Oke. dankje wel. Zal deze ook berichten. Heb maarten makelaardij ook een bericht gestuurdquote:Op dinsdag 13 februari 2024 18:02 schreef GrumpyFish het volgende:
[..]
Het is alweer enige tijd geleden, maar een paar partijen uit de buurt met goede reviews langs gehad. Dit 'voelde' goed. Directe communicatie, aanpakkers, weinig tot geen bullshit praatjes.
Ik werk met veel makelaars samen. Wat ik wel merk en dat is heel logisch, de grote makelaars hebben een veel groter bereik, spelen slim in op zoekers in hun bestand, groot bereik op social media. Als je verder niet bekend bent ga dan voor een grote partij. Groot bereik betekent dat het huis zichzelf verkoopt. Er zijn ook hele goede kleinere kantoren maar nogmaals, heb je geen idee wat er zit in je regio dan kies gewoon voor een grote jongen.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 16:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee :p
maar Opzich meer tips of ervaringen over het kiezen van een makelaar kan geen kwaad
thnx voor de tip!quote:Op woensdag 14 februari 2024 08:16 schreef Nismo1991 het volgende:
[..]
Ik werk met veel makelaars samen. Wat ik wel merk en dat is heel logisch, de grote makelaars hebben een veel groter bereik, spelen slim in op zoekers in hun bestand, groot bereik op social media. Als je verder niet bekend bent ga dan voor een grote partij. Groot bereik betekent dat het huis zichzelf verkoopt. Er zijn ook hele goede kleinere kantoren maar nogmaals, heb je geen idee wat er zit in je regio dan kies gewoon voor een grote jongen.
Laat ze voornamelijk zelf aan het woord. En ga af op je intuitie. Het is geen broodje dat je verkoopt. Het moet klikken. Wij hebben ook twee makelaar-taxateurs laten komen, een van een groot oud kantoor en een kleine zelfstandige, die zelf al jaren in de buurt woont en heeft gewoond. De laatste kreeg de voorkeur, beide makelaars taxeerden het huis precies gelijk. Allebei trouwens aangesloten bij een erkende branche.quote:Op zondag 25 februari 2024 15:31 schreef bitterbal het volgende:
ik heb binnenkort een afspraak met 2 makelaars.
Hebben jullie nog tips voor wat vragen ik echt moet stellen?
Dankje :pquote:Op zondag 25 februari 2024 17:50 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Laat ze voornamelijk zelf aan het woord. En ga af op je intuitie. Het is geen broodje dat je verkoopt. Het moet klikken. Wij hebben ook twee makelaars laten komen, een van een groot oud kantoor en een kleine zelfstandige, die zelf al jaren in de buurt woont en heeft gewoond. De laatste kreeg de voorkeur, beide makelaars taxeerden het huis precies gelijk.
Dat kun je natuurlijk nooit weten, haha. Wel tevreden over hoe en voor wat het uiteindelijk is verkocht, nooit gezeik gehad met de kopers achteraf.quote:Op zondag 25 februari 2024 17:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dankje :p
En kwam de uiteindelijke verkoopprijs ook overeen?
had je een vast tarief gedaan of een percentage?quote:Op zondag 25 februari 2024 17:55 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Dat kun je natuurlijk nooit weten, haha. Wel tevreden over hoe en voor wat het uiteindelijk is verkocht, nooit gezeik gehad met de kopers achteraf.
Een percentage, die bij onze gekozen makelaar lager lag en inclusief.quote:Op zondag 25 februari 2024 17:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
had je een vast tarief gedaan of een percentage?
Oke. vind dat wel spannend , die prijs voor de makelaarquote:Op zondag 25 februari 2024 18:01 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Een percentage, die bij onze gekozen makelaar lager lag en inclusief.
Bij dat grote kantoor (uit naam van) kwam er een tja, iemand die voor iemand werkte en allerlei kosten nog overheen.quote:Op zondag 25 februari 2024 18:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oke. vind dat wel spannend , die prijs voor de makelaar
Precies, zo dachten wij ook, hoor. Je staat als verkoper behoorlijk sterk en het stikt van de makelaars.quote:Op zondag 25 februari 2024 18:19 schreef bitterbal het volgende:
heb er nu 2 , misschien dat ik die eerst doe en als dat niet bevalt ik verder ga kijken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |