Is dat zo, of herinneren we alleen de goede dingen van vroeger? Zou wel passen in het "vroeger was alles beter".quote:Op zondag 11 februari 2024 15:17 schreef Eightyone het volgende:
20 jaar terug waren er minder zenders, maar het aanbod leek gemiddeld wel wat creatiever en diepgaander.
Inhoudelijk was er echt meer 'zware' tv, en tv die de grens opzocht. De radiotak van de NPO idem dito, btw.quote:Op zondag 11 februari 2024 15:24 schreef Piles het volgende:
[..]
Is dat zo, of herinneren we alleen de goede dingen van vroeger? Zou wel passen in het "vroeger was alles beter".
Sophie & Jeroen heeft iig een linkse kleur.quote:Op zondag 11 februari 2024 16:02 schreef dikkedaniel het volgende:
Al die Nederlandse talkshows zijn linkse meuk waar ze boeken aanprijzen van schrijvers die daarvoor betaalt hebben.
Terwijl je het meest reageert op commerciële zenders.quote:Op zondag 11 februari 2024 17:14 schreef golfer het volgende:
NOS-journaal en sportwedstrijden kijk ik rechtstreeks.
Rest wordt op de TV geprogrammeerd en met vertraging terug gekeken.
Het incidentele programma dat ik op een commerciële zender bekijk wordt hier na afloop met doorspoelen van reclameblokken later bekeken.
Zoals waar dan?quote:Op zondag 11 februari 2024 17:24 schreef tong80 het volgende:
Terwijl je het meest reageert op commerciële zenders.
Trek je er niks van aan, het is Tong die weer eens zit te provoceren.quote:Op zondag 11 februari 2024 18:50 schreef golfer het volgende:
[..]
Zoals waar dan?
Als ik mijn eigen postgeschiedenis bekijk zie ik dat namelijk totaal niet.
Dit ook ja. Dan kom je ineens een programma tegen dat je niet kent en dat blijkt dan toch wel leuk te zijn.quote:Op zondag 11 februari 2024 11:24 schreef flyguy het volgende:
Meeste wat uitgezonden wordt is bagger, maar zo af en toe is ff zappen en ergens blijven hangen wat je niet zo opzetten op Netflix oid best grappig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |