Stel dat je van Gaal daar neerzet, gaat die ze wel aan het voetballen krijgen? Ik geloof het niet.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 14:29 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
En dan lijkt het me juist aan de trainer daar iets mee te moeten.
Niet aan het voetballen, wel aan het lopen. Kijk die 0-1 terug van gister. Hoe bestaat het dat Hendo en Taylor pas iets échts gaan doen als de eindpass al is gegeven.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 14:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Stel dat je van Gaal daar neerzet, gaat die ze wel aan het voetballen krijgen? Ik geloof het niet.
Je zal moeten vervangen in de selectie en dan hopen dat degene die het wel kunnen het ook gaan laten zien.
Ik vrees dat we naar een situatie moeten waar ze daar al niet kunnen lopen. Dus in eerste instantie eerst de eigen organisatie op orde, en dan pas aan naar voren rennen denken. Ja, vloeken in de kerk, maar proberen af te jagen en dan gaten van 30 meter laten vallen is niet te doen nu. Zak dan maar iets in (auw auw auw)..quote:Op vrijdag 16 februari 2024 14:43 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Niet aan het voetballen, wel aan het lopen. Kijk die 0-1 terug van gister. Hoe bestaat het dat Hendo en Taylor pas iets échts gaan doen als de eindpass al is gegeven.
Dit dus!quote:Op vrijdag 16 februari 2024 14:57 schreef manny het volgende:
[..]
Ik vrees dat we naar een situatie moeten waar ze daar al niet kunnen lopen. Dus in eerste instantie eerst de eigen organisatie op orde, en dan pas aan naar voren rennen denken. Ja, vloeken in de kerk, maar proberen af te jagen en dan gaten van 30 meter laten vallen is niet te doen nu. Zak dan maar iets in (auw auw auw)..
Als het aan mij ligt waren we daar een paar maanden terug mee begonnen. Had Frank de Boer aangesteld, het achterin dichtgetimmerd en dan pas vanaf komende zomer weer een beetje aan fatsoenlijk voetbal denken.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 14:57 schreef manny het volgende:
[..]
Ik vrees dat we naar een situatie moeten waar ze daar al niet kunnen lopen. Dus in eerste instantie eerst de eigen organisatie op orde, en dan pas aan naar voren rennen denken. Ja, vloeken in de kerk, maar proberen af te jagen en dan gaten van 30 meter laten vallen is niet te doen nu. Zak dan maar iets in (auw auw auw)..
Bel je drugsdealer even ipv ons te vervelenquote:Op vrijdag 16 februari 2024 15:15 schreef klaasweetalles het volgende:
Wat llep Hato weer te schutteren gisteren
nergens ibij de 020 media lees je hier iets van
de man heeft al zoveel geblunderd dit seizoen maar hij komt er maar mee weg
hij is nog erger als satulo en de zwakste schakel van 020
de ajax media willen 020 alleen maar helpen en hopen dat hij natuurlijk weer geld in het laatje voor 020 gaat brengen daarom schrijven ze niet al teveel over hem
quote:Op vrijdag 16 februari 2024 15:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Bel je drugsdealer even ipv ons te vervelen
Het zijn vooral allemaal spelers waarvan je van tevoren al wist dat ze niet van Ajax-niveau waren. (Gaaei, Tahirovic, Akpom, Forbs).quote:Op vrijdag 16 februari 2024 14:19 schreef TheVulture het volgende:
Vrijwel alle aankopen van Mislintat blinken nou niet bepaald uit in een fluwelen techniek, daar begint het al. Mannen als Forbs en Akpom kunnen een bal amper in één keer goed aannemen of meenemen.
Je kunt met dat soort gasten in je team vrijwel nooit een goedlopende aanval tot een succes maken. Zelfde geldt eigenlijk ook voor alle backs die zijn gekocht, al gun ik Gaaei nog een soort van voordeel van de twijfel. Bijkomend probleem van de backs is dat ze ook niet heel goed snappen wat verdedigen is.
Sutalo krijg ik ook steeds meer twijfels bij, al zit er bij vlagen wel verbetering in. Tahirovic valt ook een beetje in die categorie, die speelde de laatste weken ook iets beter, maar ook daar blijft het verdedigende werk een probleem.
Op het oog lijken alleen Ramaj en Branco nuttige aanwinsten en hopelijk komt zo'n Mannsverk daar nog bij.
De benadering kan gewoon wat anders zijn, er moeten resultaten gehaald worden en hoe doen we dat het beste, ik denk dat Van Gaal wel de autoriteit heeft om dat te doen, deed hij bij NL ook met schijt aan de Hollandse school.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 14:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Stel dat je van Gaal daar neerzet, gaat die ze wel aan het voetballen krijgen? Ik geloof het niet.
Je zal moeten vervangen in de selectie en dan hopen dat degene die het wel kunnen het ook gaan laten zien.
5-4-1quote:Op vrijdag 16 februari 2024 16:11 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Berghuis is een twijfelgeval voor zondag. We kunnen net zo goed niet op komen dagen tegen NEC.
met 2 spitsen spelen. Brobbey samen met rijkhoff. Verder middenveld hendo vos manssveld en hlynson op 10quote:Op vrijdag 16 februari 2024 16:11 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Berghuis is een twijfelgeval voor zondag. We kunnen net zo goed niet op komen dagen tegen NEC.
Jonge, onervaren spitsen inpassen in een elftal dat totaal niet draait is vaak niet het beste idee.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 17:36 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
met 2 spitsen spelen. Brobbey samen met rijkhoff. Verder middenveld hendo vos manssveld en hlynson op 10
eens hoor heeft ook niet de voorkeur, maar zonder buitenspelers moet je wat.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 19:25 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Jonge, onervaren spitsen inpassen in een elftal dat totaal niet draait is vaak niet het beste idee.
020 supporter die vreest voor fukking necquote:Op vrijdag 16 februari 2024 16:11 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Leg eens uit. Berghuis wordt steeds verguisd. Waarschijnlijk om dezelfde reden als Seedorf destijds. Geen slijmbal of media manipuleerder. Sorry voor het laatste kut woord.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 16:11 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ervaren speler. Heeft laten zien dat ie op CL niveau kan (in een goed team). Verwachting is dat ie voortrekkersrol pakt. En niet zoals afgelopen week de counters van de tegenstander inleidt met onnodig balverlies.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 19:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Leg eens uit. Berghuis wordt steeds verguisd. Waarschijnlijk om dezelfde reden als Seedorf destijds. Geen slijmbal of media manipuleerder. Sorry voor het laatste kut woord.
Toen van het Schip begon was er wel een opleving qua motivatie. Maar dat lijkt na afgelopen weekend en week weer helemaal ingestort.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 14:19 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Als je als trainer je spelers niet kunt motiveren gaat er iets niet goed. Aan beide kanten.
niet dat? Die heeft veel shit opgeruimd door normaal met mensen om te gaan. Iets wat je van onze hagenees (goh) niet kan zeggenquote:Op zaterdag 17 februari 2024 12:52 schreef Caland het volgende:
‘Er was een opleving qua motivatie’
Gelachen
Begon met wat makkelijke potjes, maar volgens mij is er weinig anders. Verloren van amateurs, punten verspelen tegen Almere, bij vlagen tactisch overklast worden door wat Noren in de voorbereiding.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 13:33 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
niet dat? Die heeft veel shit opgeruimd door normaal met mensen om te gaan. Iets wat je van onze hagenees (goh) niet kan zeggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |