Nee mijn eigen naam. Was zo dommie kende dat hele internet niet.quote:
Is ook zo. Maar heb de mensen nooit begrepen die gingen bellen en mailen Ook niet om dingen kapot te maken voor de deelnemers als ze iets geregeld hadden. Dan hup werd er weer gemaild naar betreffend bedrijf met allemaal elledige info.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 10:08 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja echt heel veel... maar ik begrijp het wel, zij willen d'r handen ook niet branden zo moeilijk in deze tijd.. je hebt zo een bak ellende.
O dat kan echt flink zeer doen inderdaadquote:Op zaterdag 10 februari 2024 10:12 schreef Lovely het volgende:
Mijn duim doet zeer, gisteren stukje van mijn nagel er af getrokken en toen ging er een nagelwortel mee
Mwa meestal als ik van die dingen heb knip ik ze met nagelschaar er gewoon afquote:Op zaterdag 10 februari 2024 10:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat kan echt flink zeer doen inderdaad
Ja sorry hoor, ik snap niet wat zo iemand bezield, ik zou het ook niet in m'n hoofd halen... je maakt een heel format kapot!quote:Op zaterdag 10 februari 2024 10:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is ook zo. Maar heb de mensen nooit begrepen die gingen bellen en mailen Ook niet om dingen kapot te maken voor de deelnemers als ze iets geregeld hadden. Dan hup werd er weer gemaild naar betreffend bedrijf met allemaal elledige info.
Ik weet nog dat mijn schoondochter ooit benaderd is. Ze geeft opleidingen voor nagelstylisten en doet het natuurlijk zefl ook. Of zij dat de nagels wilde komen doen van de dames.
Ze belde mij op en zei dit dat en zus en zo jij kijkt dat is dat iets?
IK heb het haar met klem afgeraden. Ik zei als je bedrijf je lief is doe je het niet. Ben je toevallig aardig tegen iemand die streamers niet aardig vinden ga je slechte reclame krijgen of ze gaan je lastig vallen.
Ze heeft het toen ook wijselijk niet gedaan. Eigenlijk jammer toch?
Kan je ook beter doen, bij trekken gaat het vaak veel verder. Had ik laatst met mijn teen.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 10:14 schreef Lovely het volgende:
[..]
Mwa meestal als ik van die dingen heb knip ik ze met nagelschaar er gewoon af
Ik zit er ook wel eens aan te pielen en te trekken met alle gevolgen van dien..quote:Op zaterdag 10 februari 2024 10:14 schreef Lovely het volgende:
[..]
Mwa meestal als ik van die dingen heb knip ik ze met nagelschaar er gewoon af
Tja had ik nu dus niet door..quote:Op zaterdag 10 februari 2024 10:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan je ook beter doen, bij trekken gaat het vaak veel verder. Had ik laatst met mijn teen.
Soms tot bloedend toequote:Op zaterdag 10 februari 2024 10:24 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik zit er ook wel eens aan te pielen en te trekken met alle gevolgen van dien.....auwieee.
Ja het is echt jammer dat het zo moet gaanquote:Op zaterdag 10 februari 2024 10:22 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja sorry hoor, ik snap niet wat zo iemand bezield, ik zou het ook niet in m'n hoofd halen... je maakt een heel format kapot!
Ja dat is natuurlijk hartstikke gaaf dat je benaderd wordt en dan erg triest dat je niet kan deelnemen. Wel goede raad van jou maar achteraf wel jammer!
Ooh dat is wel hartstikke gaaf.. RLS kan je maken of je breken...quote:Op zaterdag 10 februari 2024 10:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja het is echt jammer dat het zo moet gaan
Onder tussen is ze veel in programma's te zien geweest.
Maar een RLS met stream zal ze nooit doen
Goh ik krijg er gelijk trek van, ik slinger vanavond ook m'n frituur aan..quote:
Denk dat het zuurvlees is.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 10:35 schreef Lovely het volgende:
[..]
Kom ik op tv met mijn frietje saté
DIe zit er nog aanquote:Op zaterdag 10 februari 2024 10:27 schreef Lovely het volgende:
[..]
Tja had ik nu dus niet door..
Hoe is met je teen afgelopen dan?..
Denk het ook, maar moest daar ineens aan denken..quote:
Jij hebt ook altijd wat.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 10:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
DIe zit er nog aan![]()
Zat een stukje nagel ingegroeid en die trok ik er uit, onstond een gaatje![]()
Even in de gaten houden dat hij niet opnieuw gaat ingroeien
Gelukkig maar..quote:Op zaterdag 10 februari 2024 10:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
DIe zit er nog aan![]()
Zat een stukje nagel ingegroeid en die trok ik er uit, onstond een gaatje![]()
Even in de gaten houden dat hij niet opnieuw gaat ingroeien
ja, daarom moet je eigenlijk als ondernemer daar niet aan mee willen doenquote:Op zaterdag 10 februari 2024 10:36 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ooh dat is wel hartstikke gaaf.. RLS kan je maken of je breken...
ALs je altijd wat hebt hoef je je ook niet te vervelen denk ik dan maarquote:Op zaterdag 10 februari 2024 10:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jij hebt ook altijd wat.![]()
Tegen ingroeien een watje er tussen stoppen en zeker niet te kort afknippen Muts.
Ik merk wel dat het als je ouder wordt ook moeilijker wordt om die dingen te knippenquote:Op zaterdag 10 februari 2024 10:43 schreef Lovely het volgende:
[..]
Gelukkig maar..
Zorgen dat je het goed afknipt..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |