Door dit niet toe te staan, ben je kinderachtig bezig. Alsof je daar een oorlog mee kunt voorkomen!
En als die gekken dan Schiphol gaan Nuken, vraag me af waarmee trouwens, dan zijn die fout. Want Nederland heeft nog niets tegen Irak ondernomen. Het toestaan van transport van Amerikaans materieel is geen oorlogsdaad.
quote:Ben het helemaal met je eens, maar ga jij naar die grot om het ze uit te leggen? Extremisten als in terroristen zien transport als steun voor de Amerikaanse oorlog. Daarom blijf ik het een gevaarlijk punt vinden om hierover zomaar ja en amen te zeggen.
Op maandag 17 februari 2003 11:57 schreef Gia het volgende:
En als die gekken dan Schiphol gaan Nuken, vraag me af waarmee trouwens, dan zijn die fout. Want Nederland heeft nog niets tegen Irak ondernomen. Het toestaan van transport van Amerikaans materieel is geen oorlogsdaad.
En zeker als je dan een mafkees ziet op TV die met zwaarden zwaait en roept dat alles mag in de naam van Allah en dat ze massaal een Jihad moeten voeren kan je dat wel eens angstgevoelens bezorgen
Wanneer word de wereldbevolking eens verstandig en gaan ze hun ogen openen
Het is trouwens wel een compliment dat de VS zo een beetje als enige in dit land vertrouwen heeft in ons spoornet. Een normaal denkend instituut regelt het via de weg, dan weet je zeker dat het aankomt
quote:De Islam kent geen geweld en is een vredelievende godsdienst.
Op maandag 17 februari 2003 12:15 schreef RoelerMF het volgende:
En zeker als je dan een mafkees ziet op TV die met zwaarden zwaait en roept dat alles mag in de naam van Allah en dat ze massaal een Jihad moeten voeren kan je dat wel eens angstgevoelens bezorgen
Saddam is gewoon geen goede Moslim!
quote:Ik wel, SP.
Op zondag 16 februari 2003 21:48 schreef NightH4wk het volgende:[..]
Ach, ik weet niet wat erger is; 4 jaar SP aan de macht of een waterstofbom.
quote:Net zoals elke geloof toch?
Op maandag 17 februari 2003 12:57 schreef Gia het volgende:[..]
De Islam kent geen geweld en is een vredelievende godsdienst.
quote:Ik kan me wel iets bij zijn reactie voorstellen, kijk dat je daar zonodig op de Dam moet gaan staan moet je zelf weten daar heb ik geen last van. Maar waar ik me wel aan erger is dat als ik de tv aanzet dat ik met al die trieste wannebe wereldverbeteraars wordt geconfronteerd.
Op zondag 16 februari 2003 15:51 schreef KreKkeR het volgende:[..]
Maar even serieus, je meent dit toch niet he, wat je zegt? Want dan zou je echt een zielig stuk vreten zijn, of echt extreem achterlijk en blind. Waar haal je het lef eigenlijk vandaan, om de mensen die vreedzaam tegen een oorlog demonstreren, mensen die op een vreedzame manier hun mening naar voren brengen, aan de hand van enkele beelden die jij toevallig hebt gezien, uit te maken voor mislukkelingen die heel hun leven op de bijstand teren
quote:*pling*
Op maandag 17 februari 2003 13:18 schreef George_Bush het volgende:[..]
Ik kan me wel iets bij zijn reactie voorstellen, kijk dat je daar zonodig op de Dam moet gaan staan moet je zelf weten daar heb ik geen last van. Maar waar ik me wel aan erger is dat als ik de tv aanzet dat ik met al die trieste wannebe wereldverbeteraars wordt geconfronteerd.
Dan zet je 'm weer uit!
quote:Dat doe ik ook, maar dan staat die elende al op mijn netvlies gebrand.
Op maandag 17 februari 2003 13:18 schreef Luigi het volgende:[..]
*pling*
Dan zet je 'm weer uit!
quote:Dan ben je gewoon een aansteller. Kan ook.
Op maandag 17 februari 2003 13:22 schreef George_Bush het volgende:[..]
Dat doe ik ook, maar dan staat die elende al op mijn netvlies gebrand.
quote:Iemand die dit soort dingen schrijft:
Op maandag 17 februari 2003 13:24 schreef Luigi het volgende:[..]
Dan ben je gewoon een aansteller. Kan ook.
quote:als het over atoombommen of SP gaat kan inderdaad wel onder 'zielig' geklassificeerd worden..
Op maandag 17 februari 2003 13:08 schreef George_Bush het volgende:[..]
Ik wel, SP.
quote:Ga jij maar protesteren vóór een oorlog dan.
Op maandag 17 februari 2003 13:22 schreef George_Bush het volgende:Dat doe ik ook, maar dan staat die elende al op mijn netvlies gebrand.
quote:Nee ik ben gewoon erg gevoelig van aard
Op maandag 17 februari 2003 13:24 schreef Luigi het volgende:[..]
Dan ben je gewoon een aansteller. Kan ook.
quote:Even mezelf quoten uit een ander topic:
Op maandag 17 februari 2003 13:29 schreef Quintony het volgende:
Van mij mogen ze hoor. van mij zouden we ons leger zelfs mee mogen laten doen. Irak heeft niet meer tijd nodig als het ze in 12 jaar niet lukt om te ontwapenen gaan 2 extra maandjes niks uitmaken.
quote:
Ik heb een idee.. Als Amerika nou eerst Israel eens gaat aanvallen voor het negeren van een stuk of wat VN resoluties uit de jaren 70 en 80, dan kunnen we daarna eens gaan nadenken over Irak dat een resolutietje uit oktober vorig jaar enigszins ruim interpreteert. In de tijd dat we met Israel bezig zijn hebben de inspecteurs dan tijd om Irak helemaal uit te kammen (en de CIA kan via ondergrondse steun aan de oppositie meehelpen aan de revolutie die nodig is om saddam eruit te duvelen). na de Israel actie hebben we alleen maar voordelen: De Arabische wereld is tevreden dat Israel eindelijke eens is aangepakt, de Palestijnen zijn blij omdat er iets tastbaars voor hen gedaan is, de Irakezen zijn blij omdat ze van saddam af zijn, de VS is blij want die is voor iedereen ineens de grote held, Europa is blij want er is geen echte oorlog gevoerd. Zelfs Israel kan blij zijn omdat ze hun gezicht niet hebben hoeven verliezen, want hun concessies t.o.v. de palestijnen zijn hen van buitenaf opgelegd. Alleen Saddam zal minder tevreden zijn, maar ja: You can please some people all of the time and all people some of the time, but you can't please all people all of the time...
quote:Goh, zullen we dan ook even melden dat de resoluties gericht aan het adres van Israel aanbevelingen waren en geen ultimata?
Op maandag 17 februari 2003 13:36 schreef Wile_E_Coyote het volgende:[..]
Even mezelf quoten uit een ander topic:
[..]
quote:Hoezo? gaat het niet door dan? Het is een beetje zinloos om voor iets te demonstreren als het er toch komt.
Op maandag 17 februari 2003 13:32 schreef robh het volgende:[..]
Ga jij maar protesteren vóór een oorlog dan.
quote:Een resolutie is een resolutie. Daar zijn afspraken over gemaakt.
Op maandag 17 februari 2003 13:38 schreef HiZ het volgende:[..]
Goh, zullen we dan ook even melden dat de resoluties gericht aan het adres van Israel aanbevelingen waren en geen ultimata?
[Dit bericht is gewijzigd door George_Bush op 17-02-2003 13:39]
quote:
Op maandag 17 februari 2003 13:39 schreef George_Bush het volgende:[..]
quote:
Op maandag 17 februari 2003 13:26 schreef Lucille het volgende:
"George Bush was benieuwd of hij nog een beetje poplair was onder de
amerikaanse jeugd en bezocht een school. Hij hield een korte toespraak
en vroeg de kinderen of ze misschien vragen aan hem wilden stellen...Bob stak zijn hand op en zei: "Ik heb 3 vragen voor u."
1) Hoe heeft u de verkiezingen kunnen winnen, ook al had u minder
stemmen?
2) Waarom wilt u Irak aanvallen zonder geldige regels?
3) Denkt u, net als ik, dat de bom op Hiroshima de grootste terroristische
daad van de vorige eeuw is?Op dat moment gaat de bel en de kinderen rennen de klas uit. Na een
kwartier zit ieder weer op zijn plek en Bush stelt de kinderen
opnieuw voor om hem wat vragen te stellen. Nu steekt Joe zijn hand op en
zegt: "Ik heb 5 vragen voor u."1) Hoe heeft u de verkiezingen kunnen winnen, ook al had u minder
stemmen?
2) Waarom wilt u Irak aanvallen zonder geldige regels?
3) Denkt u, net als ik, dat de bom op Hiroshima de grootste
terroristische daad van de vorige eeuw is?
4) Waarom ging de bel 20 minuten te vroeg?
5) Waar is Bob?
quote:Hoezo? gaat het niet door dan? Het is een beetje zinloos om voor iets te demonstreren als het er toch komt.
Op maandag 17 februari 2003 13:32 schreef robh het volgende:[..]
Ga jij maar protesteren vóór een oorlog dan.
quote:Stel je dan ook niet zo aan als er tegen geprotesteerd wordt, oorlog komt er toch wel !!!
Op maandag 17 februari 2003 13:38 schreef George_Bush het volgende:Hoezo? gaat het niet door dan? Het is een beetje zinloos om voor iets te demonstreren als het er toch komt.
quote:Maar al dat geprotesteer (dat ik er mee geconfronteerd wordt) gaat ten koste van mijn levensvreugde. Of ze moeten het van te voren goed aangeven in de gids dat er vredesdemonstranten in beeld (en aan het woord) komen. (dan ben ik teminste gewaarschuwd.
Op maandag 17 februari 2003 13:40 schreef robh het volgende:[..]
Stel je dan ook niet zo aan als er tegen geprotesteerd wordt, oorlog komt er toch wel !!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |