abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_212358972
Tucker deelt zijn opinie over het interview

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_212358975
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2024 13:47 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Dat kan. Dat maakt hem niet verward maar een politicus, Nederlandse politiek zit er vol mee.

Een minister van klimaat en energie bijvoorbeeld die niet weet hoe je met kernenergie een huis verwarmt. Maar het is pas een probleem bij Trump begrijp ik?

Liever een seniele ouwe braadzak dan Trump.

Lijkt me een extreem geval van Trump derangement syndrome.
Wat vaak is, is dat bij een hele hoop slechte eigenschappen die een politius kan hebben, Trump de overtreffende trap is.
Цой жив
pi_212358982
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2024 13:48 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Huh, hoe kom je hier nou bij?

In de 50 minuten die ik heb gezien is Trump 0 keer benoemd.
Dan snap je het niet. Carlson is/was FOX = Trump. Je kunt dit niet los van elkaar zien. De invloed van Rusland op de presidentiële verkiezingen in de VS is erg groot en wordt ook gestuurd via social media. Zij willen ook dat Trump zijn tweede termijn krijgt, omdat daarmee de grootste financiële speler voor Oekraïne van tafel verdwijnt.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_212359004
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2024 13:48 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Ik was er niet bij dus ik weet het niet zeker. Wat ik wel zeker weet is dat Biden na 30 seconden niet meer weet waar hij over aan het praten is en regelrecht wartaal uitslaat.
Als Trump aan het ratelen is, lijkt het vaak ook dat hij halverwege de zin niet meer weet hoe hij de zin is begonnen. Bij Trump lijkt het meer op iemand die strak staat van de coke.
Цой жив
pi_212359008
Ik denk dat Trump en Poetin wel handjeklap kunnen doen, dan houdt Poetin gewoon wat stukken Oekraïne die ooit zijn toegewezen aan die USSR staat, maar eigenlijk historisch Russisch waren. Dan stopt ook die onzinnige gehaktmolen daar.
pi_212359011
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2024 13:48 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]
Een minister van klimaat vergelijken met de status van POTUS is nogal appels met peren, vind je ook niet?
Ja daar heb je gelijk in. Als minister van klimaat en energie is het veel kwalijker als je niks begrijpt van klimaat en energie, je bent immers de vakminister.

Een Potus staat overal boven en kan onmogelijk overal verstand van hebben, daar heeft hij ministers voor.

Dus je hebt gelijk, voor een vakminister is het veel kwalijker dat hij zijn portefeuille niet begrijpt dan een Potus die onmogelijk deskundig kan zijn op ieder beleidsterrein.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_212359016
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2024 13:52 schreef Zwoerd het volgende:

[..]
Als Trump aan het ratelen is, lijkt het vaak ook dat hij halverwege de zin niet meer weet hoe hij de zin is begonnen. Bij Trump lijkt het meer op iemand die strak staat van de coke.
Ok.
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_212359025
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2024 13:49 schreef Zwoerd het volgende:

[..]
Wat vaak is, is dat bij een hele hoop slechte eigenschappen die een politius kan hebben, Trump de overtreffende trap is.
Ik denk dat dat voortvloeit uit je Trump derangement syndrome en dat dat in werkelijkheid wel meevalt.
pi_212359026
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2024 13:48 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Huh, hoe kom je hier nou bij?

In de 50 minuten die ik heb gezien is Trump 0 keer benoemd.
En is Biden daarin wel benoemd en heeft Poetin daarbij Biden ook een seniele oude gek genoemd zoals sommige hier dat doen. :')
  vrijdag 9 februari 2024 @ 13:54:16 #100
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_212359027
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2024 13:50 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]
Dan snap je het niet. Carlson is/was FOX = Trump. Je kunt dit niet los van elkaar zien. De invloed van Rusland op de presidentiële verkiezingen in de VS is erg groot en wordt ook gestuurd via social media. Zij willen ook dat Trump zijn tweede termijn krijgt, omdat daarmee de grootste financiële speler voor Oekraïne van tafel verdwijnt.
Oké, maar dan nog zie ik niet in hoe het interview op inhoud bijdraagt aan de campagne van de republikeinen/ Trump.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_212359035
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2024 13:54 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Ik denk dat dat voortvloeit uit je Trump derangement syndrome en dat dat in werkelijkheid wel meevalt.
Ok.
Цой жив
  vrijdag 9 februari 2024 @ 13:55:14 #102
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_212359036
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2024 13:54 schreef Basp1 het volgende:

[..]
En is Biden daarin wel benoemd en heeft Poetin daarbij Biden ook een seniele oude gek genoemd zoals sommige hier dat doen. :')
Met alle respect, dat vinden de Amerikanen zelf zo langzamerhand ook.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_212359042
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2024 13:54 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Oké, maar dan nog zie ik niet in hoe het interview op inhoud bijdraagt aan de campagne van de republikeinen/ Trump.
Niet? Putin: "Jullie hebben problemen aan de grens, met migratie en staatsschuld"

https://nos.nl/video/2508(...)-polen-aan-te-vallen

Dat is directe Trump praat en een aanval op het beleid van Biden en de democraten.
pi_212359045
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2024 13:50 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]
Welke invloed van Rusland op de verkiezingen?

Bedoel je invloed die vooral geplugd werd vanuit de democraten en waar inmiddels geen flinter bewijs van over is gebleven?
pi_212359054
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2024 13:55 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Met alle respect, dat vinden de Amerikanen zelf zo langzamerhand ook.
Alleen die hard Trump haters ontkennen nog dat biden seniel is

De haat voor Trump is groter is dan het belang van goed transparant bestuur.
  Forum Admin vrijdag 9 februari 2024 @ 13:58:54 #106
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_212359065
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2024 13:57 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Alleen die hard Trump haters ontkennen nog dat biden seniel is

De haat voor Trump is groter is dan het belang van goed transparant bestuur.
Zelfs een seniele Biden is een beter idee dan Trump. Dat zegt heel wat over laatstgenoemde
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_212359098
twitter
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_212359106
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2024 13:56 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]
Niet? Putin: "Jullie hebben problemen aan de grens, met migratie en staatsschuld"

https://nos.nl/video/2508(...)-polen-aan-te-vallen

Dat is directe Trump praat en een aanval op het beleid van Biden en de democraten.
Al is sinds deze week de Republikeinse partij wel de partij van de open grenzen. De Democraten wilden er graag iets aan doen, maar de Republikeinen liever niet, want dan zou Trump niks meer hebben om campagne op te voeren.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_212359120
quote:
2s.gif Op vrijdag 9 februari 2024 14:02 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Al is sinds deze week de Republikeinse partij wel de partij van de open grenzen. De Democraten wilden er graag iets aan doen, maar de Republikeinen liever niet, want dan zou Trump niks meer hebben om campagne op te voeren.
Trump heeft 101 argumenten om het democratische beleid onderuit te halen; velen van zijn achterban geloven toch wel wat hij zegt, of dat nu gebaseerd is op feiten of niet.
pi_212359221
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2024 13:58 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Zelfs een seniele Biden is een beter idee dan Trump. Dat zegt heel wat over laatstgenoemde
Tja, dat is een mening. Wij hebben er helaas geen invloed op.
pi_212359303
quote:

[..]
Op basis van?

Ik vind beiden een slecht idee.
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 9 februari 2024 @ 14:23:12 #112
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_212359348
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2024 14:19 schreef VEM2012 het volgende:

Dat zijn ze ook, maar de één is toch net even een slechter idee dan de ander.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_212359349
quote:

[..]
Op basis van?

Trumps domheid, zijn dictatoriale trekjes, makkelijk beïnvloedbaar door wat complimentjes en vooral geld, instabiele persoonlijkheid, alles draait uiteindelijk alleen om hemzelf...
Цой жив
  Forum Admin vrijdag 9 februari 2024 @ 14:26:44 #114
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_212359374
quote:

[..]
Op basis van?

De dingen die Trump heeft gezegd te doen.

Ik had ook liever iemand anders dan Biden of Trump gezien.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_212359438
Dat het rijkste en machtigste land ter wereld straks (waarschijnlijk) weer de keus heeft tussen die 2 oude mannen is al te zot voor woorden an sich.

Maar mocht Trump het onverhoopt worden, dan gaat dat voor Europa grote en negatieve gevolgen hebben.

Alleen daarom al snap ik niet waarom zoveel mensen hier zo'n grote fan van hem zijn.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_212359475
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 februari 2024 14:32 schreef StateOfMind het volgende:
Dat het rijkste en machtigste land ter wereld straks (waarschijnlijk) weer de keus heeft tussen die 2 oude mannen is al te zot voor woorden an sich.

Maar mocht Trump het onverhoopt worden, dan gaat dat voor Europa grote en negatieve gevolgen hebben.

Alleen daarom al snap ik niet waarom zoveel mensen hier zo'n grote fan van hem zijn.
Het is natuurlijk sowieso van de zotten dat we 80 jaar na het einde van de tweede wereldoorlog als grootste economie ter wereld van de Amerikanen afhankelijk zijn voor onze veiligheid.

Dat kan je niet aan Trump hangen, dat komt door 40 jaar lang naïef gebroken geweertjesbeleid.
  vrijdag 9 februari 2024 @ 14:35:46 #117
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_212359481
quote:

[..]
Beter voor wat dan eigenlijk?
  vrijdag 9 februari 2024 @ 14:37:25 #118
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_212359496
quote:

Dit zijn allemaal enge veronderstellingen, want boze Wolf Trump.

Maar volgens mij vult ome Joe zijn zakken op gasverkoop aan Europa?
pi_212359510
quote:

Omdat Trump voor zwakke mensen het idee van een sterke man is. Ondertussen is het een broekpoeper met een vervolgingsfetish.
Conscience do cost.
pi_212359524
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2024 14:35 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Beter voor wat dan eigenlijk?
Goede vraag. Niemand die het kan beantwoorden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')