Moeilijk kijken kan hij ook nogquote:Op zondag 11 februari 2024 15:17 schreef Heeinz het volgende:
Ik krijg steeds meer het gevoel dat Forbs alleen maar kan rennen
Terwijl ie het in het begin wel liet zien dat ie het overzicht kon bewaren..quote:Op zondag 11 februari 2024 15:17 schreef Heeinz het volgende:
Ik krijg steeds meer het gevoel dat Forbs alleen maar kan rennen
het is (of was) een lastige kluif. Dat ontkennen weinigen. Maar het gat was niet zo groot en ook zij spelen niet de pannen van het dak.quote:Op zondag 11 februari 2024 15:16 schreef Zorro het volgende:
[..]
Je vergeet dat je dan uitgaat van het fictieve scenario dat ajax zelf niks meer verspeelt he. Een beetje optimistisch mag je dat wel noemen, voorzichtig uitgedrukt.
Mamba mentaliteit en zulks . Kan verder nog net zelfstandig zijn veters strikken.quote:Op zondag 11 februari 2024 15:18 schreef TheArt het volgende:
Wanneer gaan we eens kappen met eigen jeugd als het keer op keer denkt alles op halve kracht af te kunnen? En ja, ik doel natuurlijk op Taylor. In het systeem bij Ajax moeten de drie middenvelders gewoon kloppen en die luie donder laat elke keer zulke gaten vallen door niet terug te willen sprinten.
Vandaag lag het hele middenveld open. Dat is echt niet alleen Taylor zijn schuld.quote:Op zondag 11 februari 2024 15:18 schreef TheArt het volgende:
Wanneer gaan we eens kappen met eigen jeugd als het keer op keer denkt alles op halve kracht af te kunnen? En ja, ik doel natuurlijk op Taylor. In het systeem bij Ajax moeten de drie middenvelders gewoon kloppen en die luie donder laat elke keer zulke gaten vallen door niet terug te willen sprinten.
Inderdaad, die rechtsbuiten van Heerenveen kan echt vrijuit zijn gang gaanquote:Op zondag 11 februari 2024 15:21 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Vandaag lag het hele middenveld open. Dat is echt niet alleen Taylor zijn schuld.
Daarnaast zie je dat Hato en Sosa vandaag de zwakste schakels achterin zijn, hun rechtsbuiten loopt continue tussen die 2 in en dan uit de rug van Sosa waardoor je die 2-0 ook al tegen kreeg.
Kansloos vandaag, niemand haalt zijn niveau, tactiek klopt niks van en op inzet wordt je al volledig overklast.
Stoer kijken heb ik hem nooit zien doen. Vind hem altijd kijken alsof niks hem iets interesseerd. Oh een tegengoal door mijn fout? jammer zeg.quote:Op zondag 11 februari 2024 15:18 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Sosa is ook een figuur hoor. Stoer kijken kan hij wel maar het is echt een kutspeler.
Is toch interessantdoenerij met dat haar van hem.quote:Op zondag 11 februari 2024 15:24 schreef Rambow het volgende:
[..]
Stoer kijken heb ik hem nooit zien doen. Vind hem altijd kijken alsof niks hem iets interesseerd. Oh een tegengoal door mijn fout? jammer zeg.
De Mislinrat-coupe 2.0quote:Op zondag 11 februari 2024 15:25 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Is toch interessantdoenerij met dat haar van hem.
[ afbeelding ]
wat heeft zijn kapsel nou met interessantdoenerij te makenquote:Op zondag 11 februari 2024 15:25 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Is toch interessantdoenerij met dat haar van hem.
[ afbeelding ]
Laten we het hopen. Maar ik zie Ajax vandaag geen 3 scoren meer scoren.quote:Op zondag 11 februari 2024 15:24 schreef Zorro het volgende:
Heerenveen zal de standaard ineenstorting in de 2e helft nog wel krijgen.
@GGMM en @onlogisch zijn het met je eensquote:Op zondag 11 februari 2024 15:21 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Vandaag lag het hele middenveld open. Dat is echt niet alleen Taylor zijn schuld.
Daarnaast zie je dat Hato en Sosa vandaag de zwakste schakels achterin zijn, hun rechtsbuiten loopt continue tussen die 2 in en dan uit de rug van Sosa waardoor je die 2-0 ook al tegen kreeg.
Kansloos vandaag, niemand haalt zijn niveau, tactiek klopt niks van en op inzet wordt je al volledig overklast.
Pietje houdt niet zo van andersquote:Op zondag 11 februari 2024 15:28 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
wat heeft zijn kapsel nou met interessantdoenerij te maken![]()
Veel saaier kan een kapsel niet zijn
dat heb je idd met heftige autisme. Geeft verder nietquote:Op zondag 11 februari 2024 15:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Pietje houdt niet zo van anders
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |