Mssn omdat je een leesbril op hebt nuquote:Op vrijdag 9 februari 2024 16:34 schreef Iceage het volgende:
[..]
Vreemd bij mij waren die ik gegeven had altijd blauw.
Ja hier ook en nog steeds...quote:Op vrijdag 9 februari 2024 16:34 schreef Iceage het volgende:
[..]
Vreemd bij mij waren die ik gegeven had altijd blauw.
quote:Op vrijdag 9 februari 2024 16:35 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Mssn omdat je een leesbril op hebt nu
Naar settings gaan op overig klikken daar kan je advertenties uitzettenquote:Op vrijdag 9 februari 2024 16:38 schreef Iceage het volgende:
Hulp gevraagd voor Frummelie. Hoe zet ze op haar mobiel de advertenties uit ?
Dat zei ik ook maar ze ziet het op mobiel niet. (ik heb geen idee wbt mobiel fokken)quote:Op vrijdag 9 februari 2024 16:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Naar settings gaan op overig klikken daar kan je advertenties uitzetten
Moet ze even de desktop versie weer aanzetten wat ze net had Ik heb het hier op m obiel nl wel staan.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 16:41 schreef Iceage het volgende:
[..]
Dat zei ik ook maar ze ziet het op mobiel niet. (ik heb geen idee wbt mobiel fokken)
Toedelsquote:Op vrijdag 9 februari 2024 16:44 schreef Iceage het volgende:
Ik moet echt weg nu.
Veel plezier verder samen en een fijn weekend.
Take Care en Carry on!
Een heel fijn weekend Icequote:Op vrijdag 9 februari 2024 16:44 schreef Iceage het volgende:
Ik moet echt weg nu.
Take Care en Carry on!
Normaal vraag ik er geld voor maar ben met pensioenquote:Op vrijdag 9 februari 2024 16:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Moet ze even de desktop versie weer aanzetten wat ze net had Ik heb het hier op m obiel nl wel staan.
Frum houdt ons allemaal wel bezig vandaag
Een extraatje is dan toch extra welkomquote:Op vrijdag 9 februari 2024 16:47 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Normaal vraag ik er geld voor maar ben met pensioen
Ben niet hebberigquote:Op vrijdag 9 februari 2024 16:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Een extraatje is dan toch extra welkom
quote:
Haha... het is toch wel erg hé...quote:Op vrijdag 9 februari 2024 16:38 schreef Iceage het volgende:
En nogmaals dank je wel...quote:Op vrijdag 9 februari 2024 16:44 schreef Iceage het volgende:
Ik moet echt weg nu.
Take Care en Carry on!
Wow wat is dat relaxed zonder advertenties... me happy..quote:Op vrijdag 9 februari 2024 16:38 schreef Iceage het volgende:
Thnx gelukt hoor....quote:Op vrijdag 9 februari 2024 16:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Naar settings gaan op overig klikken daar kan je advertenties uitzetten
Wat een productieve dagquote:Op vrijdag 9 februari 2024 17:23 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Thnx gelukt hoor....![]()
Heerlijk relaxed zo... nu loop ik ook niet meer vast....
Jahhhh verschrikkelijk... maar ik ben reteblij met jullie allemaal, jullie hebben me lekker op weg geholpen... nogmaals dank...quote:Op vrijdag 9 februari 2024 16:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Moet ze even de desktop versie weer aanzetten wat ze net had Ik heb het hier op m obiel nl wel staan.
Frum houdt ons allemaal wel bezig vandaag
ALtijd fijn iemand die blij isquote:Op vrijdag 9 februari 2024 17:25 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Jahhhh verschrikkelijk... maar ik ben reteblij met jullie allemaal, jullie hebben me lekker op weg geholpen... nogmaals dank...![]()
![]()
Posten gaat ook veel sneller/makkelijkerquote:Op vrijdag 9 februari 2024 17:21 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Wow wat is dat relaxed zonder advertenties... me happy..
Ja echt, ik ga als de brandweer...quote:Op vrijdag 9 februari 2024 17:31 schreef Lovely het volgende:
[..]
Posten gaat ook veel sneller/makkelijker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |