Ik had er vannacht nog een hoes om toen ik bij je zusje was.quote:Op donderdag 8 februari 2024 07:07 schreef Rozevla het volgende:
Dat jij met je vette dikke lichaam nou je matras bevuild.
Een normaal mens heeft een matras hoes erom.
Had niet gehoeven, die hoer absorbeert goed.quote:Op donderdag 8 februari 2024 07:18 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik had er vannacht nog een hoes om toen ik bij je zusje was.
Hoes-o praat jij zo over je familie? Ik had het over een tablet die ik mee had terwijl ik samen met je zusje aan het werk was in de ouderenzorg.quote:Op donderdag 8 februari 2024 07:19 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Had niet gehoeven, die hoer absorbeert goed.
Ooh moet jij met een hoes? @Cockwhale, @VarkensHart, @jigggy, @sturmpie en ik mogen zonderquote:Op donderdag 8 februari 2024 07:18 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik had er vannacht nog een hoes om toen ik bij je zusje was.
Het ging over mijn tablethoesquote:Op donderdag 8 februari 2024 08:44 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Ooh moet jij met een hoes? @:Cockwhale, @:Varkenshart, @:jigggy, @:sturmpie en ik mogen zonder
Dit is geilquote:Op donderdag 8 februari 2024 07:24 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hoes-o praat jij zo over je familie? Ik had het over een tablet die ik mee had terwijl ik samen met je zusje aan het werk was in de ouderenzorg.
Er zijn ook mensen die gebruikt ondergoed kopen.quote:Op donderdag 8 februari 2024 06:15 schreef roos94 het volgende:
Oké ik kan het misschien nog snappen als je echt geen ene cent hebt. Maar voor de rest, waarom zou je in godsnaam op een randomer zijn matras gaan slapen. Waarvan je niet weet wat hij erop heeft uitgespookt???
Elk z'n voordeel! Goeie deal man!quote:Op donderdag 8 februari 2024 09:47 schreef Zoon_John het volgende:
Ik heb tweedehands matras uit Parijs gekocht. Het stofje jeukt ontiegelijk, maar ik kreeg het goedkoop, en was een duur merk. Dus ik ben blij.
Geil hoor, een slipje van een vrouw waar tig kerels in klaarkwamen en het zaad uit haar kutje in het slipje drupt.quote:Op donderdag 8 februari 2024 09:48 schreef Jacy-Jacy het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die gebruikt ondergoed kopen.
Werd juist verkocht VANWEGE het bij inbegrepen vruchtwater. Shit is goud waard als je de juiste viespeuk vindt.quote:Op donderdag 8 februari 2024 08:58 schreef ToT het volgende:
Voor m'n re-integratie terug het onderwijs in vroegen ze me of ik een paar maandjes in een kringloopwinkel wilde werken. Vond ik nogal vaag, maar okee.
Echt, die matrassen die daar lagen...
Ik: "Gadverdamme, wat is er hier mee gebeurd? Deze is helemaal doorweekt geweest."
Eigenaar: "Ach daar heeft gewoon een vrouw in liggen bevallen. Dat is vruchtwater, niets mee aan de hand!"
En het werd nog verkocht ook.
En er was nog een matras die helemaal doorgelegen was, er zat een diepe kuil in dat verder behoorlijk dunne matrasje en het zat onder de bruine vlekken.
Ook die werd gewoon verkocht terwijl je voor 1 of 2 tientjes meer een veel fatsoenlijkere kon krijgen, maar het boeide die kerel niet; als hij maar iets had om op te slapen.
Ik heb beide matrassen zo ver mogelijk van mijn lichaam af gehouden toen ik ze naar de auto van de klant toe sleepte!![]()
Ik slaap heerlijk op m'n tweedehands matras. Wel eerst gecheckt of jij er geen vlekken had achter gelaten.quote:Op donderdag 8 februari 2024 06:15 schreef roos94 het volgende:
Oké ik kan het misschien nog snappen als je echt geen ene cent hebt. Maar voor de rest, waarom zou je in godsnaam op een randomer zijn matras gaan slapen. Waarvan je niet weet wat hij erop heeft uitgespookt???
Nee man. Daar mag je om 6 uur 's nachts niet opstaan om onzin te spuien.quote:
Je had de lijken dan ook moeten verwijderen.quote:Op donderdag 8 februari 2024 08:58 schreef ToT het volgende:
Ik heb beide matrassen zo ver mogelijk van mijn lichaam af gehouden toen ik ze naar de auto van de klant toe sleepte!![]()
quote:Op donderdag 8 februari 2024 11:23 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Werd juist verkocht VANWEGE het bij inbegrepen vruchtwater. Shit is goud waard als je de juiste viespeuk vindt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |