quote:Een 44-jarige vrouw raakte gewond toen ze op vrijdag 17 november 2023 hard in het gezicht werd geslagen op station Utrecht CS. Dat gebeurde daar rond 17.30 uur op perron 5.
Het slachtoffer sprak een groepje jongens aan dat langs de wachtende reizigers liep om een trein in te gaan. Eén van de drie jongens reageerde direct agressief op de vrouw. Hij greep haar bij de keel, sloeg haar hard in het gezicht en schold haar uit.
De vrouw werd geholpen door medereizigers. De dader en de twee jongens met wie hij samen was, zijn niet meer aangetroffen.
Ze lijken ook allemaal zo op elkaarquote:Op donderdag 15 februari 2024 19:53 schreef Elan het volgende:
Echt alleen in Nederland kom je hier mee weg terwijl de dader zo vol in beeld gebracht was.
Het feit dat jij dit bericht ziet bewijst dat je ongelijk hebt.quote:Op donderdag 15 februari 2024 19:53 schreef Elan het volgende:
Echt alleen in Nederland kom je hier mee weg terwijl de dader zo vol in beeld gebracht was.
Allemaal dezelfde - Nope- inderdaad maar als die gast in de trein is gestapt zou je toch hem de volgende halte er direct uit moeten kunnen halen? Cameratoezicht zit er niet voor niks om alles live te monitoren.quote:Op donderdag 15 februari 2024 19:54 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ze lijken ook allemaal zo op elkaar
Incident is drie maanden geleden voorgevallen alsof je hem nu nog gaat vinden.quote:Op donderdag 15 februari 2024 19:56 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Het feit dat jij dit bericht ziet bewijst dat je ongelijk hebt.
Want de beelden zijn aan slijtage onderhevig?quote:Op donderdag 15 februari 2024 19:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Incident is drie maanden geleden voorgevallen alsof je hem nu nog gaat vinden.
Kan toch overal zijn inmiddels. Volgens mij is dit oud nieuws trouwens en zijn die beelden een maand geleden ook al getoond op opsporing verzocht.quote:Op donderdag 15 februari 2024 20:00 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Want de beelden zijn aan slijtage onderhevig?
Die pakken ze wel hoor, met z'n bakkes zo in beeld.
Deze straatprinsen wensen niet op wangedrag te worden aangesproken, en al helemaal niet door zo'n minderwaardig vrouwmens natuurlijk.quote:Op donderdag 15 februari 2024 20:09 schreef Hathor het volgende:
Alleen laffe jakhalzen slaan een vrouw.
Dat laatste wist ik niet, meestal worden dit soort lui die zo goed in beeld zijn uiteindelijk wel gepakt.quote:Op donderdag 15 februari 2024 20:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Kan toch overal zijn inmiddels. Volgens mij is dit oud nieuws trouwens en zijn die beelden een maand geleden ook al getoond op opsporing verzocht.
De politie heeft het druk met echt belangrijke zaken. Zoals lollige tekstjes tikken op de Insta van de wijkagent.quote:Op donderdag 15 februari 2024 19:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Allemaal dezelfde rattekoppen inderdaad maar als die gast in de trein is gestapt zou je toch hem de volgende halte er direct uit moeten kunnen halen? Cameratoezicht zit er niet voor niks om alles live te monitoren.
Desnoods zet je de trein een kwartier stil tot de politie er is.
Klein jaartje cel voor een klap en wat gescheld, holy shit, dan zat ik en vele anderen nu levenslang vast.quote:Op donderdag 15 februari 2024 20:02 schreef Sephael het volgende:
Klein jaartje cel zou wat mij betreft wel passend zijn.
Dat was ook mijn gedachte.quote:Op donderdag 15 februari 2024 20:10 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Deze straatprinsen wensen niet op wangedrag te worden aangesproken, en al helemaal niet door zo'n minderwaardig vrouwmens natuurlijk.
Om deze reden een klap geven... Op zijn minst een jaartje TBS erbij voor die gozer.quote:Op donderdag 15 februari 2024 20:34 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Klein jaartje cel voor een klap en wat gescheld, holy shit, dan zat ik en vele anderen nu levenslang vast.
In elke wijk zou je een overvolle gevangenis hebben staan.
Ja in jou bubbel is het misschien normaal dat je afentoe wat klappen uitdeelt. Wat een tokkie opmerkingquote:Op donderdag 15 februari 2024 20:34 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Klein jaartje cel voor een klap en wat gescheld, holy shit, dan zat ik en vele anderen nu levenslang vast.
We hebben momenteel een overschot aan lege cellen, dus laten we dit beleid maar even invoeren, als de cellen vol beginnen te raken kunnen we dit weer herzien.quote:Op donderdag 15 februari 2024 20:34 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Het is niet normaal, maar hij heeft wel een punt. Het is wel goed dat er hier een item van 5 min over is gemaakt, maar dit soort dingen vinden hoe vaak per dag in het hele land plaats?quote:Op donderdag 15 februari 2024 20:59 schreef 111210 het volgende:
[..]
Ja in jou bubbel is het misschien normaal dat je afentoe wat klappen uitdeelt. Wat een tokkie opmerking
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |