abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Trouwste user 2022 dinsdag 13 februari 2024 @ 18:20:01 #1
7889 tong80
Spleenheup
pi_212414085
Super Bowl dankzij Taylor Swift meest bekeken tv-uitzending in VS sinds maanlanding

Met gemiddeld ruim 123 miljoen kijkers was de Super Bowl van afgelopen zondag de meest bekeken tv-uitzending in de VS sinds de maanlanding in 1969, meldt databedrijf Nielsen. Daar lijkt Taylor Swift voor een groot deel voor verantwoordelijk te zijn.

Zou ze op tijd in het stadion zijn? Meer nog dan wie uiteindelijk de Super Bowl zou winnen, waren in de aanloop naar de jaarlijkse hoogmis van het American Football-seizoen meer mensen bezig met de vraag of Swift wel op tijd in Las Vegas zou raken om haar vriend en Kansas City Chiefs-speler Travis Kelce naar de overwinning te schreeuwen.

Travis Kelce en Patrick Mahomes pakken met Kansas City Chiefs opnieuw de Super Bowl: ’Legendarisch!’
Het antwoord bleek ja: de Amerikaanse superster was na een optreden in Tokio zaterdag razendsnel in een privéjet gestapt, door negen tijdzones gevlogen om uiteindelijk ruim op voorhand in het Allegiant Stadium aan te komen. Iets wat de kijker onmogelijk kon ontgaan: ook tijdens de wedstrijd werd Swift talloze malen in beeld gebracht.

Maanlanding
Haar aanwezigheid heeft de Amerikaanse zender CBS alvast geen windeieren gelegd. Met gemiddeld 123,4 miljoen mensen die toekeken hoe de Kansas City Chiefs na verlenging de San Francisco 49ers versloegen (met 25-22), werd de Super Bowl van dit jaar de meest bekeken tv-uitzending in decennia.

Alleen de maanlanding van 1969, die naar schatting 150 miljoen mensen aan het beeld kluisterde, deed het beter. Volgens databedrijf Nielsen volgde een recordaantal van 202,4 miljoen mensen zelfs op z’n minst een deel van de wedstrijd en in die cijfers zijn nog geen mensen opgenomen die bijvoorbeeld in het café keken.

https://www.telegraaf.nl/(...)vs-sinds-maanlanding

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_212414308
Laten we hopen dat ze in november nog steeds populair genoeg is om die mongool uit het Witte huis te houden
Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?
pi_212414425
Zou toch verwachten dat de Twin Towers ramp meer kijkers had getrokken dan de maanlanding, maar nee...
pi_212414645
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2024 18:42 schreef YoopY het volgende:
Zou toch verwachten dat de Twin Towers ramp meer kijkers had getrokken dan de maanlanding, maar nee...
Was in de ochtend, maanlanding prime time
Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?
  dinsdag 13 februari 2024 @ 18:58:09 #5
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_212414671
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 13 februari 2024 @ 19:54:40 #6
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_212415622
Extra blij dat ik uitgesteld gekeken heb en dat de Nederlandse uitzending niet zo'n bizarre focus op een zangeres ipv de sport had :D
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')