Wat is het nu? Waren het een ongevaarlijk stel debielen of was de democratie aan het wankelen?quote:Op vrijdag 9 februari 2024 15:22 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Wat ik al zei, daar kunnen we achteraf blij om zijn dat het een stel debielen waren. Maar ze werden opgehitst door de oud president die claimde dat de verkiezingen doorgestoken kaart waren.
Dat is speculatie.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 15:23 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Het doel was niet de bestorming dat was een middel. Pence moest onder druk gezet worden om fake stemmen van kiesmannen te tellen in plaats van de echte voor Biden.
Nee, dat is geen speculatie. Dat staat in de stukken van Trumps advocaten. Zie bv. https://en.wikipedia.org/wiki/Trump_fake_electors_plotquote:
U sure?quote:Op vrijdag 9 februari 2024 13:58 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Zelfs een seniele Biden is een beter idee dan Trump. Dat zegt heel wat over laatstgenoemde
Oa kiezersonderdrukking, politisering van rechterlijke macht, zaken als gerrymandering, corruptie.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 15:16 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Hoezo staat de democratie nou weer te wankelen?
Geef maar een link naar die stukken dan.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 15:24 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Nee, dat is geen speculatie. Dat staat in de stukken van Trumps advocaten.
Je kunt ze via wikipedia terugvinden net als uitleg enzo https://en.wikipedia.org/wiki/Trump_fake_electors_plotquote:Op vrijdag 9 februari 2024 15:25 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Geef maar een link naar die stukken dan.
Ja, je dure boodschappen komt door Biden.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 15:20 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
door de vele crisissen die zijn ontstaan doordat er een zwakke president zit?
Hoogleraar economie gespot.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 15:20 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
En wat heb ik als Europeaan precies er aan dat de bruggen in de vs goed onderhouden worden en dat ze hun wapenwet hebben aangescherpt als mijn boodschappen onbetaalbaar zijn geworden door de vele crisissen die zijn ontstaan doordat er een zwakke president zit?
Trump heeft meer gedaan voor de Navo dan Biden. Dankzij Trump weten Europese leiders dat Defensie niet gratis is en dat we zelf de broek op moeten houden.
Het is werkelijk een enorme pagina die ik niet ga uitpluizen.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 15:26 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Je kunt ze via wikipedia terugvinden net als uitleg enzo https://en.wikipedia.org/wiki/Trump_fake_electors_plot
Nou, heb er toevallig wel een master in.quote:
Zeker.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 15:27 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ja, je dure boodschappen komt door Biden.![]()
Nou, dat kan ik me niet herinneren. Ik herinner me een president die heel duidelijk een grens stelde aan Noord Korea en die 4 jaar lang de rust heeft weten te bewaren op de wereld.quote:Ik kan me ook nog een zwakke president herinneren die als een schoothondje in de mand van het Kremlin lag en bijna een kernoorlog met Noord Korea is begonnen vanwege wat debiele tweets.
En dan zijn je boodschappen nog steeds onbetaalbaar?quote:Op vrijdag 9 februari 2024 15:28 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Nou, heb er toevallig wel een master in.
Ik red me wel. Ik verdien veel geld.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 15:31 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
En dan zijn je boodschappen nog steeds onbetaalbaar?
Als je al zo moet dramatiseren om iets van een punt te maken..quote:Op vrijdag 9 februari 2024 15:27 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ja, je dure boodschappen komt door Biden.![]()
Ik kan me ook nog een zwakke president herinneren die als een schoothondje in de mand van het Kremlin lag en bijna een kernoorlog met Noord Korea is begonnen vanwege wat debiele tweets.
Dit is denk ik meer leeswerk en moeilijker om doorheen te komen, het is makkelijker via Wikipedia, en je kunt doorklikken naar de pagina over Eastman memo's. Maar goed, zoals je vraagt, hier heb je de memo's van Eastman:quote:Op vrijdag 9 februari 2024 15:28 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Het is werkelijk een enorme pagina die ik niet ga uitpluizen.
Waar zijn stukken van de advocaten van Trump waarin staat dat de bestorming als doel had Mike Pence onder druk te zetten?
Maar laten we vooral blijven hopen dat vriendje Trump gekozen wordt in november. Dan heb je pas echt stront aan de knikker.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 15:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
En toen zei Poetin:
Als jullie stoppen met wapens leveren is de oorlog zo voorbij.
Ja klopt, want dan kan je gewoon het hele land annexeren
[ afbeelding ]
Die Trump gaat de verkiezing gewoon winnen dus we kunnen met onze NAVO beter een plan-B verzinnen. Westerse wereld staat hevig onder drukquote:Op vrijdag 9 februari 2024 15:48 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Maar laten we vooral blijven hopen dat vriendje Trump gekozen wordt in november. Dan heb je pas echt stront aan de knikker.
Als je moeite hebt met figuurlijk taalgebruik en als rasechte Asperger blijft focussen op minimale details en bijzaken en daarbij de hoofdzaken uit het oog verliest is het inderdaad lastig als iemand figuurlijk spreekt.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 15:47 schreef Scorpie het volgende:
Onbetaalbaar maar toch prima te betalen.
Only on de foks kan iemand dat als argument gebruiken en denken nog gelijk te hebben ook.
Misschien moet je nog iets persoonlijker worden en nog meer op de man spelen, dan ga je zelf nog in je eigen argument geloven ook!quote:Op vrijdag 9 februari 2024 15:50 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Als je moeite hebt met figuurlijk taalgebruik en als rasechte Asperger blijft focussen op minimale details en bijzaken en daarbij de hoofdzaken uit het oog verliest is het inderdaad lastig als iemand figuurlijk spreekt.
De hoofdzaak is de hoge inflatie. Of ik mijn boodschappen wel of niet kan betalen doet niet terzake.
Dat doe ik al.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 15:53 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Misschien moet je nog iets persoonlijker worden en nog meer op de man spelen, dan ga je zelf nog in je eigen argument geloven ook!
Dat lijkt me niet.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 15:54 schreef cleanfreak het volgende:
Dit interview laat wederom zien hoe gevaarlijk en onbetrouwbaar Washington eigenlijk is. Het maakt uit niet welke president er zit. Het beleid blijft hetzelfde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |