abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † zaterdag 15 februari 2003 @ 19:57:54 #1
7074 moussy
kuttekop
pi_8500174
Ik neem aan dat dat niet als rollen te koop is de naam zegt het eigenlijk al Maar zijn die dingen in standaard maten te koop? Je weet wel die vreselijke leuke jaren 70 palmbomen posterbehangetjes Iemand enig idee waar je het koopt en wat het kost?
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_8500364
quote:
Op zaterdag 15 februari 2003 19:57 schreef moussy het volgende:
Ik neem aan dat dat niet als rollen te koop is de naam zegt het eigenlijk al Maar zijn die dingen in standaard maten te koop? Je weet wel die vreselijke leuke jaren 70 palmbomen posterbehangetjes Iemand enig idee waar je het koopt en wat het kost?
Ik was hier ook eens naar op zoek, maar nergens hadden ze die dingen. Best balen.

En ja, je kan ook concert posters als behang doen

† In Memoriam † zaterdag 15 februari 2003 @ 20:10:39 #3
7074 moussy
kuttekop
pi_8500486
quote:
Op zaterdag 15 februari 2003 20:06 schreef Gertjuh.dot.TK het volgende:

[..]

Ik was hier ook eens naar op zoek, maar nergens hadden ze die dingen. Best balen.

En ja, je kan ook concert posters als behang doen

Dat lijkt me niet zo geschikt op een babykamer
pi_8503386
Je kunt niet vroeg genoeg met die K3 onzin beginnen, toch?

Ontopic, ik heb ze ergens gezien, ik moet even het een en ander in gang zetten (in mijn hoofd) voor ik me weer herinner waar. Als ik het weet, meld ik het.

pi_8504321
Moussy, kijk es op Marktplaats of Ebay ofzo, er wordt in elk geval best veel jaren 70 behang aangeboden. Ik heb het niet bekeken maar zag wel een boel advertenties staan!

http://www.brandeis.nl/fotowand/fotoposters.html

[Dit bericht is gewijzigd door Dinus op 15-02-2003 22:42]

Zolang er was is, is er leven.
  † In Memoriam † zaterdag 15 februari 2003 @ 23:05:15 #6
7074 moussy
kuttekop
pi_8505439
quote:
Op zaterdag 15 februari 2003 22:28 schreef Dinus het volgende:
Moussy, kijk es op Marktplaats of Ebay ofzo, er wordt in elk geval best veel jaren 70 behang aangeboden. Ik heb het niet bekeken maar zag wel een boel advertenties staan!

http://www.brandeis.nl/fotowand/fotoposters.html

das van deco home, die hebben we hiero ook zitten als die niet al weer vertrokken is Misschien dat als ze de posters niet hier hebben dat ze ze wel hier heen kunnen krijgen Maandag ga ik proberen,vragen en zeuren, tenk joehoe!!
pi_8506513
moussy, wij kopen posters, muurposters, kinderposters etc allemaal bij posterplanet.nl
Ze zijn daar te koop tot 8 delig zelfs.
  † In Memoriam † zaterdag 15 februari 2003 @ 23:57:14 #8
7074 moussy
kuttekop
pi_8506788
Nou kan ik niet meer kiezen
nu nog ff een oplossing zoeken, want de muren zijn hoger dan de maat van de posters
pi_8510954
quote:
Op zaterdag 15 februari 2003 23:57 schreef moussy het volgende:
Nou kan ik niet meer kiezen
nu nog ff een oplossing zoeken, want de muren zijn hoger dan de maat van de posters
daar is vast wel wat op te verzinnen, aan deco afhankelijk van welke jullie kiezen. bv als jullie iets kiezen met aan de zijkant planten zou je een dunne laag piepschuim aan kunnen brengen op de muur en die opvullen met zijde nepplanten die terugkomen in de poster (dit kan leuk/mooi zijn als het niet om een te groot oppervlak gaat)

Ook een oplossing is zelf een muurschildering maken. die past altijd. Lukt het niet uit de losse hand dan met een diaprojector. Succes

pi_8511291
quote:
Op zondag 16 februari 2003 08:05 schreef Knorretje het volgende:

[..]

Ook een oplossing is zelf een muurschildering maken. die past altijd. Lukt het niet uit de losse hand dan met een diaprojector. Succes

Ja, leuk idee! Of een bekende laten maken, er was laatst iemand die beschilderde ook wel ramen van scholen
Zolang er was is, is er leven.
  † In Memoriam † zondag 16 februari 2003 @ 11:51:38 #11
7074 moussy
kuttekop
pi_8511824
quote:
Op zondag 16 februari 2003 08:05 schreef Knorretje het volgende:

[..]

daar is vast wel wat op te verzinnen, aan deco afhankelijk van welke jullie kiezen. bv als jullie iets kiezen met aan de zijkant planten zou je een dunne laag piepschuim aan kunnen brengen op de muur en die opvullen met zijde nepplanten die terugkomen in de poster (dit kan leuk/mooi zijn als het niet om een te groot oppervlak gaat)

Daar zat ik dus ook al aan te denken, maar het gaat om de hoogte.Het muurtje is 3,5 m hoog. De palmbomen van de palmboomposters stoppen bij het randje, dus die zou ik op zich wel door kunnen schilderen.. maar die lucht.... Ik heb ook al gedacht om er een elvenbos-kamertje van te maken, de gewone bomen. Dan kan ik de bovenkant opvullen met nep-blaadjes, die ik ook weer terug laat komen bij de poster en dan her en der tussen de bomen van die elfjes ophangen. Maar dat vind ik echt iets voor een meiden kamer, dus moeten we ff wachten tot we het geslacht weten
quote:
Dat was mn laatste optie... dat is zo'n bereklus om ff 3,5 x 3 te gaan beschilderen
ik heb weer eens wat verzonnen
pi_8514118
quote:
Op zondag 16 februari 2003 11:51 schreef moussy het volgende:
Dat was mn laatste optie... dat is zo'n bereklus om ff 3,5 x 3 te gaan beschilderen
ik heb weer eens wat verzonnen
maar je hoeft niet ieder millimetertje van de muur te schilderen natuurlijk
  zondag 16 februari 2003 @ 22:18:21 #13
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_8524647
In de Neckermann of de Otto zie ik ze altijd staan. En niet alleen die uit de jaren 70 maar ook wat leukere prints
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 16 februari 2003 @ 22:20:00 #14
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_8524712
Ik heb leuke Bob de Bouwer posters ontdekt op die site!

Hier in huis zit nog zo'n geweldige zonsondergang-op-een-palmenstrand onder het behang

Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_29648657
Op de fotobehangsite hebben ze er heel veel.
http://www.defotobehangsite.nl/

[ Bericht 48% gewijzigd door Erg-Chebbi op 15-08-2005 08:27:11 ]
pi_29648708
Leuk!

*inspiratie krijgt.
  † In Memoriam † donderdag 8 januari 2009 @ 21:17:31 #17
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_64826905
http://www.fotomuur.com/?p=welkom

Hier kun je je eigen foto of thema laten uitvergroten tot poster/fotobehang.
pi_64829906
ik had vroeger zo'n pakket, dan had je gewoon lichtblauw behang, en dan moest je er behangplaatjes van vissen, ondergrond, duikers e.d. erop behangen en dan had je je eigen aquarium en mn broertje had een muur van dino's.. misschien zulk soort iets is?
pi_64832105
Die quotes zijn raar

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 08-01-2009 22:53:52 ]
pi_64832571
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 21:17 schreef Loedertje het volgende:
http://www.fotomuur.com/?p=welkom

Hier kun je je eigen foto of thema laten uitvergroten tot poster/fotobehang.
goeie kick (Y) alle mensen in dit topic zijn inmiddels dood of hoogbejaard
0023
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')