quote:cheeseburgers ook
Op zaterdag 15 februari 2003 22:16 schreef pekel het volgende:
Hamburgers zijn lekker...
Jim: werd er niet warm of koud van.. volledig met jury eens.
Jamai: Ik zat met een scheef getrokken gezicht te kijken. Hij was echt slecht
Dewi: Prima gezongen.. ik dacht even ojee,wat kiest ze nu uit.. maar t klonk lekker.
David: 1 van de betere vanavond.Best goed gezongen.
Hind: Zoals ik al verwachtte... dit thema ligt haar goed. Kreeg kippevel. Ze heeft t prachtig gezongen.
quote:Ja maar dat heb ik bij Jim ook. Bij Jim heb ik het alleen al vanaf het begin. Jamai werd beter naarmate hij verder kwam, totdat hij in de gaten kreeg dat ie populair was, toen ging het bergafwaarts...
Op zaterdag 15 februari 2003 22:16 schreef DaZilva het volgende:[..]
Vond ik ook, enorm iel en slap. En zn maniertjes heb ik nou ook wel een beetje gezien. Hoewel ie wel humor heeft
quote:SMS NEP naar 2200, als NEP doorgaat ontvang je een persoonlijk berichtje terug....
Op zaterdag 15 februari 2003 22:17 schreef Tom_Tom- het volgende:[..]
Voor Dewi?
quote:SCH heeft vrij, hoeft dus niet voor calamiteiten bij de regie-kamer te zijn.
Op zaterdag 15 februari 2003 22:16 schreef Tom_Tom- het volgende:[..]
Die jongeman? Of die glazen bol?
quote:duh
Op zaterdag 15 februari 2003 22:17 schreef Tom_Tom- het volgende:[..]
Voor Dewi?
quote:
Op zaterdag 15 februari 2003 22:18 schreef schatje het volgende:[..]
SCH heeft vrij, hoeft dus niet voor calamiteiten bij de regie-kamer te zijn.
quote:M'n glazen bol werkt nog steeds
Op zaterdag 15 februari 2003 22:18 schreef SEMTEX het volgende:
duh
quote:+ nog een SMS voor het terugkomende SMS-je
Op zaterdag 15 februari 2003 22:16 schreef Roel_Jewel het volgende:[..]
*semtex ¤ 0,70 armer is
quote:Nou, Jamai's Engels laat ook nog te wensen over hoor. Behoorlijk.
Op zaterdag 15 februari 2003 22:18 schreef Wicha het volgende:
Ik hoop dat Jim eruit gaat... dat Engels van hem was gewoon gruwelijk... zing je het nummer "When a Man Loves a Woman" en dan het woord woman niet uit kunnen spreken. Ik heb op een gegeven de tv maar op mute gezet want ik kromp in elkaar elke keer als hij dat woord zei.
Mijn favoriet nog altijd Dewi
Al was Hind wel iets indrukwekkender nog vandaag.
quote:yup ...
Op zaterdag 15 februari 2003 22:19 schreef SEMTEX het volgende:[..]
+ nog een SMS voor het terugkomende SMS-je
quote:Goede plan
Op zaterdag 15 februari 2003 22:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
als we nou es allemaal 'SCH' sms-en naar dat nummer ... als Dooske dat dan dadelijk roept als winnaar, weten we dat ze niet valsspelen
quote:Ben het volledig met je eens op Hind na.
Op zaterdag 15 februari 2003 22:17 schreef Brennie het volgende:
Mijn mening:Jim: werd er niet warm of koud van.. volledig met jury eens.
Jamai: Ik zat met een scheef getrokken gezicht te kijken. Hij was echt slecht
Dewi: Prima gezongen.. ik dacht even ojee,wat kiest ze nu uit.. maar t klonk lekker.
David: 1 van de betere vanavond.Best goed gezongen.
Hind: Zoals ik al verwachtte... dit thema ligt haar goed. Kreeg kippevel. Ze heeft t prachtig gezongen.
Meeste stemmen vanavond : Dewi
Gevarenzone : Jim / Jamai
quote:Een slechte zangstem heeft hij ook niet. Het is een kwestie van smaak. Bij Jim gebeurd wat bij iedereen die populair is gebeurd. Er begint iemand te roepen dat het monotoon is en dan begint alle tegenstand te komen.
Op zaterdag 15 februari 2003 22:13 schreef scanman01 het volgende:[..]
Wanneer dringt het nou eens tot jou door dat niet vals zingen niet allesbepalend is! Je kunt alles zuiver zingen, maar als je gewoon een slechte zangstem hebt (en dat heeft Jim duidelijk) dan zal het nooit wat worden.
Ervan uitgaande dat Jim pas 15 jaar is en na een extra weekje zangles al meer bereik haalt zit er nog heel veel in. Zeker als hij straks gewoon volwassen lichaam heeft. Dan wordt hij zwaarder en krijgt hij meer klankkast waardoor er nog meer inzit. alle andere die nu nog meedoen hebben niet zoveel groeipotentie meer.
Dewi is al weken aan het rammelen en ook David rammelt alleen kan die op kracht zuiver zingen. Jamai viel nu ook hard door de mand vandaag.
quote:Tjah..of blink sms sturen
Op zaterdag 15 februari 2003 22:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
als we nou es allemaal 'SCH' sms-en naar dat nummer ... als Dooske dat dan dadelijk roept als winnaar, weten we dat ze niet valsspelen
quote:Hmm.. ipv SMS moest dat 70 cent zijn..raar foutje zeg..
Op zaterdag 15 februari 2003 22:20 schreef Roel_Jewel het volgende:[..]
yup ...
en dat vergeten velen nog
quote:Einverstanden! Juliette zong dat nummer ook bij Deutschland Sucht den Superstar (DSDS voor insiders) en die nam de noten wel zoals ze echt gaan. Kijk, dat het niet helemaal zuiver was was nieteens zo erg.
Op zaterdag 15 februari 2003 22:20 schreef Magics het volgende:
Ik kreeg geen kippevel van haar, ik vond haar te wattig, durft niet voluit, en je zit op zo`n felle hoge noot te wachten, maar die ontwijkt ze
Toch een veer in Hind's reetje!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |