Wat vaak is, is dat bij een hele hoop slechte eigenschappen die een politius kan hebben, Trump de overtreffende trap is.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 13:47 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Dat kan. Dat maakt hem niet verward maar een politicus, Nederlandse politiek zit er vol mee.
Een minister van klimaat en energie bijvoorbeeld die niet weet hoe je met kernenergie een huis verwarmt. Maar het is pas een probleem bij Trump begrijp ik?
Liever een seniele ouwe braadzak dan Trump.
Lijkt me een extreem geval van Trump derangement syndrome.
Dan snap je het niet. Carlson is/was FOX = Trump. Je kunt dit niet los van elkaar zien. De invloed van Rusland op de presidentiële verkiezingen in de VS is erg groot en wordt ook gestuurd via social media. Zij willen ook dat Trump zijn tweede termijn krijgt, omdat daarmee de grootste financiële speler voor Oekraïne van tafel verdwijnt.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 13:48 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Huh, hoe kom je hier nou bij?
In de 50 minuten die ik heb gezien is Trump 0 keer benoemd.
Als Trump aan het ratelen is, lijkt het vaak ook dat hij halverwege de zin niet meer weet hoe hij de zin is begonnen. Bij Trump lijkt het meer op iemand die strak staat van de coke.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 13:48 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Ik was er niet bij dus ik weet het niet zeker. Wat ik wel zeker weet is dat Biden na 30 seconden niet meer weet waar hij over aan het praten is en regelrecht wartaal uitslaat.
Ja daar heb je gelijk in. Als minister van klimaat en energie is het veel kwalijker als je niks begrijpt van klimaat en energie, je bent immers de vakminister.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 13:48 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Een minister van klimaat vergelijken met de status van POTUS is nogal appels met peren, vind je ook niet?
Ok.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 13:52 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Als Trump aan het ratelen is, lijkt het vaak ook dat hij halverwege de zin niet meer weet hoe hij de zin is begonnen. Bij Trump lijkt het meer op iemand die strak staat van de coke.
Ik denk dat dat voortvloeit uit je Trump derangement syndrome en dat dat in werkelijkheid wel meevalt.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 13:49 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Wat vaak is, is dat bij een hele hoop slechte eigenschappen die een politius kan hebben, Trump de overtreffende trap is.
En is Biden daarin wel benoemd en heeft Poetin daarbij Biden ook een seniele oude gek genoemd zoals sommige hier dat doen.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 13:48 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Huh, hoe kom je hier nou bij?
In de 50 minuten die ik heb gezien is Trump 0 keer benoemd.
Oké, maar dan nog zie ik niet in hoe het interview op inhoud bijdraagt aan de campagne van de republikeinen/ Trump.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 13:50 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dan snap je het niet. Carlson is/was FOX = Trump. Je kunt dit niet los van elkaar zien. De invloed van Rusland op de presidentiële verkiezingen in de VS is erg groot en wordt ook gestuurd via social media. Zij willen ook dat Trump zijn tweede termijn krijgt, omdat daarmee de grootste financiële speler voor Oekraïne van tafel verdwijnt.
Ok.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 13:54 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Ik denk dat dat voortvloeit uit je Trump derangement syndrome en dat dat in werkelijkheid wel meevalt.
Met alle respect, dat vinden de Amerikanen zelf zo langzamerhand ook.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 13:54 schreef Basp1 het volgende:
[..]
En is Biden daarin wel benoemd en heeft Poetin daarbij Biden ook een seniele oude gek genoemd zoals sommige hier dat doen.
Niet? Putin: "Jullie hebben problemen aan de grens, met migratie en staatsschuld"quote:Op vrijdag 9 februari 2024 13:54 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Oké, maar dan nog zie ik niet in hoe het interview op inhoud bijdraagt aan de campagne van de republikeinen/ Trump.
Welke invloed van Rusland op de verkiezingen?quote:Op vrijdag 9 februari 2024 13:50 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dan snap je het niet. Carlson is/was FOX = Trump. Je kunt dit niet los van elkaar zien. De invloed van Rusland op de presidentiële verkiezingen in de VS is erg groot en wordt ook gestuurd via social media. Zij willen ook dat Trump zijn tweede termijn krijgt, omdat daarmee de grootste financiële speler voor Oekraïne van tafel verdwijnt.
Alleen die hard Trump haters ontkennen nog dat biden seniel isquote:Op vrijdag 9 februari 2024 13:55 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Met alle respect, dat vinden de Amerikanen zelf zo langzamerhand ook.
Zelfs een seniele Biden is een beter idee dan Trump. Dat zegt heel wat over laatstgenoemdequote:Op vrijdag 9 februari 2024 13:57 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Alleen die hard Trump haters ontkennen nog dat biden seniel is
De haat voor Trump is groter is dan het belang van goed transparant bestuur.
Al is sinds deze week de Republikeinse partij wel de partij van de open grenzen. De Democraten wilden er graag iets aan doen, maar de Republikeinen liever niet, want dan zou Trump niks meer hebben om campagne op te voeren.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 13:56 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Niet? Putin: "Jullie hebben problemen aan de grens, met migratie en staatsschuld"
https://nos.nl/video/2508(...)-polen-aan-te-vallen
Dat is directe Trump praat en een aanval op het beleid van Biden en de democraten.
Trump heeft 101 argumenten om het democratische beleid onderuit te halen; velen van zijn achterban geloven toch wel wat hij zegt, of dat nu gebaseerd is op feiten of niet.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 14:02 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Al is sinds deze week de Republikeinse partij wel de partij van de open grenzen. De Democraten wilden er graag iets aan doen, maar de Republikeinen liever niet, want dan zou Trump niks meer hebben om campagne op te voeren.
Tja, dat is een mening. Wij hebben er helaas geen invloed op.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 13:58 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Zelfs een seniele Biden is een beter idee dan Trump. Dat zegt heel wat over laatstgenoemde
Op basis van?quote:Op vrijdag 9 februari 2024 13:58 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Zelfs een seniele Biden is een beter idee dan Trump. Dat zegt heel wat over laatstgenoemde
Dat zijn ze ook, maar de één is toch net even een slechter idee dan de ander.quote:
Trumps domheid, zijn dictatoriale trekjes, makkelijk beïnvloedbaar door wat complimentjes en vooral geld, instabiele persoonlijkheid, alles draait uiteindelijk alleen om hemzelf...quote:Op vrijdag 9 februari 2024 14:19 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Op basis van?
Ik vind beiden een slecht idee.
De dingen die Trump heeft gezegd te doen.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 14:19 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Op basis van?
Ik vind beiden een slecht idee.
Het is natuurlijk sowieso van de zotten dat we 80 jaar na het einde van de tweede wereldoorlog als grootste economie ter wereld van de Amerikanen afhankelijk zijn voor onze veiligheid.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 14:32 schreef StateOfMind het volgende:
Dat het rijkste en machtigste land ter wereld straks (waarschijnlijk) weer de keus heeft tussen die 2 oude mannen is al te zot voor woorden an sich.
Maar mocht Trump het onverhoopt worden, dan gaat dat voor Europa grote en negatieve gevolgen hebben.
Alleen daarom al snap ik niet waarom zoveel mensen hier zo'n grote fan van hem zijn.
Beter voor wat dan eigenlijk?quote:Op vrijdag 9 februari 2024 13:58 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dit zijn allemaal enge veronderstellingen, want boze Wolf Trump.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 14:32 schreef StateOfMind het volgende:
Dat het rijkste en machtigste land ter wereld straks (waarschijnlijk) weer de keus heeft tussen die 2 oude mannen is al te zot voor woorden an sich.
Maar mocht Trump het onverhoopt worden, dan gaat dat voor Europa grote en negatieve gevolgen hebben.
Alleen daarom al snap ik niet waarom zoveel mensen hier zo'n grote fan van hem zijn.
Omdat Trump voor zwakke mensen het idee van een sterke man is. Ondertussen is het een broekpoeper met een vervolgingsfetish.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 14:32 schreef StateOfMind het volgende:
Goede vraag. Niemand die het kan beantwoorden.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 14:35 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Beter voor wat dan eigenlijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |