In Rotterdam wel.quote:Op donderdag 8 februari 2024 13:42 schreef UitStraling het volgende:
Volgens mij is apenkooien echt niet meer van deze tijd.
mijn trefbalcarriere bestond uit pionnen verdedigen, daar was ik oprecht ook wel goed in (quote:
ik vind alles disco okéquote:Op donderdag 8 februari 2024 13:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Discobowlen is trouwens ook echt legendarisch
Ik ben echt teringslecht, maar dat is goed voor het amusementsgehalte.
Ja same.. huilenquote:Op donderdag 8 februari 2024 13:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
mijn trefbalcarriere bestond uit pionnen verdedigen, daar was ik oprecht ook wel goed in (![]()
) maar soms bleef je dan als enige over omdat de rest wel fanatiek was
manmanman wat een trauma's
Wat ik me herinner van vroeger stelt het weinig voor. Voor wat donkerder en hardere muziek.quote:Op donderdag 8 februari 2024 13:49 schreef Crack_ het volgende:
Ho wacht, bedenk me net dat het bij discozwemmen natuurlijk ook druk is met muziek en kinderen en weet ik veel.
Dat wil ik niet![]()
Maar van die toffe lampjes en donker en dan in het water lijkt me tof. Eigenlijk een soort snoezelruimte maar dan in een zwembad
Zo'n groot succes dat het niet meer bestaat.quote:Op donderdag 8 februari 2024 13:48 schreef UitStraling het volgende:
Vroeger had je ook discozwemmen in Tropicana in Rotterdam, was een succes.
Huren gewoon het zwembad af.quote:Op donderdag 8 februari 2024 13:49 schreef Crack_ het volgende:
Ho wacht, bedenk me net dat het bij discozwemmen natuurlijk ook druk is met muziek en kinderen en weet ik veel.
Dat wil ik niet![]()
Maar van die toffe lampjes en donker en dan in het water lijkt me tof. Eigenlijk een soort snoezelruimte maar dan in een zwembad
quote:Op donderdag 8 februari 2024 13:47 schreef Wereldgozer het volgende:
https://www.geenstijl.nl/(...)ens-homoseksualiteit
Kunnen die zwerfkeien niet daar ergens op een zandweg gaan liggen? @:haags
quote:
Kan makkelijk, geld klotst toch tegen de plinten bij de meesten hier.quote:Op donderdag 8 februari 2024 13:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Huren gewoon het zwembad af.
Hoe zou 't komenquote:Op donderdag 8 februari 2024 13:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zo'n groot succes dat het niet meer bestaat.
of ze hebben een tweede huis met een zwembad; houden we feestje gewoon daar.quote:Op donderdag 8 februari 2024 13:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kan makkelijk, geld klotst toch tegen de plinten bij de meesten hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |