quote:De oud-Fox News presentator zegt dat het zijn 'plicht' is om Amerikanen te informeren over wat er aan de hand is in Oekraïne en om het verhaal van Poetin te delen. Carlson stelt dat Amerikanen eenzijdig nieuws voorgeschoteld krijgen en ongeïnformeerd zijn, omdat 'niemand hen de waarheid vertelt', zo beweert hij.
Online en op tv verspreidden Russische staatsmedia de afgelopen dagen foto's en video's van het bezoek van Carlson aan Moskou.
Carlson had eerder al eens geprobeerd om naar Moskou af te reizen voor een interview, maar dat werd volgens de presentator toen gedwarsboomd door Washington. De populaire presentator werd in april 2023 ontslagen.
Verspreidt complottheorieën
Geruchten bevestigd: Vladimir Poetin laat zich interviewen door omstreden presentator Carlson
Aangepast 6 februari 2024 21:08
Vladimir Poetin en de Amerikaanse presentator Tucker CarlsonBeeld © Editorial / AFP
De conservatieve Amerikaanse presentator Tucker Carlson gaat de Russische president Vladimir Poetin interviewen. Daarmee worden geruchten die de afgelopen dagen steeds hardnekkiger werden, bevestigd. Carlson gaat het interview delen via zijn eigen kanaal Tucker on X op het socialmediaplatform X.
De oud-Fox News presentator zegt dat het zijn 'plicht' is om Amerikanen te informeren over wat er aan de hand is in Oekraïne en om het verhaal van Poetin te delen. Carlson stelt dat Amerikanen eenzijdig nieuws voorgeschoteld krijgen en ongeïnformeerd zijn, omdat 'niemand hen de waarheid vertelt', zo beweert hij.
Online en op tv verspreidden Russische staatsmedia de afgelopen dagen foto's en video's van het bezoek van Carlson aan Moskou.
Carlson had eerder al eens geprobeerd om naar Moskou af te reizen voor een interview, maar dat werd volgens de presentator toen gedwarsboomd door Washington. De populaire presentator werd in april 2023 ontslagen.
Carlson deelde steeds vaker complottheorieën in zijn goed bekeken tv-programma's, wat de Fox-directie op een gegeven moment te veel werd. Een van de complottheorieën die hij veelvuldig verspreidde, is die over omvolking: de samenzweringstheorie die ten onrechte beweert dat niet-witte mensen naar de VS worden gebracht om witte kiezers te vervangen.
Eerder al noemde Amerika-correspondent Erik Mouthaan een dergelijk interview Tuckers grote droom. "Op X heeft hij dan ook gezegd dat hij dit interview al heel lang wil."
Zo'n interview zou hem op dit moment ook goed van pas komen, vervolgt Mouthaan. "Tot voor kort was hij nog een beroemde tv-presentator met dagelijks ruim 3 miljoen kijkers, maar nu is hij afgezakt naar de randen van de complottheorieën." Het zou dus kunnen dat hij zich met dit interview weer in de kijker wil spelen.zbronSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is wel een eigen topic waard. Carlson is een premier league leugenaar, maar heeft wel een relatief grote groep fans die alles wat hij zegt voor waarheid aannemen. Zeker met het hoog op de verkiezingen in de VS volgend jaar is dit erg interessant en tevens zorgwekkend om te volgen. Putin krijgt om zijn vergif rechtstreeks in de hoofden van ik vermoed voornamelijk maga figuren te injecteren.Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
Wat denk jij dat die sancties kunnen gaan zijn?quote:Op donderdag 8 februari 2024 17:50 schreef Starhopper het volgende:
Ik wil niemand de mond snoeren? Sancties tegen Carlson is wat anders dan de mond snoeren.
Ik ben blij dat u daar naar vraagt Mr. Carlson want daar hadden wij dus niets mee te maken.quote:Op donderdag 8 februari 2024 17:51 schreef Lichtloper het volgende:
Zeer benieuwd wat deze journalist gaat vragen over de slachtpartij in Bucha.
Dat kan vanalles zijn.quote:Op donderdag 8 februari 2024 17:53 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Wat denk jij dat die sancties kunnen gaan zijn?
Ik ben benieuwd hoe erg het interview geknipt en geplakt gaat zijn.quote:Op donderdag 8 februari 2024 17:53 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ik ben blij dat u daar naar vraagt Mr. Carlson want daar hadden wij dus niets mee te maken.
Nou volgens mij is dat van tevoren wel besproken wat hij wel of niet mag vragen.quote:Op donderdag 8 februari 2024 17:55 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe erg het interview geknipt en geplakt gaat zijn.
Daar kun je vaak al wat uit opmaken.
Ja dat denk ik ook.quote:Op donderdag 8 februari 2024 17:57 schreef Jacy-Jacy het volgende:
[..]
Nou volgens mij is dat van tevoren wel gesproken wat hij wel of niet mag vragen.
Russisch. Want Rusland is superieur. Zal wel met een tolk zijn.quote:Op donderdag 8 februari 2024 17:58 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ja dat denk ik ook.
Weten we ook al of het in het Russisch zal zijn of zal hij Engels spreken.
Hebben we hem wel eens publiekelijk Engels horen spreken?quote:Op donderdag 8 februari 2024 18:00 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Russisch. Want Rusland is superieur. Zal wel met een tolk zijn.
Nee. Maar hij kan het wel. Vloeiend zelfs.quote:Op donderdag 8 februari 2024 18:01 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Hebben we hem wel eens publiekelijk Engels horen spreken?
Niet dat ik kan heugen eigenlijk.
quote:
Terwijl ie uit het raam kijktquote:Op donderdag 8 februari 2024 18:13 schreef spicymchaggis het volgende:
[..]
Of een kopje poloniumthee.
Mijmerend over een Euraziatisch rijk of een multipolaire wereld.quote:Op donderdag 8 februari 2024 18:18 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Terwijl ie uit het raam kijkt
Hij verstaat en spreekt het. Doet er alleen nooit wat mee. Iets wat ik dan wel weer snap van de man.quote:Op donderdag 8 februari 2024 18:01 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Hebben we hem wel eens publiekelijk Engels horen spreken?
Niet dat ik kan heugen eigenlijk.
In het openbaar spreekt hij Russisch. Dat is een teken van nationale trots en soevereiniteit, vooral op het wereldtoneel waar Engels de dominante taal is. Door Russisch te spreken, benadrukt Poetin de onafhankelijkheid en culturele identiteit van Rusland.quote:Op donderdag 8 februari 2024 18:22 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Hij verstaat en spreekt het. Doet er alleen nooit wat mee. Iets wat ik dan wel weer snap van de man.
Ben wel benieuwd of hij de afgelopen jaren met verschillende Amerikaanse presidenten in één op één gesprekken wel Engels heeft gesproken.quote:Op donderdag 8 februari 2024 18:22 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Hij verstaat en spreekt het. Doet er alleen nooit wat mee. Iets wat ik dan wel weer snap van de man.
Dat oortje is voor Spotify, kan ie Ruzzische hardbass luisterenquote:Op donderdag 8 februari 2024 18:29 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd of hij de afgelopen jaren met verschillende Amerikaanse presidenten in één op één gesprekken wel Engels heeft gesproken.
Of dat dan één van de twee toch een oortje in heeft.
Hoe klinkt die man in het Engels.
Bijna net zo goed Engels als Mark Rutte.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |