Out gaat een beetje ver, maar die onzin over doorgaan met hem na dit seizoen is hopelijk wel afgelopen.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 11:42 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Schip #out dus begrijp ik.
Op naar de volgende!
Eens hoor. Blijft lastig dat er weinig goede coaches zijn, en goede coaches willen ook minder snel instappen in wat Ajax op dit moment is, lijkt mij. Er zijn ook grote problemen met het spelersmateriaal.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 12:11 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Out gaat een beetje ver, maar die onzin over doorgaan met hem na dit seizoen is hopelijk wel afgelopen.
Soms zie je wat flarden van kwaliteit. Zoals Schip al zei zaten ze helemaal stuk na Steijn en de 18e plek. Het vertrouwen is het belangrijkste waar ze aan moeten werken. En waarschijnlijk is dat ook het moeilijkstequote:Op vrijdag 16 februari 2024 12:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
Al heb je Pep Guardiola als coach, je mist gewoon een hoop vertrouwen en kwaliteit in je verdediging.
Het is wel echt meer dan vertrouwen. De boel is helemaal uit balans, je mist bakken met kwaliteit. Wat ik Van 't Schip wel kwalijk neem is dat ik gister een elftal in het geel zag dat gewoon keihard voor elkaar knokte en maximaal schakelde na balverlies. En 11 Ajacieden die maar een beetje terug sjokten als het moest.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 12:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Soms zie je wat flarden van kwaliteit. Zoals Schip al zei zaten ze helemaal stuk na Steijn en de 18e plek. Het vertrouwen is het belangrijkste waar ze aan moeten werken. En waarschijnlijk is dat ook het moeilijkste
Wordt echt weer genot volgende week daar in de kou.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 12:59 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Het is wel echt meer dan vertrouwen. De boel is helemaal uit balans, je mist bakken met kwaliteit. Wat ik Van 't Schip wel kwalijk neem is dat ik gister een elftal in het geel zag dat gewoon keihard voor elkaar knokte en maximaal schakelde na balverlies. En 11 Ajacieden die maar een beetje terug sjokten als het moest.
Dat is een beetje, een terugkerend patroon, niet? Dat is nu al bij meerdere trainers het geval geweest, en ik denk persoonlijk dat dit ook een groot gedeelte aard van het beestje is. Hato is een fantastisch talent, maar is geen ijzervreter, ontzettend goed, maar het zit niet in zijn persoonlijkheid. En dat kun je bijna op elke speler in de selectie toepassen.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 12:59 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Het is wel echt meer dan vertrouwen. De boel is helemaal uit balans, je mist bakken met kwaliteit. Wat ik Van 't Schip wel kwalijk neem is dat ik gister een elftal in het geel zag dat gewoon keihard voor elkaar knokte en maximaal schakelde na balverlies. En 11 Ajacieden die maar een beetje terug sjokten als het moest.
Linksback lijkt me het meest urgent.quote:
je hebt ook verder niets in Europa te zoeken, zelfs niet in de kelderklasse, als je doordeweeks de hele week traint heb je misschien nog kans dat ze niet vergeten wat ze moeten doen in het weekend.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 13:05 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Wordt echt weer genot volgende week daar in de kou.
Nee, maar zoals je gisteren weer zag kun je je zomaar naar de laatste 16 of zelfs laatste 8 mazzelen.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 13:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
je hebt ook verder niets in Europa te zoeken, zelfs niet in de kelderklasse, als je doordeweeks de hele week traint heb je misschien nog kans dat ze niet vergeten wat ze moeten doen in het weekend.
Je had ook zomaar met 0-4 kunnen verliezen van een leeggekocht Noors team dat net in de voorbereiding op het seizoen zit.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 14:04 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Nee, maar zoals je gisteren weer zag kun je je zomaar naar de laatste 16 of zelfs laatste 8 mazzelen.
Zou zomaar kunnen maar het is natuurlijk wel triest dat een beetje georganiseerd team het Ajax al moeilijk maakt, gelukkig kunnen zij er (individueel) niks van anders verlies je met 2-6.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 14:04 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Nee, maar zoals je gisteren weer zag kun je je zomaar naar de laatste 16 of zelfs laatste 8 mazzelen.
Het is wat he.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 14:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Je had ook zomaar met 0-4 kunnen verliezen van een leeggekocht Noors team dat net in de voorbereiding op het seizoen zit.
vele schoten op doel idd.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 14:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Je had ook zomaar met 0-4 kunnen verliezen van een leeggekocht Noors team dat net in de voorbereiding op het seizoen zit.
Mjah, ik geloof echt de invloed van de trainer en/of staf op motivatie etc beperkt is. Dat is aan de spelers zelfs.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 12:59 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Tussen kunnen en willen zit vaak maar weinig verschil.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 14:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mjah, ik geloof echt de invloed van de trainer en/of staf op motivatie etc beperkt is. Dat is aan de spelers zelfs.
Wat ik nu ook zie is best schokkend, b.v. een Taylor of Sosa die gewoon niet meeverdedigen. Terwijl ze beide, als ze er echt zin in hebben, wel kunnen voetballen.
aan de bal of zonder bal kan een groot verschil maken. Taylor kan best ballen, maar zodra die de bal niet heeft is het totaal geen toegevoegde waarde om mij maar zacht uit te drukkenquote:Op vrijdag 16 februari 2024 14:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mjah, ik geloof echt de invloed van de trainer en/of staf op motivatie etc beperkt is. Dat is aan de spelers zelfs.
Wat ik nu ook zie is best schokkend, b.v. een Taylor of Sosa die gewoon niet meeverdedigen. Terwijl ze beide, als ze er echt zin in hebben, wel kunnen voetballen.
Dat slaat nergens op.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 14:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Tussen kunnen en willen zit vaak maar weinig verschil.
Als je als trainer je spelers niet kunt motiveren gaat er iets niet goed. Aan beide kanten.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 14:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dit ja en je hebt als Ajax even voor het gemak 50% van de tijd de bal en hij daar pak m beet 5% van, dus dat is niet veel als je de rest van de tijd uit je neus eet.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 14:12 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
aan de bal of zonder bal kan een groot verschil maken. Taylor kan best ballen, maar zodra die de bal niet heeft is het totaal geen toegevoegde waarde om mij maar zacht uit te drukken
Bij 1 ja, bij 6 op een rij lijkt het mij vooral in een selectie te zitten.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 14:19 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Als je als trainer je spelers niet kunt motiveren gaat er iets niet goed. Aan beide kanten.
En dan lijkt het me juist aan de trainer daar iets mee te moeten.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 14:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Bij 1 ja, bij 6 op een rij lijkt het mij vooral in een selectie te zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |