niemand zegt toch dat de kwaliteit er nu opeens wel is? Wat @MatthijsDJ aangeeft klopt gewoon, dynamiek veranderde positief en potjes werden gewonnen en puntjes gepakt mede door die dynamiek. Stukje menselijkheid. Echter lijkt die motivatie weer weg.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 13:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Begon met wat makkelijke potjes, maar volgens mij is er weinig anders. Verloren van amateurs, punten verspelen tegen Almere, bij vlagen tactisch overklast worden door wat Noren in de voorbereiding.
Ik vind het wel humor die eeuwigdurende ontkenningsfase hier dus blijf nog even hangen.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 13:42 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
niemand zegt toch dat de kwaliteit er nu opeens wel is? Wat @:MatthijsDJ aangeeft klopt gewoon, dynamiek veranderde positief en potjes werden gewonnen en puntjes gepakt mede door die dynamiek. Stukje menselijkheid. Echter lijkt die motivatie weer weg.
Je kan ook ff goed lezen ipv je weer eens als een totaalidioot te gedragen, maar kennelijk is de keuze anders
niemand die hier in een ontkenningsfase zit hoorquote:Op zaterdag 17 februari 2024 13:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind het wel humor die eeuwigdurende ontkenningsfase hier dus blijf nog even hangen.
moeten er wel alternatieven zijn en door blessures waren die er niet.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 13:50 schreef Black-Death het volgende:
Wordt tijd dat Taylor eens gaat banken.. man man man
Zeg chef kom eens met wat zinnigs zoals die posts die massaal werden gepost door Ajacieden dat Forbs wel even de Eredivisie ging slopen? Of lukt dat je zoals altijd weer nietquote:Op zaterdag 17 februari 2024 13:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Begon met wat makkelijke potjes, maar volgens mij is er weinig anders. Verloren van amateurs, punten verspelen tegen Almere, bij vlagen tactisch overklast worden door wat Noren in de voorbereiding.
Mwah, onder Steijn waren ze de boel haast aan het saboteren, door het Schip gingen ze wel weer even ALS EEN TEAM strijden waardoor ze die potjes af en toe wonnen op kwaliteit voorin. Beetje het Dickie-effect. Maar feit blijft dat er niks op is om maar terug te grijpen als het even niet lukt. Daar verandert een schreeuwende opa op het middenveld niks aan.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 13:35 schreef Caland het volgende:
[..]
I wish.. heb er weer een hard hoofd inquote:
eens. Volgende maand weer eat hoge posities bezet en hopelijk dan ook meer duidelijkheid en bouwen naar volgend seizoenquote:Op zondag 18 februari 2024 09:37 schreef Tjacka het volgende:
Hopelijk is dit seizoen gewoon snel voorbij
Zonder dalen zouden er geen pieken bestaan, maar ben er ook wel klaar mee ja. Donderdag daar tussen de ijsberen en op het kunstgras kan er nog een kleine opleving plaatsvinden.quote:Op zondag 18 februari 2024 09:37 schreef Tjacka het volgende:
met dezelfde opstelling zie ik dat niet gebeuren. Men verwacht vanmiddag ook dezelfde opstellingquote:Op zondag 18 februari 2024 10:08 schreef manny het volgende:
[..]
Zonder dalen zouden er geen pieken bestaan, maar ben er ook wel klaar mee ja. Donderdag daar tussen de ijsberen en op het kunstgras kan er nog een kleine opleving plaatsvinden.
4e worden en afsluiten die handel. Nooit meer over praten.quote:Op zondag 18 februari 2024 09:37 schreef Tjacka het volgende:
Kun je nagaan dat 4e ook nog allerminst zeker is.quote:Op zondag 18 februari 2024 11:00 schreef Scorpie het volgende:
[..]
4e worden en afsluiten die handel. Nooit meer over praten.
Met wat we nu zien is het zeker dramatisch.quote:Op zondag 18 februari 2024 11:08 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Kun je nagaan dat 4e ook nog allerminst zeker is.
We hoophypen spelers die niet spelen ook he. Nu is Kaplan weer de oplossing, of vd Boomen. Maar die gaan, vrees ik, het grote verschil ook niet maken.quote:Op zondag 18 februari 2024 10:33 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
met dezelfde opstelling zie ik dat niet gebeuren. Men verwacht vanmiddag ook dezelfde opstelling
Ajax is wel de therapie voor veel ploegen gebleken dit seizoen, het is ook niet dat ik naar de wedstrijden uitkijk, een beetje zoals de laatste seizoenen onder Frank de Boer. Al waren de resultaten onder hem dan nog wel goed en deed je mee om de prijzen.quote:Op zondag 18 februari 2024 11:31 schreef Scorpie het volgende:
“NEC won nog nooit bij Ajax in de eredivisie”
Nou, om 16:45 is dat dus ook voorbij.
Denk wel dat Boomen voor wat creativiteit op het middenveld kan zorgen. Maarja mejuffrouw Taylor moet natuurlijk spelen. En ook vooral de aardig lopende combi Berghuis-Lynnson uit elkaar halen.. pfffquote:Op zondag 18 februari 2024 11:24 schreef manny het volgende:
[..]
We hoophypen spelers die niet spelen ook he. Nu is Kaplan weer de oplossing, of vd Boomen. Maar die gaan, vrees ik, het grote verschil ook niet maken.
5x Taylorquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |