Ja ho even. Goed kijken want dan zie je dat zij wit isquote:Op maandag 12 februari 2024 17:01 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
Nee niet doen, ze is 'slacht-offer'... Of 'doel' zoals @:opgebaarde dat zo eufemistisch weet te benoemen, ze is zielig want ze wordt aangevallen omdat... ja dingen... Oh ja... ze is vrouw... dat is het...pure misogynie ik zweer je...
Ik kan je verzekeren dat er meer te vinden isquote:Op maandag 12 februari 2024 16:51 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
Niet zo heel vreemd ook he[ twitter ]Dat mens is volkomen en ook volledig geschift
quote:HOUSTON - Een vrouw die zondagmiddag in een kerk in de Amerikaanse stad Houston met een geweer om zich heen schoot, is door twee agenten die daar buiten diensttijd aanwezig waren doodgeschoten. Daarbij is een kind dat de vrouw bij zich had gewond geraakt. De vrouw is inmiddels geïdentificeerd als Genesse Moreno. Zij had de woorden ’Free Palestine’ op het geweer geschreven, zo meldt ABC News.
een link naar een niet te lezen opinie stukje in de volkskrant. okee..quote:Op maandag 12 februari 2024 18:07 schreef egayalS het volgende:
Scherpe column van oud ambassadeur Nikolaos van dam in de Volkskrant. Zo scherp dat sommige Israël adepten het zullen lezen als het bestaansrecht van Israël in twijfel trekken / anti semitisme / oproep tot vernietigen Israël / alle Joden in de zee drijven![]()
https://www.volkskrant.nl(...)zwart-ziet~b2bf5253/
Het Nederlandse Palestina-beleid doet mij denken aan het oude Romeinse ‘brood en spelen’. De oppermachtige en zwaar bewapende Israëlische gladiatoren worden aan de ene kant door de Nederlandse regering militair geholpen, waardoor zij de Palestijnen– door de Israëli’s ook wel beesten genoemd – in de arena van Gaza op grote schaal verder de dood in kunnen jagen.
Aan de andere kant krijgen de uitgehongerde, zieke en van dorst bezwijkende onschuldige Palestijnen op de publieke tribune, de mensen in Gaza, via Nederlandse militaire luchtoperaties wat voedsel toegeworpen.
...
Als men zegt dat Israël ‘het recht van bestaan’ heeft, zijn de oorlogsmisdaden en grove mensenrechtenschendingen van de Israëli’s daarbij dan irrelevant? Volkeren hebben vanzelfsprekend het recht van bestaan, maar hebben hun regimes dat ook, wanneer deze talloze oorlogsmisdaden begaan en grove mensenrechtenschendingen plegen?
Er zijn in de geschiedenis voorbeelden genoeg die aangeven dat zo’n bestaansrecht voor regimes met veel bloed aan de handen niet zomaar geldt. Hun ‘bestaansrecht’ is geen blanco cheque.
ik wet niet of het altidj of meestal echt jodenhaat is. het is meer een onwrikbare overtuiging dat israel slecht doet en de palestijnen zielige slachtoiffers zijn.quote:Op maandag 12 februari 2024 16:53 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
Het antisemitische tuig zit werkelijk als een tumor ingevreten in elk facet. Onvoorstelbaar, werkelijk.
Ja, ik zag dit een paar dagen terug al, toch mag die terroristische propagandazender nog steeds uitzenden, bizar wel. Alsof je Putin de huiskamers van de geretardeerden laat binnenkomen.quote:Op maandag 12 februari 2024 18:28 schreef Mylene het volgende:
Al-Jazeera journalist.
[ twitter ]
So far voor unbiased.
[ twitter ]
Israel trapt ze het land uit.quote:Op maandag 12 februari 2024 18:30 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
Ja, ik zag dit een paar dagen terug al, toch mag die terroristische propagandazender nog steeds uitzenden, bizar wel. Alsof je Putin de huiskamers van de geretardeerden laat binnenkomen.
Nee het zit dieper. Elon Musk verwoordde het prima,quote:Op maandag 12 februari 2024 18:29 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
ik wet niet of het altidj of meestal echt jodenhaat is. het is meer een onwrikbare overtuiging dat israel slecht doet en de palestijnen zielige slachtoiffers zijn.
Benieuwd hoe dit weer gespind gaat worden door de Hamas supporters hier.quote:Op maandag 12 februari 2024 18:28 schreef Mylene het volgende:
Kiek is wat we hier hebben.
[ twitter ]
So far voor unbiased.
[ twitter ]
Terecht. stel je toch voor dat onze Conny Mus uiteindelijk zelf al die schoolbussen met joodse kindertjes elke week weer opblies in de jaren tachtig.quote:Op maandag 12 februari 2024 18:32 schreef Ulx het volgende:
[..]
Israel trapt ze het land uit.
[ twitter ]
Wat een gek. Zijn positie is volkomen onhoudbaar.quote:Op maandag 12 februari 2024 19:03 schreef Aether het volgende:
UNRWA chief says he has no intention of resigning
https://www.timesofisrael(...)ention-of-resigning/
Philippe Lazzarini, head of the United Nations’ agency UNRWA, says he had “no intention to resign” following allegations that some staff members participated in the Hamas-led terror onslaught on Israel on October 7.
The UN agency provides aid to Palestinians in Gaza and since the allegations were made, a number of donor countries have suspended funding. UNRWA has launched an investigation and dismissed staff accused of involvement in the attack.
Senior Israeli leaders have called on Lazzarini to resign since the allegations came to light.
Hij heeft nog geen intenties. Het zou gewoon gek zijn als er niet nog meer skeletten uit de kast tuimelen. Wat een doos van pandora gaat er nu open, zeg.quote:Op maandag 12 februari 2024 19:03 schreef Aether het volgende:
UNRWA chief says he has no intention of resigning
https://www.timesofisrael(...)ention-of-resigning/
Philippe Lazzarini, head of the United Nations’ agency UNRWA, says he had “no intention to resign” following allegations that some staff members participated in the Hamas-led terror onslaught on Israel on October 7.
The UN agency provides aid to Palestinians in Gaza and since the allegations were made, a number of donor countries have suspended funding. UNRWA has launched an investigation and dismissed staff accused of involvement in the attack.
Senior Israeli leaders have called on Lazzarini to resign since the allegations came to light.
Hij vangt nu ongeveer 60K per maand die hem vertellen dat'ie niet gek is.quote:Op maandag 12 februari 2024 19:11 schreef Ulx het volgende:
[..]
Wat een gek. Zijn positie is volkomen onhoudbaar.
Wereldvreemde organisaties als Oxfam Novib snappen niet veel van geopolitiek of zijn dusdanig anti-westers dat er echt eens grondig onderzoek gedaan moet worden naar wie hun precies financiert.quote:Op maandag 12 februari 2024 16:18 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Nee we moeten een betrouwbare partner zijn, omdat we zelf ook afhankelijk van andere landen zijn in het kader van Poetin uit Europa houden. Zo hebben wij de Israëlische versie van Himars in bestelling en komt de belangrijkste upgrade voor de CV90 mlu uit Israël. Daarnaast is Nederland verantwoordelijk voor een groot deel van de NAVO logistiek met de Rotterdamse haven. Fijn idee voor bondgenoten dat Nederlandse rechters ervoor kunnen zorgen dat hun logistiek helemaal vastloopt.
Deze week heeft Egypte nog gedreigd met het opzeggen van de vredesovereenkomst, valt Iran kernmachten in de regio aan tussen het bedreigen van Israël en hebben ze ook nog Assad als buurman. Lijkt mij toch wel wat tegenstanders waar je een f-35 voor zelfverdediging voor wil.
Een genocide plegen met een f-35 is trouwens wel de duurste meest omslachtige optie ooit.
En denk je dat je met teamgenocide mensen overtuigt? Ga ik jou van het bovenstaande overtuigen door je een Poetinvriendje te noemen?
Ben zo benieuwd wat ze vinden op die servers, naast mijn Holocauster Tycoon highscore... hoop wel dat ze die server weer snel online gooien heur :|quote:Op maandag 12 februari 2024 19:11 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Hij heeft nog geen intenties. Het zou gewoon gek zijn als er niet nog meer skeletten uit de kast tuimelen. Wat een doos van pandora gaat er nu open, zeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |