste man Ron.Lorenzo de Moor als haar Italiaanse ex-man Carlo.Jim Bakkum in de rol van haar derde ex: René.
Chris Peters als Patty’s eerste man Ron.
Lorenzo de Moor als haar Italiaanse ex-man Carlo.
Jim Bakkum in de rol van haar derde ex: René.
Teun Luijkx speelt zakenman Eric, die een belangrijke rol speelt bij haar faillissement.
Videoland bevestigt derde seizoen van hitserie Sleepers!
Vanaf zondag 18 februari om 17.00 uur kun je de hele serie hier bingen bij Videoland. De tv-première van de eerste aflevering van “PATTY” is op 18 februari om 22.20 uur te zien bij RTL 4. Een absolute must-watch voor fans van drama, showbizz en het inspirerende levensverhaal van Patty Brard.
Wil je dagelijks weten wat nieuw is op Videoland of op de andere streamingdiensten, check dan NieuwDezeWeek.
Veel kijkplezier,quote:
Daar snap ik ook niks van. Waarom doet Eva van de Wijdeven (die overigens wel of ook Indische genen heeft, maar toch totaal niet op Patty lijkt) dit? De visagie vind ik ook helemaal niet goed gelukt. Die onderkin 😂quote:Op vrijdag 16 februari 2024 11:05 schreef Eightyone het volgende:
Het lijkt me wel wat; afwachten dan maar tot RTL het eventueel in de zomer lineair uit gaat zenden (het is nu nog 'Videoland only').
Wat ik wel wat vreemd vind, is dat ze voor de oudere Patty Brard een actrice hebben gecast die er van nature voor geen meter op lijkt. Die moesten ze bruine lenzen, extra schmink, een dikmaakpak, enzovoort geven.
Het wordt op deze manier wel erg Tv-Kantine.quote:Op zondag 18 februari 2024 23:01 schreef Aventura het volgende:
[..]
Daar snap ik ook niks van. Waarom doet Eva van de Wijdeven (die overigens wel of ook Indische genen heeft, maar toch totaal niet op Patty lijkt) dit? De visagie vind ik ook helemaal niet goed gelukt. Die onderkin 😂
Ze is geen brood, maar dat is een detail.quote:Op maandag 19 februari 2024 09:54 schreef Paul het volgende:
Die dochter vann Herman Brood als Patty vond ik wel goed geacteerd en hier heb je wel goed het idee dat het patty is
hoe bedoel je, is toch zijn dochterquote:Op maandag 19 februari 2024 12:00 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Ze is geen brood, maar dat is een detail.
quote:Holly Mae Brood (Amsterdam, 25 november 1994) is een Nederlands actrice, presentatrice, danseres en zangeres. Brood speelde in verschillende series en films zoals Vals en Meisje van Plezier. Ze presenteert enkele jaren de datingshow Love Island voor RTL & Videoland. Ze speelt de hoofdrol in de wereldwijde Netflix-original film The Takeover. Ze kreeg vooral naamsbekendheid bij het grote publiek door haar rol als Amy Kortenaer in Goede tijden, slechte tijden en Nieuwe Tijden. Ze is de dochter van Xandra Jansen en Herman Brood.
Herman was incontinent en accepteerde het dat zijn vrouw bij de buurman in bed lag.quote:
er zit geen spoortje brood in haar en ook Herman heeft ze maar 7 jaar gekend.quote:Haar biologische vader Leo Spindelaar (1952-2009) overleed in 2009, maar met hem had ze een goede band maar geen vader-dochter relatie. Herman Brood is erkend als haar vader. Ze heeft één halfzus, Lola Pop Brood. Brood heeft sinds augustus 2016 een relatie met acteur Soy Kroon.
Ok leuk voor hemquote:Op maandag 19 februari 2024 12:26 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Herman was incontinent en accepteerde het dat zijn vrouw bij de buurman in bed lag.
Hij heeft Holly wel erkend.
Incontinent en impotent zijn twee totaal verschillende dingen hequote:Op maandag 19 februari 2024 12:26 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Herman was incontinent en accepteerde het dat zijn vrouw bij de buurman in bed lag.
Hij heeft Holly wel erkend.
[..]
er zit geen spoortje brood in haar en ook Herman heeft ze maar 7 jaar gekend.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |