Wie wil dat nu nietquote:Op woensdag 14 februari 2024 20:51 schreef Viesdik het volgende:
Ik denk dat hij nog de waarheid spreekt ook.
Denk dat hij het moeilijk kan handelen om ouder te worden.
Hij wil namelijk nog kinds blijven.. daarom date hij ook telkens van die jonge meisjes
Maar hij mist een doel in het leven. Hij wil zich niet binden. Het is een flierefluiter. En Jan Roos is op zijn beurt dan weer te dom om die switch te maken van lompe hork naar goede vriend.
Dennis heeft gewoon vastigheid nodig.
Dat is ook heel verdrietig maar dit ventje doet er alles aan om andere het leven zuur te maken wat niet in zijn straatje past.quote:Op donderdag 15 februari 2024 01:55 schreef Kwaliteit het volgende:
Trieste reacties hier zeg. Heb anderhalf jaar mijn beste vriend verloren door zelfmoord, en dit leest net zoals zijn problemen. Onderschat dit niet. Wees blij dat Dennis nog open is en er echt wel iets aan wilt doen, anders is die roep naar aandacht er niet.
Ik ben er nog altijd enorm kapot van, zulke situaties zijn niet terug te draaien.
Helaas geven mensen veel te snel een oordeel.
Nou ja, ik snap dat het anders voor jou is gezien je ervaring. Maar er lopen nou eenmaal mensen rond op de planeet waarvan je het niet erg vindt als ze morgen dood neervallen. Dat ze dan zelf suicidaal zijn verandert daar niet veel aan. Sterker nog, is zelfs een beetje hypocriet als dat wel zo is.quote:Op donderdag 15 februari 2024 01:55 schreef Kwaliteit het volgende:
Trieste reacties hier zeg. Heb anderhalf jaar mijn beste vriend verloren door zelfmoord, en dit leest net zoals zijn problemen. Onderschat dit niet. Wees blij dat Dennis nog open is en er echt wel iets aan wilt doen, anders is die roep naar aandacht er niet.
Ik ben er nog altijd enorm kapot van, zulke situaties zijn niet terug te draaien.
Dat is wel een populaire mening, maar iemand die suicidaal is zal meestal juist denken dat hij mensen om hem heen en de wereld een plezier doet als hij er niet meer is. Dat is natuurlijk geen gezonde gedachtengang, maar mensen die suicidaal zijn zijn dan ook geestelijk niet gezond.quote:Op donderdag 15 februari 2024 10:30 schreef Viesdik het volgende:
Mensen die zelfmoord plegen (met uitzondering van mensen die een intrinsieke wens hebben te leven, maar dat vanwege hun ziekte niet kunnen), behoren tot de grootste egoïsten op aarde.
Makkelijk lullen vanuit je veilige haventje waarin alle stofjes werken hoe ze horen te werken.quote:Op donderdag 15 februari 2024 10:30 schreef Viesdik het volgende:
Mensen die zelfmoord plegen (met uitzondering van mensen die een intrinsieke wens hebben te leven, maar dat vanwege hun ziekte niet kunnen), behoren tot de grootste egoïsten op aarde.
Het een sluit het ander niet uitquote:Op donderdag 15 februari 2024 11:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Makkelijk lullen vanuit je veilige haventje waarin alle stofjes werken hoe ze horen te werken.
Ik gun jou het brein van iemand die ernstig depressief is. Gewoon voor een dag zodat je kunt ervaren wat voor regelrechte hel sommige mensen moeten leven.
Ligt eraan of iemand familie of werk heeft. Genoeg mensen die niet gemist worden.quote:Op donderdag 15 februari 2024 10:30 schreef Viesdik het volgende:
quote:Op donderdag 15 februari 2024 11:06 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Dat is wel een populaire mening, maar iemand die suicidaal is zal meestal juist denken dat hij mensen om hem heen en de wereld een plezier doet als hij er niet meer is. Dat is natuurlijk geen gezonde gedachtengang, maar mensen die suicidaal zijn zijn dan ook geestelijk niet gezond.
Het klinkt natuurlijk hard, maar er zijn ook mensen voor wie dat idee dat zelfmoord egoïstisch is het enige is dat ze lang genoeg op de been houdt om ooit echt geholpen te worden. Je moet ook weer niet mensen enkel gaan stimuleren in het idee dat hun bestaan een hel is en het logisch is dat ze eruit stappen.quote:Op donderdag 15 februari 2024 11:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Makkelijk lullen vanuit je veilige haventje waarin alle stofjes werken hoe ze horen te werken.
Ik gun jou het brein van iemand die ernstig depressief is. Gewoon voor een dag zodat je kunt ervaren wat voor regelrechte hel sommige mensen moeten leven.
Ja of die mensen zijn niet depressief genoeg om tot zo'n rigoreus besluit te komen.quote:Op donderdag 15 februari 2024 11:48 schreef PiyeReloaded het volgende:
[..]
[..]
Het klinkt natuurlijk hard, maar er zijn ook mensen voor wie dat idee dat zelfmoord egoïstisch is het enige is dat ze lang genoeg op de been houdt om ooit echt geholpen te worden. Je moet ook weer niet mensen enkel gaan stimuleren in het idee dat hun bestaan een hel is en het logisch is dat ze eruit stappen.
En dit jaquote:Op donderdag 15 februari 2024 11:51 schreef Näsenbar het volgende:
Als iemand anders dit had gezegd dan zouden ze diegene in hun programma uitlachen.
quote:Op donderdag 15 februari 2024 11:51 schreef Näsenbar het volgende:
Als iemand anders dit had gezegd dan zouden ze diegene in hun programma uitlachen.
Heb je het nu over Dennis Schouten of Tong80?quote:Op woensdag 14 februari 2024 20:48 schreef Gibson88 het volgende:
Wat een kernreactor van treurnisHet leven van anderen compleet zuur maken, treiteren, zwart maken, pesten, leugens verspreiden en ga zo maar door. En dan dit. Huil-huilie, moeilijke jeugd...
Zak er lekker in man.
100% mee eens. Lekker makkelijk om anoniem vanaf FOK! je frustraties over je eigen leven te ventileren op Roddelpraat.quote:Op donderdag 15 februari 2024 01:55 schreef Kwaliteit het volgende:
Ik gok dat die reacties ook voorkomen uit het feit dat hij Roddelpraat doet.quote:Op donderdag 15 februari 2024 12:56 schreef jigggy het volgende:
Wat een walgelijke reacties hier zeg
Het niveau van FOK! Daalt
Imca Marina.quote:Op donderdag 15 februari 2024 12:50 schreef C.L.Werner het volgende:
[..]
Heb je het nu over Dennis Schouten of Tong80?
Waar zou die hufter dan z'n stront kwijt moeten?quote:Op donderdag 15 februari 2024 13:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
Kansloze mensen hier die kansloze reacties geven.
Maar goed dat het Internet bestaat, waar hadden jullie anders je boze gevoelens moeten uiten.
Slachtofferschap is vaak ook een wedstrijd. Je eigen leed erger vinden dan dat van een ander.quote:Op donderdag 15 februari 2024 11:39 schreef mootie het volgende:
Geen idee waarom ts dit weer op zichzelf moet betrekken overigens.
Jan ook niet. Dennis durft zichzelf iig te uiten. Jan is gewoon een laffe rat. Die claimt een reddingsboot van de titanic voor zichzelf op en roeit zsm weg ipv anderen te helpen.quote:Op donderdag 15 februari 2024 12:38 schreef Jacy-Jacy het volgende:
Nou ik heb ook niet het idee dat Dennis Schouten echt stabiel is hoor.
Misschien hier op FOK! tientallen topics per dag openen over hoe geweldig hij zichzelf vindtquote:Op donderdag 15 februari 2024 13:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Waar zou die hufter dan z'n stront kwijt moeten?
Je kunt ook gewoon niet kijken. Gek, ik weet het.quote:Op donderdag 15 februari 2024 13:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik doe ook niet mee aan de oorlog in de Oekraïne. Mag ik er dan geen mening over hebben ?quote:Op donderdag 15 februari 2024 13:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon niet kijken. Gek, ik weet het.
Ik kijk ook niet de hele dag naar vrouwenvoetbal om dan te gaan gillen dat ze slecht zijn.
In jouw bekquote:Op donderdag 15 februari 2024 13:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Uw, voor jou.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |