quote:De oud-Fox News presentator zegt dat het zijn 'plicht' is om Amerikanen te informeren over wat er aan de hand is in Oekrane en om het verhaal van Poetin te delen. Carlson stelt dat Amerikanen eenzijdig nieuws voorgeschoteld krijgen en ongenformeerd zijn, omdat 'niemand hen de waarheid vertelt', zo beweert hij.
Online en op tv verspreidden Russische staatsmedia de afgelopen dagen foto's en video's van het bezoek van Carlson aan Moskou.
Carlson had eerder al eens geprobeerd om naar Moskou af te reizen voor een interview, maar dat werd volgens de presentator toen gedwarsboomd door Washington. De populaire presentator werd in april 2023 ontslagen.
Verspreidt complottheorien
Geruchten bevestigd: Vladimir Poetin laat zich interviewen door omstreden presentator Carlson
Aangepast 6 februari 2024 21:08
Vladimir Poetin en de Amerikaanse presentator Tucker CarlsonBeeld Editorial / AFP
De conservatieve Amerikaanse presentator Tucker Carlson gaat de Russische president Vladimir Poetin interviewen. Daarmee worden geruchten die de afgelopen dagen steeds hardnekkiger werden, bevestigd. Carlson gaat het interview delen via zijn eigen kanaal Tucker on X op het socialmediaplatform X.
De oud-Fox News presentator zegt dat het zijn 'plicht' is om Amerikanen te informeren over wat er aan de hand is in Oekrane en om het verhaal van Poetin te delen. Carlson stelt dat Amerikanen eenzijdig nieuws voorgeschoteld krijgen en ongenformeerd zijn, omdat 'niemand hen de waarheid vertelt', zo beweert hij.
Online en op tv verspreidden Russische staatsmedia de afgelopen dagen foto's en video's van het bezoek van Carlson aan Moskou.
Carlson had eerder al eens geprobeerd om naar Moskou af te reizen voor een interview, maar dat werd volgens de presentator toen gedwarsboomd door Washington. De populaire presentator werd in april 2023 ontslagen.
Carlson deelde steeds vaker complottheorien in zijn goed bekeken tv-programma's, wat de Fox-directie op een gegeven moment te veel werd. Een van de complottheorien die hij veelvuldig verspreidde, is die over omvolking: de samenzweringstheorie die ten onrechte beweert dat niet-witte mensen naar de VS worden gebracht om witte kiezers te vervangen.
Eerder al noemde Amerika-correspondent Erik Mouthaan een dergelijk interview Tuckers grote droom. "Op X heeft hij dan ook gezegd dat hij dit interview al heel lang wil."
Zo'n interview zou hem op dit moment ook goed van pas komen, vervolgt Mouthaan. "Tot voor kort was hij nog een beroemde tv-presentator met dagelijks ruim 3 miljoen kijkers, maar nu is hij afgezakt naar de randen van de complottheorien." Het zou dus kunnen dat hij zich met dit interview weer in de kijker wil spelen.zbronSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is wel een eigen topic waard. Carlson is een premier league leugenaar, maar heeft wel een relatief grote groep fans die alles wat hij zegt voor waarheid aannemen. Zeker met het hoog op de verkiezingen in de VS volgend jaar is dit erg interessant en tevens zorgwekkend om te volgen. Putin krijgt om zijn vergif rechtstreeks in de hoofden van ik vermoed voornamelijk maga figuren te injecteren.''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
Vorig jaar nog waarschuwde een van de hoogste generaals van de US Army dat China de slag om AI ging winnen en dat dit een groot probleem is. AI is niet specifiek een Westers idee verder. Sowieso is Europa de slag mondiaal aan het verliezen. Daar zou ik mij eens druk om maken…quote:Op vrijdag 9 februari 2024 11:52 schreef Korenfok het volgende: [..] noem eens waar ze verder in zijn, qua bedenken en creeren van technieken. De nieuwe (hype?) AI, komt gewoon uit westerse koppen. Alle super computers in de wereld, waar staan de meest? hoeveel chineze ontwerpen zitten hierin precies? Hoeveel gebruiken chinees geschreven software? etc. Ja china de koploper van innovatie.... en ideeen.
Dat was volgens mij langer dan een jaar geleden, maar men was idd bang dat China daar verder mee zou zijn.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 11:57 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Vorig jaar nog waarschuwde een van de hoogste generaals van de US Army dat China de slag om AI ging winnen en dat dit een groot probleem is. AI is niet specifiek een Westers idee verder. Sowieso is Europa de slag mondiaal aan het verliezen. Daar zou ik mij eens druk om maken…
idd, pronken met Amerikaanse technologie is nutteloos als hier de boel stilstaat.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 11:57 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Vorig jaar nog waarschuwde een van de hoogste generaals van de US Army dat China de slag om AI ging winnen en dat dit een groot probleem is. AI is niet specifiek een Westers idee verder. Sowieso is Europa de slag mondiaal aan het verliezen. Daar zou ik mij eens druk om maken…
Vooralsnog zijn de twee beste AI solutions met afstand van Amerikaanse origine.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 11:57 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
In welk opzicht is europa wat aan het verliezen?quote:Op vrijdag 9 februari 2024 11:57 schreef VEM2012 het volgende:
Sowieso is Europa de slag mondiaal aan het verliezen.
Maar korenfok noemt het Westers, want dan hoort hij er ook bij…quote:Op vrijdag 9 februari 2024 12:08 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Vooralsnog zijn de twee beste AI solutions met afstand van Amerikaanse origine.
nederland domineert die hele markt door ASML.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 11:57 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Een goed voorbeeld van hoe dit hele interview gebruikt gaat worden door de Republikeinen om Trump richting het Witte Huis te krijgen in november.quote:
Het ligt gevoelig merk ik. Ik zal het niet meer doen.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 12:11 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Wat is nou precies de relevantie van je obsessie met Biden in dit topic?
ja, en dat is westers.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 12:08 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Vooralsnog is het geen AI en worden ze vooral gebruikt om het internet te vervuilen met onzin die dan weer hun eigen model minder bruikbaar maakt.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 12:08 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
De industrie staat er slecht voor, wat dus inhoudt dat de economie een structureel probleem heeft. De democratie faalt opzichtig. R&D loopt achter, mede ook doordat de EU totaal verkeerd steun verleent en sowieso de Europeaan veel de risicomijdend is. Ik noem maar wat.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 12:11 schreef Basp1 het volgende:
[..]
In welk opzicht is europa wat aan het verliezen?
Onzin.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 12:14 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Vooralsnog is het geen AI en worden ze vooral gebruikt om het internet te vervuilen met onzin die dan weer hun eigen model minder bruikbaar maakt.
Nee hoor. Biden is ook te oud, laten die man in godsnaam het stokje overdragen aan een andere Democraat.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 12:12 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Het ligt gevoelig merk ik. Ik zal het niet meer doen.
Smakelijk gelachen ja, het Poolse leger dat letterlijk met paard en wagen richting de tanks rende.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 12:16 schreef KoosVogels het volgende:
Was deze al voorbijgekomen?
[ twitter ]
Waarom zou dit hier voorbij moeten komen als je gewoon het gehele interview kan kijken luisteren/kijken?quote:Op vrijdag 9 februari 2024 12:16 schreef KoosVogels het volgende:
Was deze al voorbijgekomen?
[ twitter ]
wij en amerika behoren niet allemaal tot die zelfde westerse cultuur?quote:Op vrijdag 9 februari 2024 12:11 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Maar korenfok noemt het Westers, want dan hoort hij er ook bij…
Je kan ook het hele interview bekijken en beluisteren en verder gewoon je mond houden.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 12:19 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Waarom zou dit hier voorbij moeten komen als je gewoon het gehele interview kan kijken luisteren/kijken?
Putin's claim dat hij (Rusland) dus ook geen interesse zou hebben in Polen, Letland of andere landen neem ik met een enorme berg zout. Wit Rusland is nagenoeg volledig onder controle van de Russen, Hongarije is met Orban op de hand van de Russen en ook op de Balkan zie je dat oude bondgenoten als Servi steeds meer richting de Russen bewegen.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 12:19 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Smakelijk gelachen ja, het Poolse leger dat letterlijk met paard en wagen richting de tanks rende.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |