Goedemorgen Lovy.quote:
DGK was de eerste keer dat ik ging streamen.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 09:49 schreef Frummelie het volgende:
Tsjaaa dat waren nog eens gouden tijden van de gouden kooi.. heerlijk!
Ik moest altijd zo lachen om mijn moeder... als ze bij me was, was het eerste wat ze zei... zet effe je lappie aan ik wil gouden kooien...
Haha ja bij de beesten af maar wel genieten, ging soms wel te ver... zou nu allemaal niet meer kunnen... en terecht..quote:Op zaterdag 10 februari 2024 09:50 schreef Lovely het volgende:
Heb daar niet veel naar gekeken.. maar ging er soms wel heftig aan toe
Nee, dat kan zeker niet meer.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 09:56 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Haha ja bij de beesten af maar wel genieten, ging soms wel te ver... zou nu allemaal niet meer kunnen... en terecht..
Ja mocht er een ruzie op de streams komen dan komt er meteen een slquote:Op zaterdag 10 februari 2024 09:56 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Haha ja bij de beesten af maar wel genieten, ging soms wel te ver... zou nu allemaal niet meer kunnen... en terecht..
Big Brother gaat daar ook redelijk ver in. Bij een jaar van je leven kregen ze wel net iets meer vrijheid.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 09:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, dat kan zeker niet meer.
Maar ik moet wel zeggen dat ik het allemaal wel overdreven vind wat nu niet meer mag
Morguh Enginequote:Op zaterdag 10 februari 2024 09:59 schreef engine het volgende:
[..]
Big Brother gaat daar ook redelijk ver in. Bij een jaar van je leven kregen ze wel net iets meer vrijheid.
Goedemorgen
Ooh wat gaaf toen was je ook al mod? Ik zat volgens mij op het gouden kooi forum... van SBS of klep ik nu uit m'n nek?quote:Op zaterdag 10 februari 2024 09:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
DGK was de eerste keer dat ik ging streamen.
Heb heel wat streamverslagen geschreven over DGK. Niet voor hier was toen mod en later admin elders.
Daar hadden we echt een rooster van wie wanneer de SV bij hield zodat er altijd iemand was.
Heb vorig jaar trouwens ook hier over BB en EJVJL SV gemaakt, dit jaar had ik mij voorgenomen dat niet meer te doen dan.
Gelukkig zijn er andere die het heel goed doen
Wel jammerquote:Op zaterdag 10 februari 2024 09:59 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja mocht er een ruzie op de streams komen dan komt er meteen een sl
Ja, maar niet hier hoor op een ander forum. Volgens mij bestaat dat al niet meerquote:Op zaterdag 10 februari 2024 10:01 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ooh wat gaaf toen was je ook al mod? Ik zat volgens mij op het gouden kooi forum... van SBS of klep ik nu uit m'n nek?
Ja dat weet ik dat jij dat ook onder je hoede man... heerlijk veeel werk... respect voor diegene die het bijhouden..
Het is nu een beetje te inderdaad wordt erg snel ingegrepen maar ook jammer dat sommige forummers gaan mailen en klagen.. dan krijg je dat...quote:Op zaterdag 10 februari 2024 09:59 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja mocht er een ruzie op de streams komen dan komt er meteen een sl
Dat begreep ik indd helemaal niks van..quote:Op zaterdag 10 februari 2024 10:05 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Het is nu een beetje te inderdaad wordt erg snel ingegrepen maar ook jammer dat sommige forummers gaan mailen en klagen.. dan krijg je dat...
Ook onder dezelfde naam?quote:Op zaterdag 10 februari 2024 10:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, maar niet hier hoor op een ander forum. Volgens mij bestaat dat al niet meer
Geen idee of er een van SBS 6 was zou maar zo kunnen
Ja volgens mij heeft dat een hoop kapot gemaakt aan de streamsquote:Op zaterdag 10 februari 2024 10:05 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Het is nu een beetje te inderdaad wordt erg snel ingegrepen maar ook jammer dat sommige forummers gaan mailen en klagen.. dan krijg je dat...
Neej jammer, verpest veel..quote:Op zaterdag 10 februari 2024 10:06 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dat begreep ik indd helemaal niks van..
Ja echt heel veel... maar ik begrijp het wel, zij willen d'r handen ook niet branden zo moeilijk in deze tijd.. je hebt zo een bak ellende.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 10:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja volgens mij heeft dat een hoop kapot gemaakt aan de streams
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |