abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_212360002
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2024 15:22 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Wat ik al zei, daar kunnen we achteraf blij om zijn dat het een stel debielen waren. Maar ze werden opgehitst door de oud president die claimde dat de verkiezingen doorgestoken kaart waren.
Wat is het nu? Waren het een ongevaarlijk stel debielen of was de democratie aan het wankelen?

Het kan niet allebei waar zijn.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_212360011
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2024 15:23 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
Het doel was niet de bestorming dat was een middel. Pence moest onder druk gezet worden om fake stemmen van kiesmannen te tellen in plaats van de echte voor Biden.
Dat is speculatie.
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_212360020
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2024 15:24 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Dat is speculatie.
Nee, dat is geen speculatie. Dat staat in de stukken van Trumps advocaten. Zie bv. https://en.wikipedia.org/wiki/Trump_fake_electors_plot
“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin
pi_212360026
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2024 13:58 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Zelfs een seniele Biden is een beter idee dan Trump. Dat zegt heel wat over laatstgenoemde
U sure?

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_212360030
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2024 15:16 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Hoezo staat de democratie nou weer te wankelen?
Oa kiezersonderdrukking, politisering van rechterlijke macht, zaken als gerrymandering, corruptie.
Amerika is verre van het voorbeeld dat je moet volgen voor een goed functionerende democratie.
Цой жив
pi_212360035
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2024 15:24 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
Nee, dat is geen speculatie. Dat staat in de stukken van Trumps advocaten.
Geef maar een link naar die stukken dan.
pi_212360044
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2024 15:25 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Geef maar een link naar die stukken dan.
Je kunt ze via wikipedia terugvinden net als uitleg enzo https://en.wikipedia.org/wiki/Trump_fake_electors_plot
“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin
  vrijdag 9 februari 2024 @ 15:27:01 #158
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_212360060
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2024 15:20 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
door de vele crisissen die zijn ontstaan doordat er een zwakke president zit?
Ja, je dure boodschappen komt door Biden. :')

Ik kan me ook nog een zwakke president herinneren die als een schoothondje in de mand van het Kremlin lag en bijna een kernoorlog met Noord Korea is begonnen vanwege wat debiele tweets.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_212360061
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2024 15:20 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
En wat heb ik als Europeaan precies er aan dat de bruggen in de vs goed onderhouden worden en dat ze hun wapenwet hebben aangescherpt als mijn boodschappen onbetaalbaar zijn geworden door de vele crisissen die zijn ontstaan doordat er een zwakke president zit?

Trump heeft meer gedaan voor de Navo dan Biden. Dankzij Trump weten Europese leiders dat Defensie niet gratis is en dat we zelf de broek op moeten houden.
Hoogleraar economie gespot.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_212360073
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2024 15:26 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
Je kunt ze via wikipedia terugvinden net als uitleg enzo https://en.wikipedia.org/wiki/Trump_fake_electors_plot
Het is werkelijk een enorme pagina die ik niet ga uitpluizen.

Waar zijn stukken van de advocaten van Trump waarin staat dat de bestorming als doel had Mike Pence onder druk te zetten?
pi_212360078
quote:
2s.gif Op vrijdag 9 februari 2024 15:27 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Hoogleraar economie gespot.
Nou, heb er toevallig wel een master in.
pi_212360096
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2024 15:27 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Zeker.
quote:
Ik kan me ook nog een zwakke president herinneren die als een schoothondje in de mand van het Kremlin lag en bijna een kernoorlog met Noord Korea is begonnen vanwege wat debiele tweets.
Nou, dat kan ik me niet herinneren. Ik herinner me een president die heel duidelijk een grens stelde aan Noord Korea en die 4 jaar lang de rust heeft weten te bewaren op de wereld.

Dat nu iedere despoot zijn kans ruikt is simpel en allen omdat er een zwakke president zit in de vs.
pi_212360098
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2024 15:28 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Nou, heb er toevallig wel een master in.
En dan zijn je boodschappen nog steeds onbetaalbaar?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_212360109
quote:
5s.gif Op vrijdag 9 februari 2024 15:31 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
En dan zijn je boodschappen nog steeds onbetaalbaar?
Ik red me wel. Ik verdien veel geld.
  vrijdag 9 februari 2024 @ 15:33:26 #165
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_212360118
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2024 15:27 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Als je al zo moet dramatiseren om iets van een punt te maken..

Ook wel toevallig dat Rusland betrekkelijk rustig was onder Trump. Doet je afvragen wie het schoothondje van wie was.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_212360125
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2024 15:28 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Het is werkelijk een enorme pagina die ik niet ga uitpluizen.

Waar zijn stukken van de advocaten van Trump waarin staat dat de bestorming als doel had Mike Pence onder druk te zetten?
Dit is denk ik meer leeswerk en moeilijker om doorheen te komen, het is makkelijker via Wikipedia, en je kunt doorklikken naar de pagina over Eastman memo's. Maar goed, zoals je vraagt, hier heb je de memo's van Eastman:

https://edition.cnn.com/2(...)tman-memo/index.html
https://edition.cnn.com/2(...)-election/index.html

Je hebt ook een eerder document van Chesebro, die mag je zelf erbij zoeken. Hier heb je een artikeltje van AP over zijn guilty plea in het plot, voor de staat Georgia, ofschoon zijn schrijfsels niet specifiek waren voor Georgia (wat op zich al erg genoeg zou zijn, maar ok): Lawyer Kenneth Chesebro pleads guilty over efforts to overturn Trump’s 2020 loss in Georgia
  Moderator vrijdag 9 februari 2024 @ 15:47:13 #167
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_212360267
En toen zei Poetin:

Als jullie stoppen met wapens leveren is de oorlog zo voorbij.

Ja klopt, want dan kan je gewoon het hele land annexeren _O-

Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_212360269
Onbetaalbaar maar toch prima te betalen.

Only on de foks kan iemand dat als argument gebruiken en denken nog gelijk te hebben ook.
pi_212360293
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2024 15:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
En toen zei Poetin:

Als jullie stoppen met wapens leveren is de oorlog zo voorbij.

Ja klopt, want dan kan je gewoon het hele land annexeren _O-

[ afbeelding ]
Maar laten we vooral blijven hopen dat vriendje Trump gekozen wordt in november. Dan heb je pas echt stront aan de knikker.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  Moderator vrijdag 9 februari 2024 @ 15:50:02 #170
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_212360306
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2024 15:48 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]
Maar laten we vooral blijven hopen dat vriendje Trump gekozen wordt in november. Dan heb je pas echt stront aan de knikker.
Die Trump gaat de verkiezing gewoon winnen dus we kunnen met onze NAVO beter een plan-B verzinnen. Westerse wereld staat hevig onder druk
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_212360313
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2024 15:47 schreef Scorpie het volgende:
Onbetaalbaar maar toch prima te betalen.

Only on de foks kan iemand dat als argument gebruiken en denken nog gelijk te hebben ook.
Als je moeite hebt met figuurlijk taalgebruik en als rasechte Asperger blijft focussen op minimale details en bijzaken en daarbij de hoofdzaken uit het oog verliest is het inderdaad lastig als iemand figuurlijk spreekt.

De hoofdzaak is de hoge inflatie. Of ik mijn boodschappen wel of niet kan betalen doet niet terzake.
pi_212360350
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 februari 2024 15:50 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Als je moeite hebt met figuurlijk taalgebruik en als rasechte Asperger blijft focussen op minimale details en bijzaken en daarbij de hoofdzaken uit het oog verliest is het inderdaad lastig als iemand figuurlijk spreekt.

De hoofdzaak is de hoge inflatie. Of ik mijn boodschappen wel of niet kan betalen doet niet terzake.
Misschien moet je nog iets persoonlijker worden en nog meer op de man spelen, dan ga je zelf nog in je eigen argument geloven ook!
  vrijdag 9 februari 2024 @ 15:54:16 #173
491169 cleanfreak
Houd van schoonmaken
pi_212360354
Dit interview laat wederom zien hoe gevaarlijk en onbetrouwbaar Washington eigenlijk is. Het maakt uit niet welke president er zit. Het beleid blijft hetzelfde.
pi_212360368
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2024 15:53 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Misschien moet je nog iets persoonlijker worden en nog meer op de man spelen, dan ga je zelf nog in je eigen argument geloven ook!
Dat doe ik al.
pi_212360398
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2024 15:54 schreef cleanfreak het volgende:
Dit interview laat wederom zien hoe gevaarlijk en onbetrouwbaar Washington eigenlijk is. Het maakt uit niet welke president er zit. Het beleid blijft hetzelfde.
Dat lijkt me niet.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')