Hé Google.... vertel eens een mopquote:Op zondag 11 februari 2024 21:31 schreef GayGuy het volgende:
Ajb niet HEE Google roepen, schrik me de tyfus als mijn Google ineens out of nowhere "Sorry, ik begrijp het niet" roept🥶
Dat is nou net het meest zinnige wat er tot nu toe uit haar mond is gekomen.quote:Op zondag 11 februari 2024 21:26 schreef Kodiak100 het volgende: Jimmy vindt het niet leuk dat Ronahi zichzelf een domme koe noemt
niet prettigquote:Op zondag 11 februari 2024 21:33 schreef woxxel het volgende:
Sneetjes met citroen, hoe voelt dat dan
Alle stagiaires rennen nu naar het kasteel/solo house en gaan het verbouwen tot striptentquote:Op zondag 11 februari 2024 21:34 schreef Kodiak100 het volgende:
Dilano geeft voor Valentijnsdag wel een lapdance
Probeert haar een tip te geven zich wat meer te mengen in de groep. Geloof niet dat het aankwam helemaal.quote:Op zondag 11 februari 2024 21:35 schreef Puzzie het volgende:
Glenn over de lange tijd die Sabo in de badkamer doorbrengt
yepquote:Op zondag 11 februari 2024 21:36 schreef RelDaThief het volgende:
Sorbet weer nonsens aan't verkopen?
Nee , en dan merk je dat het eigenlijk nog een kind is. of tienerquote:Op zondag 11 februari 2024 21:36 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Probeert haar een tip te geven zich wat meer te mengen in de groep. Geloof niet dat het aankwam helemaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |