"Inmiddels is ruim de helft van het deelnemersveld van het liedjesfestijn bekend."quote:
95 Windows Man zijn gewoon een getal en twee woordenquote:
Ik hoop niet, gewoon op ze af laten komen dit.quote:Op zondag 11 februari 2024 11:56 schreef Rob310 het volgende:
Ik ben eigenlijk alleen maar benieuwd naar hoe Peter van de Veire deze act gaat omschrijven bij de aankondiging......
Ik zag dat zelfs het Jeugdjournaal het had gedeeld jaquote:Op dinsdag 13 februari 2024 09:35 schreef Em31 het volgende:
Joost mag wel opschieten want random mensen die het Songfestival niet echt volgen beginnen over dit nummer tegen mij.
Ik hoorde het vanmiddag van mijn neefjequote:Op dinsdag 13 februari 2024 10:29 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik zag dat zelfs het Jeugdjournaal het had gedeeld ja
Zo slim van Microsoft om dit te omarmen in plaats van legal gedoe omwille van de merknaam. Overigens kan dit zomaar mijn favoriet van het jaar worden. De act zit wel echt geniaal in elkaar en het nummer is net goed (en ook catchy) genoeg. Hier gaan we het jaren later nog over hebbenquote:Op dinsdag 13 februari 2024 22:41 schreef Momo het volgende:
Onder video op UMK kanaal, het officiėle Windows account
[ afbeelding ]
Nou ja, geniaal... het was leuk geweest als het ook iets met Windows95 te maken had. Laat het optreden halverwege vastlopen, ik noem maar wat.quote:Op woensdag 14 februari 2024 00:24 schreef Keyos het volgende:
[..]
Zo slim van Microsoft om dit te omarmen in plaats van legal gedoe omwille van de merknaam. Overigens kan dit zomaar mijn favoriet van het jaar worden. De act zit wel echt geniaal in elkaar en het nummer is net goed (en ook catchy) genoeg. Hier gaan we het jaren later nog over hebben.
Op Twitter/X ookquote:Op dinsdag 13 februari 2024 22:41 schreef Momo het volgende:
Onder video op UMK kanaal, het officiėle Windows account
[ afbeelding ]
Met als verschil dat Facebook nog steeds wordt aangeboden als commercieel product en Windows 95 al ruim 25 jaar niet meer. Misschien is dat genoeg reden om het niet als reclame te tellen en het wel toe te staanquote:Op woensdag 14 februari 2024 14:44 schreef ShippedFromTheNetherlands het volgende:
er is nog steeds discussie geloof ik over de artiestennaam, aangeizien deze natuurrlijk commercieel is. zie San Marino 2012, waarbij de The Facebook song, uiteindelijk The Social Network song werd. YLE zelf vind Windows 95 geen echt merk meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |