SPOILER: ... van de F1 :POm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat je doet is niet leuk HC Heel Vervelend als je verdrietig bent Maar je legt de schuld nu bij ons neer En post daarbij ook nog een uitspraak waar ik in ieder geval heel veronstrust door raak Je kunt hier prima posten Ook als je verdrietig bentquote:
Je trekt het het uit context. Ik beschuldig jullie hier nergens van. Jammer dat je dat zo interpreteert.quote:Op zondag 11 februari 2024 20:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wat je doet is niet leuk HC Heel Vervelend als je verdrietig bent Maar je legt de schuld nu bij ons neer En post daarbij ook nog een uitspraak waar ik in ieder geval heel veronstrust door raak Je kunt hier prima posten Ook als je verdrietig bent
quote:Op zondag 11 februari 2024 20:20 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Je trekt het het uit context. Ik beschuldig jullie hier nergens van. Jammer dat je dat zo interpreteert.
quote:Op zondag 11 februari 2024 20:11 schreef HappyCharly het volgende:
Ik geloof niet dat ik heel veel zin heb om aangevallen te worden op mijn woordkeuze op dit moment.
Dat ging niet over ons?quote:
Dit is een forum; actie ---> reactiequote:Op zondag 11 februari 2024 20:11 schreef HappyCharly het volgende:
Ik geloof niet dat ik heel veel zin heb om aangevallen te worden op mijn woordkeuze op dit moment.
Prijs de Heer, fl. 7,50......quote:Op zondag 11 februari 2024 20:22 schreef schommelstoel het volgende:
Verkoopt u ook kussentjes?
Nee, maar wel slechts twee garnalen voor 3,95.
Wat trek ik uit context dan ?quote:Op zondag 11 februari 2024 20:20 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Je trekt het het uit context. Ik beschuldig jullie hier nergens van. Jammer dat je dat zo interpreteert.
Ja maar dat komt door de stijgende prijzenquote:
When i am sad, i stop being sad and be awesome instead...true story.quote:Op zondag 11 februari 2024 20:25 schreef HappyCharly het volgende:
Sorry dat ik niet altijd de goede woorden kies als ik sad ben
[ afbeelding ]
Was die opmerking over aanvallen over woordkeuzes dan over mensen in een ander topic?quote:Op zondag 11 februari 2024 20:25 schreef HappyCharly het volgende:
[ afbeelding ]
Die van mij zijn 19 en 17quote:Op zondag 11 februari 2024 20:29 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Please don't hate me![]()
Oke.quote:Op zondag 11 februari 2024 20:22 schreef maily het volgende:
[..]
Dit is een forum; actie ---> reactie
Maar als jij je echt slecht gaat voelen door bepaalde mensen uit een topic,dan misschien beter er niet meer te gaan posten.. of een fok pauze te nemen..quote:Op zondag 11 februari 2024 20:25 schreef HappyCharly het volgende:
[ afbeelding ]
Nee dat is het niet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |