quote:Op vrijdag 9 februari 2024 16:38 schreef pullup het volgende:
[..]
Haha mijn broertje woonde hier lang in de buurt, nam ooit wat Franse vrienden mee naar Amsterdam en die heb ik echt moeten uitleggen waarom al die eenden hier in de gracht niet werden geschoten en opgegeten
TTquote:Op vrijdag 9 februari 2024 16:39 schreef pullup het volgende:
Oh we hebben hier ook altijd een eend.
Geen badeenden hoor!!
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before
quote:Op vrijdag 9 februari 2024 16:47 schreef marcb1974 het volgende:
Zoiets tegen eenden? Of is dit te?Zolang je ze ook op eet, is het geoorloofdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.
quote:Op vrijdag 9 februari 2024 16:50 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zolang je ze ook op eet, is het geoorloofd*
Zal je er toch een boel moeten raken, blijft niet zoveel van ze overSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
stupidity has become as common as common sense was before
ik vind ze geweldigquote:Op vrijdag 9 februari 2024 16:52 schreef pullup het volgende:
Je ziet die deux-cheveaux helaas vrijwel nooit meer
Topkarretjes
Mijn "baas' heeft een puntgavequote:Op vrijdag 9 februari 2024 16:52 schreef pullup het volgende:
Topkarretjes
Die doen best harmonica spelen als ze in een kettingbotsing terecht komen en dan tussen 2 vrachtwagensquote:Op vrijdag 9 februari 2024 16:52 schreef pullup het volgende:
Topkarretjes
Kennen jullie de films van Louis de Funez nog?quote:
Onze eend wil ook graag met nonnen (van een berg af) komenquote:Op vrijdag 9 februari 2024 16:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Kennen jullie de films van Louis de Funez nog?
Ik zie nog die eend met nonnen van de berg af komen
quote:Op vrijdag 9 februari 2024 16:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Onze eend wil ook graag met nonnen (van een berg af) komen
die zegt me even niksquote:
auto dwars doormiddenquote:
aha! Die ken ik dan weer welquote:
Die heb ik denk ik wel allemaal gezienquote:Op vrijdag 9 februari 2024 16:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Kennen jullie de films van Louis de Funez nog?
Ik zie nog die eend met nonnen van de berg af komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |