Het is nu mss even klote,dat kan over 10 jaar heel anders zijn.quote:Op donderdag 15 februari 2024 21:17 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Het is n heftig onderwerp ja
Ik vind het rot voor hem
Zekerquote:Op donderdag 15 februari 2024 21:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het is nu mss even klote,dat kan over 10 jaar heel anders zijn.
Dan neem ik dat terug.quote:Op donderdag 15 februari 2024 21:22 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Zeker
Dingen kunnen veranderen
Maar ik ken hem verder niet en weet ook niet hoe zwaar hij het leven voelt
Maar om nou te zeggen dat *zeggers* het nooit doen.. Vind ik raar.
Ik geloof jequote:Op donderdag 15 februari 2024 21:26 schreef FreshFruit het volgende:
Dennis heeft nogal een gekke jeugd gehad door zijn moeder.
♡quote:Op donderdag 15 februari 2024 21:29 schreef Tuttebolleke het volgende:
Neefje van mijn man wilde al jaren eruit stappen maar heeft echt gewacht dat beide ouders waren overleden.
Zijn zus wist het wel en heeft het ook serieus genomen.
Tot in de puntjes had hij alles geregeld.
10 jaar heeft hij volgehouden maar hij kon echt niet meer, hulp heeft hij gekregen maar hij was zo zwart in zijn hoofd.
55 jaar is hij geworden.
Moet erbij zeggen dit was van jongs af aan al.
♡quote:Op donderdag 15 februari 2024 21:30 schreef Ireth het volgende:
Nee, wil er toch 1 ding over kwijt.
Niemand heeft gevraagd om het leven. Om het dan te MOETEN leven omdat je er nu eenmaal bent vind ik niet correct. Als je er geen zin in hebt, om wat voor reden dan ook moet je er wat mij betreft gewoon mee kunnen stoppen. Maar dan wel graag op een humane manier, er zijn al genoeg machinisten met trauma's
Hevig !quote:Op donderdag 15 februari 2024 21:29 schreef Tuttebolleke het volgende:
Neefje van mijn man wilde al jaren eruit stappen maar heeft echt gewacht dat beide ouders waren overleden.
Zijn zus wist het wel en heeft het ook serieus genomen.
Tot in de puntjes had hij alles geregeld.
10 jaar heeft hij volgehouden maar hij kon echt niet meer, hulp heeft hij gekregen maar hij was zo zwart in zijn hoofd.
55 jaar is hij geworden.
Moet erbij zeggen dit was van jongs af aan al.
Maar wil die dat ook? Of MOET ie dat omdat er een kans bestaat dat....quote:Op donderdag 15 februari 2024 21:32 schreef FreshFruit het volgende:
Ik denk dat Dennis nog wel het geluk kan vinden.
❤️ gelukkig ben je weg gestapt ❤️quote:Op donderdag 15 februari 2024 21:34 schreef FreshFruit het volgende:
Ik heb zelf weleens bij het spoor gestaan.
Er is altijd een kans.ALTIJD.quote:Op donderdag 15 februari 2024 21:33 schreef Ireth het volgende:
[..]
Maar wil die dat ook? Of MOET ie dat omdat er een kans bestaat dat....
Er bestaat ook een kans van niet...
Ik heb de forensische recherche in de tuin gehad, op zoek naar minimale lichaamsdelen. Ik woon naast het spoor...quote:Op donderdag 15 februari 2024 21:34 schreef FreshFruit het volgende:
Ik heb zelf weleens bij het spoor gestaan.
Wat erg !quote:Op donderdag 15 februari 2024 21:35 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik heb de forensische recherche in de tuin gehad, op zoek naar minimale lichaamsdelen. Ik woon naast het spoor...
Ja,was niet de oplossing.quote:Op donderdag 15 februari 2024 21:35 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
❤️ gelukkig ben je weg gestapt ❤️
Tuurlijk. Maar een kans is geen garantie. Dan kom je er 30 jaar later achter dat die kans er toch niet is gekomen. Heb je je 30 jaar lang klote gevoeld in die klote wereld omdat je zat te wachten op een kans...quote:Op donderdag 15 februari 2024 21:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Er is altijd een kans.ALTIJD.
Brandweer doen die dingen ook.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |