Nooit over gesproken, maar wel mijn meningquote:Op donderdag 22 februari 2024 01:27 schreef koosbasterd het volgende:
[..]
Jongen, ik voel gewoon dat jij de policy moet volgen, en er achter de schermen over hebt gepraat, omdat het nogal gevoelig ligt.Als je pillen slikt deug je.Ik heb je al eerder gezegd dat ik in de psych zorg werk. Deel elke dag pillen uit, en weet hoe het er aan toe gaat
En daarbij had ik al lang in bedje moeten liggen... Trusteh Koosquote:Op donderdag 22 februari 2024 01:27 schreef koosbasterd het volgende:
[..]
Jongen, ik voel gewoon dat jij de policy moet volgen, en er achter de schermen over hebt gepraat, omdat het nogal gevoelig ligt. Als je pillen slikt deug je.Ik heb je al eerder gezegd dat ik in de psych zorg werk. Deel elke dag pillen uit, en weet hoe het er aan toe gaat
echt wel, en toen sloot je het topic, want bang voor claims of weet ik veel wat. Kijk maar terug wat verwijderd is. Ik neem aan dat die posts nog bestaan. Jaartje geleden denk.quote:
Maar het juiste nog niet gevonden blijkbaarquote:maar wel mijn meningJe zou het nooit zonder professionele begeleiding moeten doen. En geloof mij maat.. Ik heb zat geprobeerd..
Ik ook, bedankt voor de tip. Tijd is ook maar een illusiequote:Op donderdag 22 februari 2024 01:30 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
En daarbij had ik al lang in bedje moeten liggen... Trusteh Koos
Nope. dat was een topic waar iemand anderen aanraadde te stoppen met anti-deprissiva. Staat hier dus compleet los vanquote:Op donderdag 22 februari 2024 01:32 schreef koosbasterd het volgende:
echt wel, en toen sloot je het topic, want bang voor claims of weet ik veel wat. Kijk maar terug wat verwijderd is. Ik neem aan dat die posts nog bestaan. Jaartje geleden denk.
Je gaat juist niet trippen van een microdosis. Alleen zou ik in jou geval het zeker niet zomaar even gaan proberen. Ik heb geen idee of er artsen in Nederland zijn die dit willen en begeleiden.quote:Op woensdag 21 februari 2024 20:07 schreef GwanGwaa het volgende:
[..]
Ik verlang ook naar verbetering betreffende mijn waslijst aan psychiatrische stoornissen, maar ben bang dat het bij mij nét verkeerd gaat vallen en ik dadelijk 24/7 in de psychiatrie moet wonen vanwege een bad trip die nooit meer over gaat. Ik durf het dus niet
Je weet dat thc emotieversterkend werkt? Ik zou iemand die met psychoses te maken heeft zeker geen wiet aanraden.quote:Op donderdag 22 februari 2024 00:31 schreef koosbasterd het volgende:
wiet en cbd olie helpen o.a. tegen psychoses..sssst,
big pharma wil dat je pillen slikt.
zoek zoek en gij zult vinden
Mijn moeder heeft er ook 40 jaar gewerkt (soc.psych.verpleegkundige) en raadde me ook medicatie af. Ik heb het 18 jaar geslikt en ben er niet door opgeknapt. Ik hoor je dus met wat je zegt.quote:Op donderdag 22 februari 2024 01:27 schreef koosbasterd het volgende:
[..]
Jongen, ik voel gewoon dat jij de policy moet volgen, en er achter de schermen over hebt gepraat, omdat het nogal gevoelig ligt. Als je pillen slikt deug je.Ik heb je al eerder gezegd dat ik in de psych zorg werk. Deel elke dag pillen uit, en weet hoe het er aan toe gaat
Wiet kan psychoses triggeren. Zit je met cbd olie waar toch ook wat THC in zatquote:Op donderdag 22 februari 2024 01:12 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nope niet zoek, zoek en gij zult vinden.. Geen enkele manier van zelf zoeken en experimenteren is aan te raden. Zoek professionele begeleiding bij alles.
Ik had ook zo'n verpleegkundige in de kliniek die anti pillen was. Was zzp'er en mag niet meer werken voor die zeer grote GGZ jongen. Klacht van mij was de aanleiding. Terugval door mij te overtuigen Lorazepam veels te snel af te bouwen.quote:Op donderdag 22 februari 2024 01:27 schreef koosbasterd het volgende:
[..]
Dit is ook de reden dat ik erop blijf hameren dat mensen niet zelf moeten gaan experimenterenquote:Op zondag 25 februari 2024 15:11 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Wiet kan psychoses triggeren. Zit je met cbd olie waar toch ook wat THC in zat
Ik vrees dat je iets te veel doorslaatquote:Op zondag 25 februari 2024 21:00 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dit is ook de reden dat ik erop blijf hameren dat mensen niet zelf moeten gaan experimenteren![]()
Ik geloof wel dat onder professionele begeleiding sommige middelen kunnen helpen, maar om dit zelf uit te gaan proberen? Dikke no no!
Jij geeft zelf ook al aan dikke terugval door te snel af te bouwen, dat moet niemand doen zeker niet zonder professionele begeleiding.
Je kan wel altijd met de behandelend arts in gesprek, geeft die een bepaald advies dan zou ik dat advies toch volgen en niet iets wat mensen op internet neerplempen of een verpleegkundige zegt.
Bad trip die nooit meer overgaat? Ook ik heb dit jaren geloofd, bleek niets van waar te zijnquote:Op woensdag 21 februari 2024 20:07 schreef GwanGwaa het volgende:
[..]
Ik verlang ook naar verbetering betreffende mijn waslijst aan psychiatrische stoornissen, maar ben bang dat het bij mij nét verkeerd gaat vallen en ik dadelijk 24/7 in de psychiatrie moet wonen vanwege een bad trip die nooit meer over gaat. Ik durf het dus niet
Als je het elke dag neemt werkt het niet meer. Je zal pauzes moeten nemen van 1 of 2 dagen.quote:Op maandag 26 februari 2024 12:39 schreef Ali_boo het volgende:
Van mircodoseren ga je niet hallucineren, je zal geen kleuren zien vervormen, je zal niet in aanraking komen met een oud trauma. Sterker nog je merkt zo weinig, dat je je afvraagt of je überhaupt iets hebt genomen. Geen high whatsoever. Je kan gewoon je dagelijkse taken doen zonder dat je er iets van merkt
Er zijn echt zoveel verschillende protocollen die allemaal iets anders zeggen. Allemaal zijn ze het over eens dat er een pauze ingelast moet worden, ze verschillen wel van mening hoe lang de break moet durenquote:Op maandag 26 februari 2024 12:48 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
Als je het elke dag neemt werkt het niet meer. Je zal pauzes moeten nemen van 1 of 2 dagen.
Oh, ja, zou ook kunenquote:Op donderdag 22 februari 2024 03:34 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nope. dat was een topic waar iemand anderen aanraadde te stoppen met anti-deprissiva. Staat hier dus compleet los van
Dat zegt je moeder niet voor de lol lijkt me.quote:Op zondag 25 februari 2024 14:59 schreef GwanGwaa het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft er ook 40 jaar gewerkt (soc.psych.verpleegkundige) en raadde me ook medicatie af.
Big Pharma houdt je aan het lijntje, zoals ze miljarden mensen aan het lijntje houden.quote:Ik heb het 18 jaar geslikt en ben er niet door opgeknapt. Ik hoor je dus met wat je zegt.
Ik raad niets af hoor. Ik geef alleen mijn meningquote:Maar hoe denk je bijvoorbeeld over medicaie bij bv.schizofrenie en bipolair? Zou je dat ook afraden?
Ik vond deze uitleg hieronder wel interessantquote:Op maandag 26 februari 2024 12:48 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
Als je het elke dag neemt werkt het niet meer. Je zal pauzes moeten nemen van 1 of 2 dagen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://www.msn.com/nl-nl(...)5769b108884186&ei=30
Je had ook even met hem kunnen praten en zijn visie of misschien wel ervaringen kunnen aanhoren voordat je hem aangeeft.. Maar nee hoor, meteen afbouwen. Met hoeveel mg per keer afbouwen? (ligt eraan hoeveel mg/g je krijgt natuurlijk)quote:Op zondag 25 februari 2024 15:14 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Ik had ook zo'n verpleegkundige in de kliniek die anti pillen was. Was zzp'er en mag niet meer werken voor die zeer grote GGZ jongen. Klacht van mij was de aanleiding. Terugval door mij te overtuigen Lorazepam veels te snel af te bouwen.
Ik bedoelde cbd olie. Wieolie misschien ook maar dan met minder thcquote:Op donderdag 22 februari 2024 10:34 schreef Document1 het volgende:
[..]
Je weet dat thc emotieversterkend werkt? Ik zou iemand die met psychoses te maken heeft zeker geen wiet aanraden.
Ze maakte een grove fout, en ik bleek niet de enige met klachten. Verpleegkundige kunnen best advies geven maar nooit zich tussen arts en patiënt te plaatsen. Als een verpleegkundige twijfelt aan de betreffende arts dan gaat hij of zij maar in gesprek met die arts. Never nooit de patiënt.quote:Op maandag 26 februari 2024 16:22 schreef koosbasterd het volgende:
[..]
Je had ook even met hem kunnen praten en zijn visie of misschien wel ervaringen kunnen aanhoren voordat je hem aangeeft.. Maar nee hoor, meteen afbouwen. Met hoeveel mg per keer afbouwen? (ligt eraan hoeveel mg/g je krijgt natuurlijk)
Als je dat niet wilt zeggen vind ik het ook prima hoor gozer
Amen. Ik vind zelfs dat alleen psychiaters ad etc zouden mogen voorschrijven (indien het gaat om psychische problemen, zenuwpijn is bijv een ander verhaal).quote:Op zondag 25 februari 2024 21:00 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dit is ook de reden dat ik erop blijf hameren dat mensen niet zelf moeten gaan experimenteren![]()
Ik geloof wel dat onder professionele begeleiding sommige middelen kunnen helpen, maar om dit zelf uit te gaan proberen? Dikke no no!
Jij geeft zelf ook al aan dikke terugval door te snel af te bouwen, dat moet niemand doen zeker niet zonder professionele begeleiding.
Je kan wel altijd met de behandelend arts in gesprek, geeft die een bepaald advies dan zou ik dat advies toch volgen en niet iets wat mensen op internet neerplempen of een verpleegkundige zegt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |