abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 15 februari 2024 @ 19:43:56 #1
65846 Bocaj
Un-Break My Heart
pi_212441378
Wie is dit?


quote:
Een 44-jarige vrouw raakte gewond toen ze op vrijdag 17 november 2023 hard in het gezicht werd geslagen op station Utrecht CS. Dat gebeurde daar rond 17.30 uur op perron 5.

Het slachtoffer sprak een groepje jongens aan dat langs de wachtende reizigers liep om een trein in te gaan. Eén van de drie jongens reageerde direct agressief op de vrouw. Hij greep haar bij de keel, sloeg haar hard in het gezicht en schold haar uit.
De vrouw werd geholpen door medereizigers. De dader en de twee jongens met wie hij samen was, zijn niet meer aangetroffen.

https://opsporingverzocht(...)vrouw-op-utrecht-cs/
  donderdag 15 februari 2024 @ 19:51:02 #2
396386 sturmpie
for night & nature
pi_212441456
tokkie-reactie: je moet gewoon je bek houden
vrede, voedsel, vrijheid, veiligheid, vooruitgang
pi_212441498
Echt alleen in Nederland kom je hier mee weg terwijl de dader zo vol in beeld gebracht was.
blablablabla
pi_212441510
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2024 19:53 schreef Elan het volgende:
Echt alleen in Nederland kom je hier mee weg terwijl de dader zo vol in beeld gebracht was.
Ze lijken ook allemaal zo op elkaar ;(
U MAD?
pi_212441542
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2024 19:53 schreef Elan het volgende:
Echt alleen in Nederland kom je hier mee weg terwijl de dader zo vol in beeld gebracht was.
Het feit dat jij dit bericht ziet bewijst dat je ongelijk hebt.
pi_212441566
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2024 19:54 schreef de_boswachter het volgende:

[..]
Ze lijken ook allemaal zo op elkaar ;(
Allemaal dezelfde - Nope- inderdaad maar als die gast in de trein is gestapt zou je toch hem de volgende halte er direct uit moeten kunnen halen? Cameratoezicht zit er niet voor niks om alles live te monitoren.
Desnoods zet je de trein een kwartier stil tot de politie er is.

[ Bericht 2% gewijzigd door Jippie op 19-02-2024 00:12:56 ]
blablablabla
pi_212441591
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2024 19:56 schreef Hatseflats22 het volgende:

[..]
Het feit dat jij dit bericht ziet bewijst dat je ongelijk hebt.
Incident is drie maanden geleden voorgevallen alsof je hem nu nog gaat vinden.
blablablabla
pi_212441607
Zag het bij OV. Zoveel mensen staan er bij....

En doen niks....
pi_212441608
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2024 19:59 schreef Elan het volgende:

[..]
Incident is drie maanden geleden voorgevallen alsof je hem nu nog gaat vinden.
Want de beelden zijn aan slijtage onderhevig?

Die pakken ze wel hoor, met z'n bakkes zo in beeld.
pi_212441643
"de vrouw werd geholpen door medereizigers". Nou, ik zie alleen een wat oudere dame die er tussen gaat staan. De rest staat allemaal schaapachtig te kijken hoe die rat haar verrot scheld en met dat vieze handje in haar gezicht staat te wapperen. Ik weet natuurlijk niet hoe ik zou reageren, maar ik hoop toch iets kordater. Snap het overigens wel, voor hetzelfde geld trekt ie ook nog een mes.

Heel naar dit, zeer intimiderend, en fysiek geweld is natuurlijk helemaal van de zotte. Klein jaartje cel zou wat mij betreft wel passend zijn.
pi_212441647
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2024 20:00 schreef Hatseflats22 het volgende:

[..]
Want de beelden zijn aan slijtage onderhevig?

Die pakken ze wel hoor, met z'n bakkes zo in beeld.
Kan toch overal zijn inmiddels. Volgens mij is dit oud nieuws trouwens en zijn die beelden een maand geleden ook al getoond op opsporing verzocht.
blablablabla
pi_212441739
Alleen laffe jakhalzen slaan een vrouw.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_212441748
Is dat niet Lil' Hazelip?
pi_212441756
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2024 20:09 schreef Hathor het volgende:
Alleen laffe jakhalzen slaan een vrouw.
Deze straatprinsen wensen niet op wangedrag te worden aangesproken, en al helemaal niet door zo'n minderwaardig vrouwmens natuurlijk.
pi_212441901
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2024 20:02 schreef Elan het volgende:

[..]
Kan toch overal zijn inmiddels. Volgens mij is dit oud nieuws trouwens en zijn die beelden een maand geleden ook al getoond op opsporing verzocht.
Dat laatste wist ik niet, meestal worden dit soort lui die zo goed in beeld zijn uiteindelijk wel gepakt.

Maar als ie al zo lang online staat kan hij hem wel eens gesmeerd zijn idd.
pi_212442275
quote:
1s.gif Op donderdag 15 februari 2024 19:57 schreef Elan het volgende:

[..]
Allemaal dezelfde rattekoppen inderdaad maar als die gast in de trein is gestapt zou je toch hem de volgende halte er direct uit moeten kunnen halen? Cameratoezicht zit er niet voor niks om alles live te monitoren.
Desnoods zet je de trein een kwartier stil tot de politie er is.
De politie heeft het druk met echt belangrijke zaken. Zoals lollige tekstjes tikken op de Insta van de wijkagent.
U MAD?
  donderdag 15 februari 2024 @ 20:34:41 #17
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_212442326
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2024 20:02 schreef Sephael het volgende:
Klein jaartje cel zou wat mij betreft wel passend zijn.
Klein jaartje cel voor een klap en wat gescheld, holy shit, dan zat ik en vele anderen nu levenslang vast.
In elke wijk zou je een overvolle gevangenis hebben staan.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  donderdag 15 februari 2024 @ 20:45:12 #18
65846 Bocaj
Un-Break My Heart
pi_212442540
quote:
9s.gif Op donderdag 15 februari 2024 20:10 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]
Deze straatprinsen wensen niet op wangedrag te worden aangesproken, en al helemaal niet door zo'n minderwaardig vrouwmens natuurlijk.
Dat was ook mijn gedachte.
Als een man hem zou hebben aangesproken was het misschien anders gegaan.
  donderdag 15 februari 2024 @ 20:48:35 #19
445736 The-BFG
Was matthijsdj
pi_212442597
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2024 20:34 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Klein jaartje cel voor een klap en wat gescheld, holy shit, dan zat ik en vele anderen nu levenslang vast.
In elke wijk zou je een overvolle gevangenis hebben staan.
Om deze reden een klap geven... Op zijn minst een jaartje TBS erbij voor die gozer.
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | https://mdj-stek.nl
pi_212442601
Als je jongeren op hun gedrag wil aanspreken moet je tegenwoordig toch wel een bus pepperspray binnen handbereik hebben, want ze hebben nogal een tekort lontje.
pi_212442735
Ik begrijp dat je iemand wilt aanspreken als ze "voordringen" (ze liepen gewoon naar binnen omdat er de ruimte voor was en je ziet ook anderen naar binnen lopen), maar dat de vrouw de eerste jongen bij zijn arm grijpt, eraan trekt en aanspreekt (wat je in het filmpje wel een beetje kan zien ondanks dat het geblurd is) en bij de tweede jongen hetzelfde probeerde te doen en voor hem wilde gaan staan? of tegenhouden? (wat moeilijk te zien is omdat alles onnodig geblurd is) is natuurlijk ook niet netjes. Ik wil het hiermee niet voor deze jongens opnemen, want slaan kan natuurlijk niet. Maar je kan wel zien dat deze vrouw hen niet alleen aansprak.

De commentator zegt wel "Hier ziet u hoe het ging", maar dat zie je niet, het is allemaal geblurd en je ziet alleen nog wat de jongen doet (eenzijdig dus), zelfs de vrouw in kwestie is geblurd, wat onnodig is, want je kan daardoor haar eigen gedrag niet goed zien.
pi_212442777
Bizar dat deze gore hond na twee weken online nog steeds niet herkend is.
pi_212442809
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2024 20:34 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Klein jaartje cel voor een klap en wat gescheld, holy shit, dan zat ik en vele anderen nu levenslang vast.
In elke wijk zou je een overvolle gevangenis hebben staan.
Ja in jou bubbel is het misschien normaal dat je afentoe wat klappen uitdeelt. Wat een tokkie opmerking :`)
pi_212442916
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2024 20:34 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Klein jaartje cel voor een klap en wat gescheld, holy shit, dan zat ik en vele anderen nu levenslang vast.
In elke wijk zou je een overvolle gevangenis hebben staan.
We hebben momenteel een overschot aan lege cellen, dus laten we dit beleid maar even invoeren, als de cellen vol beginnen te raken kunnen we dit weer herzien.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_212442972
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2024 20:59 schreef 111210 het volgende:

[..]
Ja in jou bubbel is het misschien normaal dat je afentoe wat klappen uitdeelt. Wat een tokkie opmerking :`)
Het is niet normaal, maar hij heeft wel een punt. Het is wel goed dat er hier een item van 5 min over is gemaakt, maar dit soort dingen vinden hoe vaak per dag in het hele land plaats?
  donderdag 15 februari 2024 @ 21:20:54 #26
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_212443168
En mensen blijven zich maar verbazen hoe de PVV nou de grootste partij kon worden :')
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_212443360
Agressief volk.
pi_212443632
Deze meneer is geen goede moslim o|O :N
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_212444420
Ik vind het erg wat die vrouw overkomen is maar ik zou die jongens nooit aanspreken voor zoiets.
pi_212444976
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_212445048
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2024 22:31 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Ik vind het erg wat die vrouw overkomen is maar ik zou die jongens nooit aanspreken voor zoiets.
Jij niet. Maar deze vrouw heeft wel het terechte lef...

Dit straattuig denken dat ze koning van de stad zijn, tot ze eens terecht gewezen worden...
pi_212445130
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2024 23:00 schreef Toine51 het volgende:

[..]

Dit straattuig denken dat ze koning van de stad zijn, tot ze eens terecht gewezen worden...
Mocht rusland ooit eens binnenvallen dan mag dat als kanonnenvoer dienen
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_212445261
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2024 21:10 schreef Boekfreak het volgende:

[..]
Het is niet normaal, maar hij heeft wel een punt. Het is wel goed dat er hier een item van 5 min over is gemaakt, maar dit soort dingen vinden hoe vaak per dag in het hele land plaats?
Nee, hij heeft geen punt. En als hij zelf ook dit gedrag vertoont, dan mag hij wat mij betreft inderdaad een jaar brommen. Opgeruimd staat netjes.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_212445904
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2024 23:14 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Nee, hij heeft geen punt. En als hij zelf ook dit gedrag vertoont, dan mag hij wat mij betreft inderdaad een jaar brommen. Opgeruimd staat netjes.
Dan kan je half Nederland in een openluchtgevangenis veranderen.
pi_212446299
Die gast had haar natuurlijk nooit moeten mishandelen.

Maar ik vindt niet echt dat hij aan het voordringen was. Er was duidelijk meer dan genoeg ruimte om de trein in te gaan, en dat deed hij. En zij pakte hem vast en zei ook nog wat tegen hem wat zij nu "vergeten is"

Wat ik geleerd heb hier in Nederland is dat het instappen in bussen en treinen een beetje een free for all is. Zo gauw iedereen uitgestapt is probeert iedereen vanuit alle kanten zich door de deur te wurmen. Er is geen wachtrij zoals bij de kassa of bij een balie.

[ Bericht 0% gewijzigd door Delenlill op 16-02-2024 11:12:10 ]
pi_212446736
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2024 20:00 schreef Toine51 het volgende:
Zag het bij OV. Zoveel mensen staan er bij....

En doen niks....
Op zich wel begrijpelijk.
Je moet er tegenwoordig wel vanuit gaan dat dit soort straatratten wel een of ander wapen bij zich hebben (groot mes, taser, vuurwapen).

En al je je ermee gaat bemoeien is de kans groot dat de straatrat en zijn medestraatratten zich op jou gaan focussen.

Het zal niet de eerste keer zijn dat iemand het ziekenhuis (of erger) in wordt getrapt.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_212448179
'Zijn eerste reactie was hij draait zich om, grijpt mij bij de keel en stompt me in mijn gezicht'.

Nou goed dat er beelden zijn want dit klopt dus niet. Hij reageert op het vastpakken van de arm van zijn vriend, ze zegt weer wat en daar wordt hij boos om. Wel benieuwd wat ze daar gezegd heeft, maar dat zal ze vast niet meer weten. Net als dat ze blijkbaar niet meer wist dat ze die andere kerel terug trok.

Afijn, slaan nooit goed natuurlijk maar om hier nou een Opsporing Verzocht item van te maken...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_212448184
quote:
9s.gif Op vrijdag 16 februari 2024 09:47 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]
Wie af en toe de Utrechtse vlogs van Jan-Willem ziet, zal kunnen beamen dat een groot deel van de binnengekomen meldingen over overlast, vechtpartijen en diefstal veroorzaakt lijkt te zijn door de straatprinsjes.
En dat zijn alleen de meldingen. Je kan er vanuit gaan dat de meeste dingen geeneens gemeld worden.

Ik moest zelf een tijd lang elke dag die route afleggen en heb in de binnenstad gewerkt. Ik heb nogal wat shit gezien daar. Gewoon grote groepen van dit soort volk die op zoek zijn naar problemen. Ook mogen aanschouwen hoe een homopaar bespuugd werd en de mensen die daar wat van zeggen bedreigd werden en een paar schoppen mochten vangen.

Maargoed. Persoonlijke anekdotes enzo. Ik heb er genoeg.
Conscience do cost.
  vrijdag 16 februari 2024 @ 10:36:41 #39
3542 Gia
User under construction
pi_212448728
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2024 23:05 schreef TLC het volgende:

[..]
Mocht rusland ooit eens binnenvallen dan mag dat als kanonnenvoer dienen
Joh, dan vluchten ze, allemaal, linea recta terug naar hun 'onveilige' land.
  vrijdag 16 februari 2024 @ 10:41:33 #40
3542 Gia
User under construction
pi_212448798
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2024 06:15 schreef Delenlill het volgende:
Die gast had haar natuurlijk nooit moeten mishandelen.

Maar ik vindt niet echt dat hij aan het voordringen was. Er was duidelijk meer dan genoeg ruimte op de trein in te gaan, en dat deed hij. En zij pakte hem vast en zei ook nog wat tegen hem wat zij nu "vergeten is"

Wat ik geleerd heb hier in Nederland is dat het instappen in bussen en treinen een beetje een free for all is. Zo gauw iedereen uitgestapt is probeert iedereen vanuit alle kanten zich door de deur te wurmen. Er is geen wachtrij zoals bij de kassa of bij een balie.
Dit inderdaad. Uit de beelden blijkt dat de vrouw er al langer stond en netjes wachtte totdat de mensen uitgestapt waren. Inmiddels was de dader naast haar komen staan. Op het moment dat het kon maakte die aanstalten om in te stappen, maar zij vond dat dit voordringen was en zei er wat van, waarbij ze hem terug uit duwde. Tja, en dan is er dat korte lontje waarmee die mensen behept zijn en het disrespect voor vrouwen wat hem ertoe 'dwingt' haar te meppen.

De actie van de vrouw sloeg nergens op, maar de reactie van de man is zeker een taakstrafje waard.
pi_212449162
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2024 20:02 schreef Sephael het volgende:
"de vrouw werd geholpen door medereizigers". Nou, ik zie alleen een wat oudere dame die er tussen gaat staan. De rest staat allemaal schaapachtig te kijken hoe die rat haar verrot scheld en met dat vieze handje in haar gezicht staat te wapperen. Ik weet natuurlijk niet hoe ik zou reageren, maar ik hoop toch iets kordater. Snap het overigens wel, voor hetzelfde geld trekt ie ook nog een mes.

Heel naar dit, zeer intimiderend, en fysiek geweld is natuurlijk helemaal van de zotte. Klein jaartje cel zou wat mij betreft wel passend zijn.
Dwangarbeid.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  vrijdag 16 februari 2024 @ 12:03:19 #42
3542 Gia
User under construction
pi_212449646
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2024 11:55 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Da_ 'ik vind mezelf echt keihard leuk!' Sandman.
Maar serieus: De uitleg dat ze naar de Avond van de filmmuziek gaat, en zelf viool speelt en ook weleens de filmmuziek van Pirates of the Carribean gespeeld heeft......wat boeit dat? Ze is een gewone vrouw die op Utrecht Centraal een man aanspreekt waarvan zij vindt dat hij voordringt, omdat zij er al langer stond. En ongeacht wat ze zegt of doet, het rechtvaardigt niet dat die man haar op deze manier mept. Maar ze is wel zelf begonnen.
  vrijdag 16 februari 2024 @ 12:37:16 #43
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_212450022
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2024 12:03 schreef Gia het volgende:

[..]
Maar serieus: De uitleg dat ze naar de Avond van de filmmuziek gaat, en zelf viool speelt en ook weleens de filmmuziek van Pirates of the Carribean gespeeld heeft......wat boeit dat? Ze is een gewone vrouw die op Utrecht Centraal een man aanspreekt waarvan zij vindt dat hij voordringt, omdat zij er al langer stond. En ongeacht wat ze zegt of doet, het rechtvaardigt niet dat die man haar op deze manier mept. Maar ze is wel zelf begonnen.
Zij sloeg hem?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  vrijdag 16 februari 2024 @ 12:39:01 #44
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_212450050
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2024 12:03 schreef Gia het volgende:

[..]
Maar serieus: De uitleg dat ze naar de Avond van de filmmuziek gaat, en zelf viool speelt en ook weleens de filmmuziek van Pirates of the Carribean gespeeld heeft......wat boeit dat? Ze is een gewone vrouw die op Utrecht Centraal een man aanspreekt waarvan zij vindt dat hij voordringt, omdat zij er al langer stond. En ongeacht wat ze zegt of doet, het rechtvaardigt niet dat die man haar op deze manier mept. Maar ze is wel zelf begonnen.
Empathie opwekken zodat er gemeld gaat worden.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  vrijdag 16 februari 2024 @ 12:44:05 #45
3542 Gia
User under construction
pi_212450114
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2024 12:37 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Zij sloeg hem?
Nee, duwde hem terug uit en pakte een ander bij de arm. Ik vind dat uit de beelden blijkt dat zij vond dat ze eerder naar binnen mocht en hem (met haar handen of met haar lichaam) wegduwde. Daarbij heeft ze ook het een en ander gezegd, maar ze weet niet meer wat. Zouden dus ook racistische opmerkingen kunnen zijn, of denigrerend, doelend op de afkomst van de mannen.

Wat die mannen doen is niet netjes. Een goed opgevoede jongeman laat sowieso een dame voor gaan. Dat deze mannen dat fatsoen niet hebben, lijkt me duidelijk en daar kun je wat van vinden. Maar dan gaan duwen en verbaal je verweren is voor eigen risico.

En ja, ik hoop dat deze gast gepakt wordt en hij verdient een taakstraf.
pi_212450126
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2024 12:37 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Zij sloeg hem?
Dat zegt ze niet. De vrouw begon met het grijpen en trekken aan hun arm. Ze sprak hun niet alleen aan zoals in de OP staat noch raakte ze hen alleen aan zoals ze zelf in opsporingverzocht verklaart. Ik praat hiermee het slaan niet goed, maar het verhaal is eenzijdig.
pi_212450188
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2024 12:03 schreef Gia het volgende:

[..]
Maar serieus: De uitleg dat ze naar de Avond van de filmmuziek gaat, en zelf viool speelt en ook weleens de filmmuziek van Pirates of the Carribean gespeeld heeft......wat boeit dat? Ze is een gewone vrouw die op Utrecht Centraal een man aanspreekt waarvan zij vindt dat hij voordringt, omdat zij er al langer stond. En ongeacht wat ze zegt of doet, het rechtvaardigt niet dat die man haar op deze manier mept. Maar ze is wel zelf begonnen.
Dus die klap is op gezicht is haar eigen schuld?

:')
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  vrijdag 16 februari 2024 @ 12:51:20 #48
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_212450190
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2024 12:44 schreef Boekfreak het volgende:

[..]
Dat zegt ze niet. De vrouw begon met het grijpen en trekken aan hun arm. Ze sprak hun niet alleen aan zoals in de OP staat noch raakte ze hen alleen aan zoals ze zelf in opsporingverzocht verklaart. Ik praat hiermee het slaan niet goed, maar het verhaal is eenzijdig.
Als man een vrouw slaan is een van de laagste dingen die er bestaan. Einde discussie.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  vrijdag 16 februari 2024 @ 12:51:59 #49
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_212450198
Weer zo'n usual suspect.
pi_212450200
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2024 12:44 schreef Gia het volgende:

[..]
Nee, duwde hem terug uit en pakte een ander bij de arm. Ik vind dat uit de beelden blijkt dat zij vond dat ze eerder naar binnen mocht en hem (met haar handen of met haar lichaam) wegduwde. Daarbij heeft ze ook het een en ander gezegd, maar ze weet niet meer wat. Zouden dus ook racistische opmerkingen kunnen zijn, of denigrerend, doelend op de afkomst van de mannen.

Wat die mannen doen is niet netjes. Een goed opgevoede jongeman laat sowieso een dame voor gaan. Dat deze mannen dat fatsoen niet hebben, lijkt me duidelijk en daar kun je wat van vinden. Maar dan gaan duwen en verbaal je verweren is voor eigen risico.

En ja, ik hoop dat deze gast gepakt wordt en hij verdient een taakstraf.
Volslagen van het padje af, dat ben je.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')