Kloptquote:Op zaterdag 10 februari 2024 22:47 schreef TLC het volgende:
Hoorde ik nu Rian ergens 25 zeggen waar het 52 was ?bij dat Maya spel
Is dat niet al jaren de zwakte van het spel? Meer nepmollen dan echte molstreken?quote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:29 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Eens, er zitten zoveel mensen te klooien, het slaat nergens meer op.
Dat komt omdat geld geen rol speeltquote:Op zaterdag 10 februari 2024 23:39 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Is dat niet al jaren de zwakte van het spel? Meer nepmollen dan echte molstreken?
Denk dat je je daar in vergist, maar dat bekendheid nog veel belangrijker is dan wat extra cashquote:
Ik mis daardoor wel de gretigheid om de opdrachten tot n goed eind te brengenquote:Op zondag 11 februari 2024 10:26 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Denk dat je je daar in vergist, maar dat bekendheid nog veel belangrijker is dan wat extra cash
Ik denk dat elke kandidaat gewoon zo lang mogelijk in het spel wil blijven zitten; welk bedrag ze winnen is toch bijna niet te sturen alhoewel ze het wel doen geloven.quote:Op zondag 11 februari 2024 10:50 schreef roos94 het volgende:
[..]
Jij denkt dat al die kandidaten miljonair zijn of zo
Met wat langer er in blijven en dan daarna wat vaker aanschuiven in het Hilversumse incestcircus schuift beter dan zo'n pot.quote:Op zondag 11 februari 2024 10:26 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Denk dat je je daar in vergist, maar dat bekendheid nog veel belangrijker is dan wat extra cash
Dat denk ik ook.quote:
Oh dat zou best eens een goede aanvulling kunnen zijnquote:Op zondag 11 februari 2024 12:09 schreef Remco het volgende:
Eigenlijk zou de laatste test(wie de winnaar wordt) ook bepaald moeten worden op hoeveel geld je in de pot hebt gebracht. Vaak zitten de 2 niet mollen al op dezelfde mol tegen die tijd en word de winnaar dan bepaald op het snel invullen van de test.
Door het bedrag aan geld dat je in de pot hebt gebracht op de een of andere manier voor de helft te laten meetellen gaan ze denk ik in het spel veel meer voor geld ipv topitos, vrijstellingen, jokers en de nep mol uithangen.
En dan noem je jezelf 'Tooske'?quote:Op zondag 11 februari 2024 13:25 schreef roos94 het volgende:
Tooske heet eigenlijk Antonia Grietje. Zou niet misstaan in de 18e eeuw
Het zal mij benieuwen hoe anders dit is bij niet-BNers, uiteindelijk kan je alleen maar winnen door er lang in te zitten en op te letten.quote:Op zondag 11 februari 2024 10:31 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik mis daardoor wel de gretigheid om de opdrachten tot n goed eind te brengen
Tooske is één van de redenen dat ik dit seizoen niet kijk.quote:Op zondag 11 februari 2024 13:25 schreef roos94 het volgende:
Tooske heet eigenlijk Antonia Grietje. Zou niet misstaan in de 18e eeuw
Alleen nogal moeilijk te tellen wie voor welke Euro heeft gezorgd.quote:Op zondag 11 februari 2024 12:09 schreef Remco het volgende:
Eigenlijk zou de laatste test(wie de winnaar wordt) ook bepaald moeten worden op hoeveel geld je in de pot hebt gebracht. Vaak zitten de 2 niet mollen al op dezelfde mol tegen die tijd en word de winnaar dan bepaald op het snel invullen van de test.
Door het bedrag aan geld dat je in de pot hebt gebracht op de een of andere manier voor de helft te laten meetellen gaan ze denk ik in het spel veel meer voor geld ipv topitos, vrijstellingen, jokers en de nep mol uithangen.
Rian is de Mol.quote:Op zondag 11 februari 2024 15:57 schreef TLC het volgende:
Vanwege de 24'jes en 52'jes blijft Rian mijn mol
Ik denk Anna.quote:Op zondag 11 februari 2024 15:57 schreef TLC het volgende:
Vanwege de 24'jes en 52'jes blijft Rian mijn mol
@rian pik je ditquote:Op zondag 11 februari 2024 19:44 schreef byah het volgende:
Het feit dat "de oudere vrouw" er nog in zit diet mij vrezen dat ze de (matige) mol is. Ze wil, kan, diet bijna niks op beeld, behalve zweten dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |