SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
quote:Op donderdag 15 februari 2024 19:11 schreef anotherRandomdude het volgende:
Creedence Clearwater Revival - Midnight Special
Heb je ergens kunnen vinden wat hun repertoire is? Of ga je op de goede gok?quote:Op donderdag 15 februari 2024 19:13 schreef Symphonic het volgende:
Ik hoop dat de tributeband deze ook speelt
Uiteraard.quote:Op donderdag 15 februari 2024 19:14 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Je kent de versie van Drukwerk toch wel?
O middernacht schijn een lichtje op mijn.quote:Op donderdag 15 februari 2024 19:14 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Je kent de versie van Drukwerk toch wel?
Het is de CCR tribute band. Ze spelen alleen CCR en ze doen nu mee met de tributecompetitite bij SBS6.quote:Op donderdag 15 februari 2024 19:14 schreef Melting het volgende:
[..]
Heb je ergens kunnen vinden wat hun repertoire is? Of ga je op de goede gok?
Waar nu dan?quote:Op donderdag 15 februari 2024 19:22 schreef Symphonic het volgende:
Weer een paar dolfijnen aangespoeld op de razende bol…
Arme beesten
Ah.... dat wist ik niet.quote:Op donderdag 15 februari 2024 19:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
De razende bol is bij Den Helder, nou Adele bedankt hoor…
Er kwam Adele uit de speakers…quote:Op donderdag 15 februari 2024 19:26 schreef Melting het volgende:
[..]
Ah.... dat wist ik niet.
Die beestjes zijn op 1 of andere reden de weg helemaal kwijt.
quote:Op donderdag 15 februari 2024 19:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Er kwam Adele uit de speakers…
Dan raak je automatisch uit koers
Slaap lekker, aRd.quote:Op donderdag 15 februari 2024 19:28 schreef anotherRandomdude het volgende:
Fijne avond nog allemaal en bedankt voor het draaien tot op heden Melting
Slaap lekker Ard.. tof dat je even meeluisterdequote:Op donderdag 15 februari 2024 19:28 schreef anotherRandomdude het volgende:
Fijne avond nog allemaal en bedankt voor het draaien tot op heden Melting
quote:Op donderdag 15 februari 2024 19:28 schreef Melting het volgende:
[..]
Jij kent deze ook gewoon?![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |